Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Unirytmit taas jotenkin kunnossa. Heräsin tunti sitten, on se parempi kuin viideltä iltapäivällä

tumblr_nl1zcfuZ291satfnso1_500.gif

Muistaakseni Kassu styylas aikoinaan Mike Litoriksen kanssa.

- - - Updated - - -

Pääsiäisen kuva-arvoitus offtopicille: Mitä kuvassa haetaan takaa. Kirjaimellisesti.

1427950478850.webp

Liittyy aiheeseen.

Yritin anagrammikoneellla ratkaista tuon Kassu Turvasen mysteeriä mutta ei onnistunut. :/

TS: Bull Mentula sanoo läskiä läskiksi - kaduilla sataa kritiikkiä

Tää on just tätä. Läskit perheenäidit hattuineen pahoittaa mielensä.

Itsekin taannoin sanoin (en haukkunut) erästä läskiksi. Sain siitä hirveet nuhteet, että ei ketään voi sanoa läskiksi. Mulle huudettiin, että ootko itse muka niin hyvässä kunnossa, että voi haukkua (vaikka sanoin) muita läskeiksi. Sitten nostin paitaa, näytin sixaria ja sanoin että olen :D

mitä munasi kertoo sinusta

kysyy:iltalehti

Minä vastaan:olen Mies

- - - Updated - - -

munarikas päästäinen? silti NAIS-chain:negative

- - - Updated - - -

hyvästi, jatkan pyhien viettoa

- - - Updated - - -

en ole muuten avannut ovea yhdellekkään pinpottavalle trullille

[video=youtube_share;MyQ74DcwBEE]http://youtu.be/MyQ74DcwBEE[/video]

18 trullia on käyny. Salilla kävin ja oli liikaa väkeä,perseestä tuollainen treeni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaaha, Kassu läks.

Melko täyttävää tuommoinen pekoni-hirvi-aurajuusto-tomaatti-ananas-lätty.

Voivittu mitä filosofeja tässä Tuuri-sarjassa :D

Pitäis mennä ostamaan uutta matkalaukkua. Perinteinen Prisma? Vai rohkaistunko oikein ja painan kaupungille? Pelkään vaan jos siellä on ihmisiä.

Pitäis mennä ostamaan uutta matkalaukkua. Perinteinen Prisma? Vai rohkaistunko oikein ja painan kaupungille? Pelkään vaan jos siellä on ihmisiä.

Varmaan kävit jo, mutta meillä päin oli kaupoissa vähemmän porukkaa kuin lauantaisin yleensä. Jos asuu mökkikeskittyämässä niin siellä voi ollakin ryysis. Lisäksi huomasin, että lähiAlepa on maanantaina auki, joten ihan turha kantaa mitään hirveää määrää ruokaakaan himaan. Matkalaukkukaupoissa en kyllä käynyt. En tiedä ovatko Prisman matkalaukut millaisia pelejä.

Back
Ylös Bottom