Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilisestä salitreenistä sen verran, paikalla oli erityiskuuma fitnesskissa jonka fitnesspöksyt oli ahdettu piukasti täyteen erittäin hyvää tavaraa. Tsaijaijaijai.. vanha kunnon pohkeennylkytys tepsi ja sain hyvät loppuverryttelyt siinä katselemalla!

Vau! Kävisipä minullakin tänään yhtä hyvä Tuuri. Bodausta käsipainoilla ja huominen keskikehoreeni vedettävä tänään, kun huomenna nautitaan palautusjuomaa.

PS. Söin eilen vahingossa n. 500 grammaa karamellia ja nyt olen lihava. Miten tässä taas näin kävi?

- - - Updated - - -

Se on kyllä aina juhlahetki, kun huomaa samassa huonetilassa housut täynnä hyvää vittua!

- - - Updated - - -

Nikke Knakkertton iski taas, perkele...

Kamalan paljon kaikenlaisia kiusauksia väisteltävänä. Ihan vitunvaikeeta luovia kohti kireätä olemusta näin karikkoisilla vesillä! Kaikkea muuta voin vastustaa paitsi kiusauksia.

- - - Updated - - -

pl janssonin hikimunan makuisia kiusauksia

- - - Updated - - -

eiku hajusia, tässä mitään munia oo maisteltu saatana..

- - - Updated - - -

^nakkerit yrittää heittää jotain homoläppää

Minäki söin eilen pari kourallista karamellia. Kun oli lätkäliigoja ja semmoisia hedelmäkarkkeja. Iso pussi. En minä kaikkia kyllä syöny. Melkeen.

Totuus, söit kaksi pussia.

- - - Updated - - -

kolme + viis pullaa ja naukku jäägeriä

- - - Updated - - -

ja verisen pihvin

- - - Updated - - -

ja Mehukatti pytyllisen sahtia

- - - Updated - - -

+ pierut perään, semmonen oli Kairan ilta

Hyisss. Mehukattipullossa kiljun sekaan piilotetut pierut on kauheita. Ei olis Kairastakaan uskonu, että keskellä viikkoa alkaa kiljupieruja ajamaan yleisillä paikoilla. Yök.

Hmm. Olisko missään Tauskin kivespusseista kuvaa, tarttisin referenssiks, kun musta tuntuu, että mulla on tänään yhtä isot silmäpussit ku Vesalla.

- - - Updated - - -

Ja jos semmoinen kuva jostain löytyisikin, niin älkää herrajjumala sitä linkittäkö, mulle riittää arvio.

En sitten tiedä onko naisellisen pierun sivumaku parannus vai heikennys mehukattipullokiljussa ?

Etsin pyynnöstäsi Tauski-aiheisia kuvatodisteita ja törmäsin Tauskin kaljuun:

tauski.webp

- - - Updated - - -

Ja on sillä kiveksetkin siinä hollilla

Minulla olisi muuten uusi ohjelmaformaatti mielessä.

Otettaisiin takarivin julkkiksia, jotka osaa juoda viinaa ja laitettaisiin ne ihmisten ilmoille. Mukana voisi olla esim.:

Miehet:

- Tauski
- Keskisen Vessu
- Nykäsmasa
- Naku Hirvinaama
- Tuksu
- Tapolan Meikku

Naisia en keksinyt tähän hätään.

- - - Updated - - -

Mukaan annettaisiin tietty 5000€ taskurahaa ja pullo viinaa.

^ Tuo sama porukka tyhjään aaltopeltihalliin ja pirusti viinaa. Ovet lukkoon ja kamera pörräämään. Ovia ei avata koskaan.

Mä tykkäisin semmosesta asiallisesta ohjelmasta. Se tulis ykköseltä tai kakkoselta siinä puoli kahdeksan maissa. Ei musiikkia, ei ainuttakaan alle 30v ihmistä (heihin tulee suhtautua lähtökohtaisesti huumeenkäyttäjinä), ei ainuttakaan pipoa, mikäli kuvauksia ei tehdä ulkoilmassa, ei turhia hymyjä tai nauruja. Ei mitään ärsyttävänä näköisiä keikarivaatteita eikä muutakaan itsensä korostamista. Ei ainakaan mitään osallistumismahdollisuuksia katsojalla, kuten twiittausta tai muuta turhaa paskaa. Semmosta mukavan asiallista, vähän niinkuin Mitä, Missä, Milloin? -kirjasarja.

Eilen klo 21-> tuli melko asiallista ja aikuismaista ohjelmaa ykköseltä. Minä seurasin sitä, kunnes maatappanon aika koitti noin klo 21:50.

Vaalien välissä toimii aina!

- - - Updated - - -

Ylelläkin on tosin sorruttu täysin tarpeettomaan ja stressaavaan interaktiivisuuteen. Todella rasittavaa kun television katseluunkin liitetään nykyään pyrkimys katsojan aktivoimisesta ja osallistumisesta. Ikkunasta voi onneksi katsoa ulos vielä täysin passiivisesti.

Provinssirokkiin on tulossa myös tollasia.

katzen.webp

20120621_nue_katzenjammer_teaser.webp

7467895840_08079c0539_z.webp

#vaikuttaisi eturivistä seurattavalta bändiltä
#toivon saarilavaa

- - - Updated - - -

Norjalaasia.

- - - Updated - - -

katzenjammer

Nuo asialliset ja vakavat ohjelmat ilman hymyä ovat kyllä tärkeitä myös.

Yhtenä toiveena voisin heittää kohti yleisradioa sellaisen jännitysnäytelmän "Etanan matka", jossa seurattaisiin etanaa. Kiinnostaisi kyllä kovasti tuollainen vähän reippaampi meno.

- - - Updated - - -

Olisi silti hienoa nähdä vaikka Ajankohtaisen kakkosen juontajana joku ylivirkeä. Vaikka se sträppäri, Kana.

Se on kyllä jotain niin uskomatonta kidutusta sen sträppäri Kanan esiintyminen. Ei tarvita montaa minuuttia sitä niin alkaa masentaa ja rajusti. Joku siinä ottaa todella koville.

- - - Updated - - -

Jos saisin valita että lyödäänkö minua leipälapiolla keskelle taulua vai pakotetaanko katsomaan sitä sträppäriä 30 minuuttia niin valinta olisi helppo: totta helvetissä valkkaisin sen Kanan katsomisen mutta olis se kyllä todella väkinäistä.

Sträppäri Kanan ohjelmaan sopisi hyvin aina alkukevennykseksi sellainen viteo, jossa esitetään kristillistä freestyle-räppiä. Voi pojat!

Tähän malliin. Alkaa se leipälapiokin kuullostamaan jo Kardaanin-omaiselta pesukomuutilta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom