Tempaus :D Toisesta vaikee sanoa :DIllallinen mun kanssa vai tempaus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tempaus :D Toisesta vaikee sanoa :DIllallinen mun kanssa vai tempaus?
Kävin tekee rinnallevetoa ja vähä tempausta. Eli jotai niite suuntasta, koska en vaan osaa. Sain aplodit yhen sarjan päätteeks, ku erään herran mielestä tein nii nätisti ja on hienoa ku joku likka välillä tekee rinnallevetoakin. Wtf. :D
En osaa minäkää! Kaatiksella huutelin opettajaa mulle, mutta eihän nuo miehet mistää ymmärrä mitään... Paitsi Dave, joka lupas opettaa. Pitää kuulemma tehä paljon toistoja :DKajsnahan tulee sitten kesällä opettamaan mulle rinnallevetoa, kun haluaisin sen oppia. Vokotti ei kuitenkaan suostu.
Oon kyllä itekseni vähän yrittänyt, mutta ei siitä mitään tule.
paljon toistoja :D
En osaa minäkää! Kaatiksella huutelin opettajaa mulle, mutta eihän nuo miehet mistää ymmärrä mitään... Paitsi Dave, joka lupas opettaa. Pitää kuulemma tehä paljon toistoja :D
emmosaa opettaa olen ittekki yksin salaa opetellu, kaverin autotallissa ennen ku kehtas julkisella paikalla tekemään
vahvuuteni vain on heikkouteni, eli tekniikka on kehittynyt kohtalaisen hyväksi ku voimaa ei ole ollut niin on joutununu nostamaan tekniikalla, ei voimalla
kätevää
Kun minä olen paikalla niin saa pyllistää useamman kerran.En osaa minäkää! Kaatiksella huutelin opettajaa mulle, mutta eihän nuo miehet mistää ymmärrä mitään... Paitsi Dave, joka lupas opettaa. Pitää kuulemma tehä paljon toistoja :D
Onkohan tässä joku taka-ajatus.Kun minä olen paikalla niin saa pyllistää useamman kerran.
Jotta oppisit oikean tekniikanOnkohan tässä joku taka-ajatus.
Sun parasta mä tässä ajattelin..;)Onkohan tässä joku taka-ajatus.
Hmm....Jotta oppisit oikean tekniikan
Minua juksataan nyt.Sun parasta mä tässä ajattelin..;)
SaaSaako opetusta tulla seuraamaan? Lupaamme pysyä taka-alalla..
Hyvä Kajsna! Oot sisäistänyt salilla käymisen idean! Mä oon niin ylpeä sustaEli heinäkuussa naiset harjottelee rinnallevetoa. Pitää tehä paljon toistoja ja pyllistellä, että oppii tekniikan. Miehet arvio tekniikkaa taka-alalla.