Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:E sanoin yhtä inhoamaani muijaa, joka on hieman tukevahko, laardipersehuoraksi. Nyt sen poikaystävä on mun kimpussa.

:E sanoin yhtä inhoamaani muijaa, joka on hieman tukevahko, laardipersehuoraksi. Nyt sen poikaystävä on mun kimpussa.
Angstiteini.....-.........Laardipersehuoran poikaystävä
1.... 2,34 ....X 4,77......2 1,43

Kymppi poikaystävälle!

Miks minun pitää olla näin vastustamaton? Muijat hyörii kimpussa:jahas:

Nekkuun vaan angstiteini, nekkuun.

E:Vitonen ristille
E2: Pistetäänkin satanen poikaystävälle

Ei se fyysisesti viel oo uhkaillut / uhkana :D Vois haukkua sitä muijaa vähän lisää..
vittu nyt tulee teille päivän teiniangstaustarina:
Mä tutustuin tähän kävelevään läskivuoreen viime kesän loppuvaiheilla ja sillä ei ollut silloin mitään. Mä otin sen mukaan "piireihin" ja hommasin sille sen ekat kunnon ihmissuhteet (mm. poikaystävän) Nyt sitten yks vlo se vaan yhtäkkiä et "Minkä ihmeen takia mä hengaan sun kaltasen tyypin kanssa" ja kommentoin että mähän sulle tuon poikaystävän esim. hommasin. Tähän hän kommentoi että "kyl kohtalo ois muutenki meidät johdattanu yhteen." Sen takia inhoan tätä vuoristoa.

E: ehkä luettuanne tajuatte mun nimimerkin ;) ja kiitos, huumorivirta kannustuksesta! Vetoja ei näin aikasessa vaiheessa oteta vastaan.

Yusulta tais tulla ratkaisu ongelmaan.

1. Angstiteini ottaa matsii laardipersehuoran poikaystävän kanssa ja voittaa
2. Angstiteini ottaa matsii laardipersehuoran poikaystävän kanssa ja ottaa turpaan
3. Angstiteini haukkuu laardipersehuoran poikaystävää homoks 50 metrin päästä ja juoksee karkuun
4. Angstiteini panee laardipersehuoraa kakkoseen
5. Angstiteini panee laardipersehuoraa mutta laardipersehuoralle tulee nälkä kesken aktin
6. Angstiteini panee laardipersehuoraa, kortsu puhkee ja Angstiteini maksaa ekat elatusavut n. 10 kuukauden kuluttua

1. 34,34
2. 12,67
3. 11,83
4. 15,97
5. 9,46
6. 17,35

Kymppi kakkoselle ja femma kutoselle

Poikaystävä on irc-galzussa nimimerkillä Gitaristi

Back
Ylös Bottom