Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä...

Hei Hei sanoivat tytöt. Jotakin hyvää sentään jalkapalloviheriölläkin , tänä iltana...:zzzz:

5103_095e.gif

Haart wöörk onely.

- - - Updated - - -

minä kaipaan lomaa

Hulluja nuo ihmiset, jos poistoiässä oleva laite X maksaa kaupassa uutena 70€, siitä pyydetään 60€ netissä käytettynä. :D Arvon alentuminen, onko tuttu...

Onhan tuo aivan naurettavaa, mutta ei se ole tyhmä joka pyytää.

Kyllä siinä vähän tyhmä on oltava, jos pyytää käytetystä enemmän kun Isosta maailmasta saisi uuden halvemmalla.

- - - Updated - - -

Teetä ja mielenrauhaa.

- - - Updated - - -

Tai ainakin teetä

- - - Updated - - -

Minttuteetä

Kyllä siinä vähän tyhmä on oltava, jos pyytää käytetystä enemmän kun Isosta maailmasta saisi uuden halvemmalla.

- - - Updated - - -

Teetä ja mielenrauhaa.

- - - Updated - - -

Tai ainakin teetä

- - - Updated - - -

Minttuteetä

Ei tyhmyys synti ole, mutta vituttaahan se.

Ei tyhmyys synti ole, mutta vituttaahan se.

Tässäpä dilemma...ihminen joka ymmärtää olevansa tyhmä ei ole lainkaan niin tyhmä kuin ihminen joka ei tyhmyyttään tiedosta.

Mutta mitä sitten on tyhmyys, tuo virkamiehissä ja poliitikoissa yleisesti esiintyvä ominaisuus, jota eivät itse kuitenkaan tunnista.
Olisiko sittenkin niin, että se on kampaviineri, joka tekee ihmisestä tyhmän vai onko kampaviineri tässä vain tilastollinen harha ?

Mene ja tiedä...kukaan ei kerro minne ja mitä, mutta olenhan tyhmä. En ole, koska sen tuossa mainitsin...olenhan ovela.

Ai saatana. Kahvi. Kylkiin kampaviineri. Kiitos tästä, nyt mun on pakko hakea tänään vähän kahvileipää.

Voisitko toimia koe-elimenä ja syödä vaikka kolme kampaviineriä päivässä (mielellään samanlaisia kuin eduskunnan kahviossa) ja tehdään sitten viikon päästä testi, jossa kysytään ainakin seuraavia asioita:

Jos voisit rahoittaa seuraavista kaksi, mitkä valitsisit:
a) Sairaalaa lapsille b) Eduskuntaan uuden kiukaan c) Guggenheim-arkkitehtikisaa

Alkoholin käytön järkeistämiseksi kannattaa (monivalinta):
a) Kieltää alkoholiin liittyvät kuvat kotimaisen kuljetuskaluston kyljistä b) Kieltää markkinoinnissa käyttämästä väkijuomiin viittaavia termejä c) Pyrkiä edistämään alkoholin käyttämistä nautintoaineena, eikä kiellettynä pahana

Tunnun kiinnittävän enenevissä määrin huomiota oleennaisuuksiin kuten:

Onko tuolla ylläolevalla neidillä liian isot kengät ? Kun ei vaan olisi rakkuloita, ovat ikäviä.
Onkohan se vaihtamassa vararengasta vai miksi ihmeessä se roikkuu varapyöräkotelossa ?

Xtreme, ei kiitos. En halua ottaa riskiä, että olisin paitsi lihava, myös tyhmä. Ja tietenkin ruma ja köyhä. Öö. Itseasiassa taidan sittenkin aloittaa uran twerkkaavana kitaristi-kampaviineristinä. Helppo homma.

Kiitos vokot päivän rullasloggiannoksesta. Tekis hirveesti mieli sormella kokeilla. Eikun oikasta vähän tota rullaa.

- - - Updated - - -

Kyseessä on ns. takaluukkuvertailu.

Kätevä tuommonen etupylly. Voi kaivaa persettä huomattavasti helpommin. Mutta itsehän en kykene koskettamaan omassa ruumiissani sormella kumpaakaan perssilmää, en etu- enkä taka-. Oon sillälailla vähän rajoittunut.

Mulla on mielessä vaan pulla, Dallas.

- - - Updated - - -

Lämmin.

- - - Updated - - -

Muttei kuuma. Ainakaan vitun kuuma.

- - - Updated - - -

ISO. vitun/I] iso.

- - - Updated - - -

mokasin :(

- - - Updated - - -

onko muut mokannu?

Back