Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alkoi ukkovarvas vispaamaan.

MadMax yleteemalta klo 2100.

KIITOS, kun muistutit! Pakko laittaa boksille. Alkaa parin viikon loma, niin ehtii sitten katsella ( ja roikkua pakkiksella ) <---- Niin siis "normaalien 8 tunnin kipinöiden" lisäksi :)

Eipä kestä.

En ole tuota kyseistä Maxia muistaakseni nähnyt, joten pakko väijyä.

Lapsuuden/nuoruuden aivan ykköstrilogioita. Muistaakseni 1979 tehty tuo ykkösosa. Varhaisteineinä noita vanhemmilta salaa katseltiin ja sitten lähettiin pihalle ajamaan romurallia fillareilla ja painimaan...:hyvä:

Mitäs nuoriso tykkää tälläisestä, kotimaisesta "menneen talven "rytmimusiikista?

Olen niin jokapaikan höylä, että ihan hyvin voin kuvitella istuvani jätkien kanssa iltaa ja pöytä täynnä tyhjiä kaljapulloja, samalla Smack soisi taustalla. Eli, menee ihan hyvinkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ompas komia päiviä. Tuli pitkää lenkkiä rekkujen kans. Pesin auton sisältä, pesulan poijjaat ja koneet pesi ulkoo. Kohta maanantai. Töihinkö? NOEI, viikko muuta!

Suosittelen lukeen kirjan "Vallankumouksellinen maito", saa hyvän vihan markkinataloutta vastaan jälleen kerran. Sekä ainakin aihetta pohtia juodakko enään kaupan maitoa ollenkaan. Enemmän haittaa, kuin hyötyä. Sivuaa myös soijaa, margariineja ym ym. Pitää varmaan alkaa raijaan raakamaitoo säännöllisesti jääkaappiin tämän epäsäännöllisyyden tilalle.

Minä uskon, että kaira sitten käytti sen erotuksen muihin tuotteisiin! Ihan ilmaseks kerran sai lisää.
Väärin. En ostanu mitään muuta sinä päivänä. Äiti osti mulle myöhästyneen synttärilahjan ja vei syömään. Pelkkää säästöä koko päivä!

tumblr_nl1zghU6qE1satfnso1_250.gif

Huomenta

Minulla on tämän viikon ensimmäinen perjantai. Välissä on yksi lauantai ja sitten on taas maanantai. Halusitte varmasti tämän tietää.

Mää olen toi suuri kivilohikäärme, huamenta vaan!

Mulla on aivan tavallinen maanantai. Paitsi tänään pitää mennä pitämään lukion tytöille liikuntaa. Tämä on jänskää. Olen aiemmin pitänyt liikuntaa vain ympäriinsä päättömästi juoksenteleville alakoululaisille. Veikkaan ainakin, että pilliä en tarvitse tänään.

Huomenta.

Minulla on tällä viikolla neljä maaantaita ja sitten yksi perjantai.
Ota kaira vaan pilli mukaan. Tunti viivajuoksua ja viivalla punnerrus laittaa lukiolaiset nöyräksi.

ei,huvita

Vahva sama.

- - - Updated - - -

Tänään kyllä saavuin työpaikalle Hämeenlinnan kiiltävimmällä mustalla Audilla. Kauta, pesin sen eilen kaks kertaa, ku ekalla kerralla ei tullu hyvä. Tein myös laajamittaisen ympäristörikoksen samalla, käytin kahta eri liuotinpesuainetta.

Back
Ylös Bottom