Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No nyt oli niin omituinen juttu unessa, että tää on ihan pakko jakaa itsensä nolaamisen uhalla. Heräsin siis siihen, että muistin unen jossa ajattelin. Ja se mitä ajattelin meni näin: "Se ei pidä paikkansa ettet sä voi muuttaa maailmaa, ettei yksi ihminen siihen pysty. Hymyile vaikkapa! Suurin osa ihmisistä vastaa hymyyn hymyllä. Osa huvittuneella ja osa vilpittömästi. Eikö sun maailma jota sä katsele ole silloin muuttunut?? ja tää on se lähtökohta kaikelle. Sun maailma on muuttunut, sun totuus on muuttunut"

Ja näihin diippeihin tunnelmiin hyviä huomenia :)

Eilen tuli käytyä katsomassa uusin Bond-leffa ja nyt kiireettömän viikonlopun viettoa. :heart:

mitäs @Xtreme llä lasissa?

minulla laphroaig, istuu jotenkin mukavasti viikatteen kuunteluun
Hmm..Tuolloin luulisin, että lasissa oli peruskeppana, tuopista. Kävin eilen kuuntelemassa elävää musiikkia ja sosiaalisen paineen saattelemana oli pakko juoda muutama ja pistäytyä kebappilan kautta kotiin palatessa. Laphroaig kyllä sopii pimenevään syysiltaan. Itse olen tykästynyt heitin QC:n tymäkkään olemukseen.

Hmm. Päätin sittenkin lipsua absolutismistani tänään yhden tumman kukon verran.

Pakko sitä jotain kivaakin on edes kerran viikossa olla.

Minä luisuin pihistämään sumppia. Jos sitä vaikka lähtis jatkoksi satamassa poikkeen.

Niskakin alkaa olla eläväinen. Hyvä näin.

Myös vintage Zenithejä katseltu. Ei löytöjä.

Tämä herkkuperse täytti äsken päivittäisen valkosipulitarpeensa vetämällä kotisohvalla valkosipulietanat valkosipulipatongin kera. Ei kannata tulla pariin päivään lähelle, jos ei ole itse syönyt valkkaria.

Back
Ylös Bottom