Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kansa on näemmä alkanut suvaita televisiossa näytettävän erilaista rakkauttakin...

Saas nähdä, kuinka pitkään tämä mainos saa pyöriä, ennenkuin se poistetaan, koska joku suuttuu. Niinkuin Saarioisten mainoksesta poistettiin sen pojan repliikistä osa "... jos se ees on tyttö" puhuessaan lähitulevaisuudessa kumppanin löytämisestä.

XXL myy MTM-ammuslaatikoita sangen kohtuulliseen hintaan. Ja sitten siellä on eräs myyjähenkilö, jonka kanssa jää suustaan kiinni aina noin puoleksi tunniksi:D

XXL-kivijalkamyymälä pitäs saada tänne pohjoseenkin. Huomasin, että mukavasti edukkaammat hinnat joissakin tapauksissa oli tässä puljussa, kun pääsin käymään. Se olikin sit semmonen tili tuli - tili meni -reissu. :D

Olipa pelottava juttu äsken. :D Mulle huikataan keittiöstä, että mun kasvilla on joku hätänä. Meen kattomaan mun bambua (sellainen joka elää pelkästä vedestä) ja se tärisee voimakkaasti! Olin jokunen aika sitten kiinnittäny sen pienesti maalarinteipillä seinään ettei se pääse kaatumaan, koska se on kasvanut niin pitkäksi (130 cm). Nyt se ei päässyt sitten kasvamaan pituutta vapaasti ja aloitti hillittömän värisemisen ruukussaan. Näytti aika jännältä. Ois pitäny videoida. :D Lopetin bambun tärinän, kun siirsin maalarinteippiä hieman ylemmäs. Taitaa tulla mun seuraavan yön uniin lihansyöjäkasvina. :D

Se osotti siellä mieltään, että anna lisää tilaa! :D

Itseasiassa. Onhan se todistettu tutkimuksilla että kasvit osaa puhua toisilleen.

61257.jpg

Back
Ylös Bottom