Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

It's fun to stay at the Y-M-C-A.
It's fun to stay at the Y-M-C-A.

They have everything that you need to enjoy,
You can hang out with all the boys ...

Pantera tulee aina homoilemaan tänne yöthreadiin. Yks päivä ehdotteli jotain "treenejä" ja nyt sitten ties mitä ihmeen painia... :jahas:

WTF?.
Ihan niinkuin tää ketju vähän alkas hiljentyy.
Missä kaikki tänäänkin on luurannu?
Ite oon aika pitkälti vetäny unta palloon pari vuorokautta, enkä ole siksi kyennyt sosiaaliseen kanssakäymiseen teidän muiden alfaurosten kanssa. Viimeaikainen sääolotila on myös vaikuttanut henkiseen ilmapiiriini, nyt tosin alkaa arska pikkuhiljaa kurkkaan pilven takaa...

Fyysinen olotila on silti tällä hetkellä aika runnottu. Oon treenannu vähän faittinkia...

Hei
Tuli muuten mieleen, että kesällä on pakko vetää sitten jossain vähän biitsiä. Oisko pyynikin rannassa tai sitten jossain muualla? Ei mitään superkenttään tarvi, kunhan on hyvä hiekka.

Täytyy varottaa, oon sairaan kova pelaan ja hypin kuin tiikeri. Myös omat speciallyönnit ja potkut toimii kuin häkä putkassa.

Ootko dinho tai Stönner pelannu paljon?
sanderson1.jpg

Back
Ylös Bottom