Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai että mä vihaan räppiä. Äsken radiosta alkoi tulemaan jotain sylkemistä muistuttavaa p*skaa niin täydellisen heittokäteni avulla sain radion hiljaiseksi. Heitetyn kaukosäätimen kuntoa en kyllä nyt tiedä..
Itselläni on tapana painaa kaukosäätimestä sitä nappulaa jossa lukee "OFF".

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itse olen niin kaikkiruokainen musiikin suhteen, että en ole sokaistunut vielä. Ainoa joka ei uppoa on örinähevi sekä ooppera, muuten menee aikalailla kaikki.

(suomi)räppi ja (suomi)iskelmä herättävät kyllä vähintään inhon väristyksiä, jos ei raivoa. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Menee ratio usein kiinni aika voimalla. Etenkin jos ei saa kuulumaan yhtään kanavaa, josta ei jompaa kumpaa kuulu.

(suomi)räppi ja (suomi)iskelmä herättävät kyllä vähintään inhon väristyksiä, jos ei raivoa. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Menee ratio usein kiinni aika voimalla. Etenkin jos ei saa kuulumaan yhtään kanavaa, josta ei jompaa kumpaa kuulu.

Näin on. Varsinkin autoillessa voi tulla spontaani halu ohjata lähimpään kallioleikkaukseen, jos tuollaista joutuu turhan pitkän aikaa kuuntelemaan.

Päivän olut juotu. Oli pakko kun poltin tänään toistamiseen ruuan pohjaan. Jauhelihakastike lihasta, jossa eilen parasta ennen. Saankohan nyt ruokamyrkytyksen ja syövän? Maha on ainakin mallia pallo.

Hengellinen musiikki ja country on kyllä sellasia että ei pysty, ja aika iso osa suomi"rock"ista (esim. Yök). Muuten menee kyllä kaikenlaista, oon oppinut vanhoilla päivilläni nauttimaan myös rap-musiikista. En tosin kotimaisesta. Onhan minullakin toki painotukseni, mutta hyvin tehty musiikki on hyvin tehtyä musiikkia.

Hengellinen musiikki ja country on kyllä sellasia että ei pysty, ja aika iso osa suomi"rock"ista (esim. Yök). Muuten menee kyllä kaikenlaista, oon oppinut vanhoilla päivilläni nauttimaan myös rap-musiikista. En tosin kotimaisesta. Onhan minullakin toki painotukseni, mutta hyvin tehty musiikki on hyvin tehtyä musiikkia.
Joo tosiaan hengellinen (suomi)musiikki. En muistanut sen olemassaoloa.

Itse olen niin kaikkiruokainen musiikin suhteen, että en ole sokaistunut vielä. Ainoa joka ei uppoa on örinähevi sekä ooppera, muuten menee aikalailla kaikki.

Meneekö tää sun kategorioinnissa örinähevin puolelle ? Jos menee, niin ota tää sellaisena käännytystyönä:

Lisättäköön sen verran, että itselle toimii kaikki HYVÄ musiikki. Tosin kaikista genreistä ei ole vielä niitä hyviä biisejä löytynyt ;)

Viimeksi muokattu:
Ei silti makunsa kullakin. Itselle koko räpäytys-genre ei ole oikein koskaan toiminut. Joitain yksittäisiä biisejä tosin on, joita on tullut kuunneltua lähinnä lenkillä tai salilla esim.:

Back
Ylös Bottom