Mopsi; poltitko sä ne VR:n makasiinit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo akka nyt on aivan sekaisin"keskeiset keskustelijat ja huolestuneet tahot ovat keski-ikäisiä miehiä, jotka nostavat esiin yleisen järjestyksen, eivätkä suinkaan seksuaalista väkivaltaa, jonka eteen yhteiskunta ei ole tehnyt kaikkea mitä tehtävissä olisi, sanoi Kontula."
Tämä.
Sen perusteella mitä sen möläytyksiä lukenut.Mitennii?Mopsi; poltitko sä ne VR:n makasiinit?

Varmasti haluaa myös hieman shokeerata, mutta aina siellä on osuva pointti taustalla.Tuo akka nyt on aivan sekaisinSen perusteella mitä sen möläytyksiä lukenut.
Ei, vaan se vituttaa, että vasta nyt raiskauksista puhutaan tässä mittakaavassa.
Eikös homma saanut alkunsa siitä kun kommarit osoitti mieltään perustulon puolesta ja sitten alettiin riehuun.Mitennii?![]()
Oon paljonkin mutta en paljoa riehuEikös homma saanut alkunsa siitä kun kommarit osoitti mieltään perustulon puolesta ja sitten alettiin riehuun.
Ajattelin vaan että jos olet hiukan vasemmalle vinossa.

Jos miehesi miettii vielä sulle sopivaa joululahjaa, niin.....Oon paljonkin mutta en paljoa riehu
E. Mies tosin välillä vitsailee että multa tulee myös persumaisia kommentteja maahanmuuttajiin liittyen![]()
Ei, vaan se vituttaa, että vasta nyt raiskauksista puhutaan tässä mittakaavassa.
Voihan sen niinkin nähdä ja itse uskon kantaväestön keskenkin tapahtuvien raiskausten saavan ehkä enemmän huomiota tilanteen myötä.Ehkä se johtuu siitä, että puheen mittakaava kasvaa loogisesti samassa suhteessa kuin raiskausten mittakaava, joka on kohonnut aika tiiviisti viime aikoina varsinkin satunnaisiin ohikulkijoihin kohdistuvien katu- ja puskaraiskausten osalta?
Öö miksei puhuttaisi? Eikö se ole aika vääryys mitä tuossa tapahtumassa tehdään. Se miksi tästä puhutaan nyt, niin itseä ainakin huolettaa nykymeno sekä toki tulevaisuus. Raiskataanhan suomessa muutenkin ja suomalaiset raiskaa, mutta tarviiko tänne ottaa kansalaisiksi sellaista sakkia joka raiskaa 10 kertaa isommalla todennäköisyydellä? Jos pitää, niin miksi? Eihän tuossa touhussa ole mitään järjen häivää. Kannattaa lukea eri lähteistä ja erilaisten ihmisten kirjoituksia. Tuon Kontulan Annan möläytyksiä kun luen, niin ei nouse kuin savu korvista. Juuri se heitti taas jonkun aivan sekopäisen kommentin. Pari faktaa alle miksi minä en halua enään yhtään pakolaista tänne lisää:Ei, vaan se vituttaa, että vasta nyt raiskauksista puhutaan tässä mittakaavassa.