Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tai luvan aseelle.

Sumpit meni tänään mustana. Oli mölö loppu. Perjantai-munkki skipattu myös, ei ollut hyvän näköisiä tänään, joten ratkaisu oli helppo.

Se hetki kun huomaat, että aamupalaleivän päälle tarkoittamasi leikkeleen viimeinen käyttöpäivä oli 10.1.2016.

Jos paketti on ollut kauan auki niin aika nopsaahan osa noista leikkeleistä menee huonoksi. Tutkimalla hieman paketin nesteitä ja haistelemalla kelpoisuus selviää.

Jos paketti on ollut kauan auki niin aika nopsaahan osa noista leikkeleistä menee huonoksi.
Vakuumipakatut kestää paremmin. Lihatiskiltä ostetut saattaa olla vähän herkempiä. Oman kokemuksen perusteella. Onneksi pupellan itse noita sen verran hyvää tahtia, ettei hävikkiä pääse juuri syntymään. V*tuttaa heittää ruokaa menemään.

jos tulos: negative

->suihkun kautta

Onpas törkeä mielikuvitus!

Vakuumipakatut kestää paremmin. Lihatiskiltä ostetut saattaa olla vähän herkempiä. Näin omalla kokemuksella. Onneksi pupellan itse noita sen verran hyvää tahtia, ettei hävikkiä pääse juuri syntymään. V*tuttaa heittää ruokaa menemään.

Joskus semmoiset kokonaiset köntsät palvattua lihaa on tosi nopeasti pilalla. En tiedä onko niissä suojakaasua, mutta aika usein niitä sai olla linkoamassa mäkeen. Nykyisin ei tule osteltua muuta kuin metukkaa leivänpäälle. Jotenkin se laatu vaan on heitellyt noissa leikkeleissä niin paljon, että pitäkööt limaiset värjätyt riekaleensa. Sama koskee kyllä muitakin lihaostoksia. Ei vain tunnu löytyvän muuta kuin lattialta haalittuja jämiä.
Pitäis siirtyä asiakkaaksi jonnekin liharinkiin tms.

Tuore ja hyvälaatuinen liha on aina poikaa.

M6427_bv2.jpg

Onpas törkeä mielikuvitus!

Minun ruumiinrakenteelle kun ei oikeen tahdo sopia kuin neljä päiväinen työviikko niin näin perjantaisin se helposti menee siihen, että lähinnä tulee täytettyä läsnäolopakko työmaalla niin on aikaa mielikuvaharjoituksille

Back
Ylös Bottom