Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kesällä sillä voisi viskellä pakkislaisia järveen.

Kuuppaa voi myös käyttää kylpytynnyrinä, sillä voi leikata sitkeimmät halot halki, poimia omenoita jne.

Oikeesti kyl tilasin jo itelleni semmosen pienemmän koppimopon, kun eräs tyyppi kehuskeli että saa halvalla. Eipä ole näkyny.

Men hejsan alla! Jag också tycker om svenska musik. Mitt favorit är The Haunted eftersom Peter Dolving har jätte kiva sångröst.

[video=youtube_share;IuRXRy3rjAY]http://youtu.be/IuRXRy3rjAY[/video]

Saahan täälläkin vähän pullistella saahan? No en mä pullistella aio, mutta näytän minne kanat on varastoituneet.
IMAG0696.webp
Se on jo rasvottunutkin. Metukan vika. Suosikaa kanaa.

Ja pienikin vielä. Ja kyllä kaikkea markkinoidaan että syö tätä kyllä kasvat. Vitut millään puddingeilla ja kanoilla kasva.

No emmä mihinkään: mee.

Minulla tänään pikkuisen reisi pullistui, kun harjoittelin painoilla. Mutta vain takajalat. Esteettistä silmää aktivoivia ärsykkeitä oli kyllä toisenlaisenkin pullistelutoiminnan mahdollistavia.

Mulla kans pullistui housussa ja aivan varmasti paljon pullistuikin. Polvista vedoissa tangon nostaminen ottaa niin hyvin pakaroihin että aivan varmasti pullistui.

- - - Updated - - -

Saatto se tanko ottaa muuannekin, mutta sen pullistumisesta ei tarvinnut pelätä.

Puo on kyllä aiva kauhia sana.

Puo on parasta mitä pohjoissatakunta tarjoaa! Siitähän on vaikka miksi: Komia Puo. Saitko Puota. Pistitkö rahasin Huon Puohon. Tämäkin päivä taitaa mennä Puohon. Noin vertauskuvallisesti.

- - - Updated - - -

Huo:menta

Back
Ylös Bottom