Tänään en bodaa. Se on kuntit, kulttuuri-ilta. Täytyy kaivella saketti esille.
En mäkään bodaa, kun on ollut kipiänä. Kulttuuri-iltaa edustaa kohdallani tänään Ässät-Pelicans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään en bodaa. Se on kuntit, kulttuuri-ilta. Täytyy kaivella saketti esille.
Tänään on keksipäivä. Voit jo lämpenemässä.
Vitsi sä oot kyllä niin semmonen pullantuoksunen ja muutenkin ihana mussukka.
- - - Updated - - -
Ihan tekis mieli tehdä itse sinappia ja lähettää se taksin takapenkillä sulle pikkujoululahjaksi.
- - - Updated - - -
Ja nikkaroida linnupönttö samaan kyytiin. Ilman reikää, NAISet on hukannu mun kaikki poranterät.
Olin opiskelujen alkuaikoina useamman vuoden puhelimen varressa töissä, ja ihmettelin monesti, että miksi firmat pitää semmoista polttohautausmusiikkia jonotuksessa. Tuli fiilis, että haluaako ne soittajan tekevän itsemurhan odotellessa, vai mitä.Soitapa huviksesi joskus Hyvinkään sairaalaan. Siellä on jonotusmusiikkina yksisilmäisen, kuuron kuusivuotiaan xylofoni-harjoitusta.
Olin opiskelujen alkuaikoina useamman vuoden puhelimen varressa töissä, ja ihmettelin monesti, että miksi firmat pitää semmoista polttohautausmusiikkia jonotuksessa. Tuli fiilis, että haluaako ne soittajan tekevän itsemurhan odotellessa, vai mitä.
Onko tänään siis lauantai-sauna ja -seksi?