Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

milloinkas gontsa aloittaa kuvaamaan kuvia?
varusteet onjo image.webp

12 työpäivää. 12 apinaa. 12 öö. Öö. Ööliä.

Hyvä kun muistutit, nokitan yhellä: 11 apinaa, eiku työpäivää, eikä edes ööliä. Tai 10 tämän jälkeen. Tämäkin on vajakki ihanniinkuminäkimitätähhäh? Tarvii painaa puutiaisvisvakupparokotteita. Huonon ajan sai city centrumiin 15:15. Työaikaa menee silti neljään asti.

Kadulla on kuumaa kadulla on kuumaa....

http://www.talouselama.fi/uutiset/e...eivat+kuulu+tyopaikalle+edes+kesalla/a2313330

Tapakouluttajilla on selkeä viesti työpaikkapukeutumista varten: karvaiset sääret, kainalot ja muut intiimialueet eivät saa näkyä työpaikalla, kirjoittaa Iltalehti.
Valonen kertoo työnantajien pyytäneen häneltä apua, kun eivät ole tienneet, miten suhtautua uusiin kesätyöntekijöihin, jotka saapuvat töihin karvaiset jalat paljastavissa shortseissa tai lähes rinnat näkyvillä.

Kuka tuntee piston sydämmessään? Kuka käy töissä karvaisissa jaloissa ja tissit paljaana?

@eventa kommentoitavaa?

Oho, itsellä farmarit ja kauluspaita. Ja ihan vaan tapakouluttajia ärsyttääkseni popoina niken freefemmat. Eäh, eiku mulla on niin kauniit varpaat, etten pilaa niitä jalat kuplimaan pistävillä nahkamokkasiineilla.

Mulla on karvaiset jalat. E
Kadulla on kuumaa kadulla on kuumaa....

http://www.talouselama.fi/uutiset/e...eivat+kuulu+tyopaikalle+edes+kesalla/a2313330

Kuka tuntee piston sydämmessään? Kuka käy töissä karvaisissa jaloissa ja tissit paljaana?

@eventa kommentoitavaa?

En käy tissit paljaana, mutta karvaiset jalat saattavat vilkkua hieman yli polven ulottuvien shortsieni lahkeiden alta.
Tai en minä tiedä onko nuo shortsit. Ei ne pitkät housutkaan ole.

Minä antaisin vääriä viestejä täällä töissä, jos olisin liian paljastavissa vaatteissa. Tai no. Ei se vaatteita katso, jos joku päälle kävisi. Minimoidaan kuitenkin riskit.

@futhermucker Kyllä!

Minä pukeudun tänään mustaan nahkaan, ettei vaalea nahka pala

ajelen merille

Back
Ylös Bottom