SUPERCARB 1kg -40%

O: Vialliset älypuhelimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rpr
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Iphone 4S 32gb musta.. etu- ja takalasit rikki, mutta toimii. Ikää luurilla noin 1,5vuotta. Hinta vaikka 80€? eli pistä vastatarjousta :P

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kiinnostaako HTC One X, näytössä halkeama?
ypabuhen.jpg

Kiinnostaako Samsung Gio? Välillä toisessa päässä olevan ääni särisee. (Operaattorin vai kaiuttimnen vika?)
Hinta 40€.

Ei kiitos, turhan vanha puhelin.

Kiinnostaisko LG Nexus 5 16GB? Näytön lasi rikki, mutta toimii niinku pitää.

Vastasin sähköpostiisi.

iPhone 4s, kastunut ei lähe käyntiin. 50€?

Onko pahasti kastunut ja yleiskunto muuten? 30e tarjoan alustavasti.

Onko pahasti kastunut ja yleiskunto muuten? 30e tarjoan alustavasti.

Yleiskunto on kuin uusi. Ainut vika siinä kai on, että piirilevy vai mikä noissa on, on sökönä. Mukaan saap laturin ja mitä siinä laatikossa yleensä on. Kaikki alkuperänen tallella. Kastuneena kerkesi olemaan reilun tunnin jonka jälkeen suihkuttelin paineilmalla niin pitkään, että tuli veet kaikki pois. Näkeekö tässä sun mailia miten tai mun?

Yleiskunto on kuin uusi. Ainut vika siinä kai on, että piirilevy vai mikä noissa on, on sökönä. Mukaan saap laturin ja mitä siinä laatikossa yleensä on. Kaikki alkuperänen tallella. Kastuneena kerkesi olemaan reilun tunnin jonka jälkeen suihkuttelin paineilmalla niin pitkään, että tuli veet kaikki pois. Näkeekö tässä sun mailia miten tai mun?

Mun maili on tossa aloitusviestissä, rprostaa@gmail.com

2 kpl HTC One X puhelimia. Toisessa näyttö säröillä, ei muuta vikaa. Toisessa näytön kirkkauden säätö ei pelaa, muuten täysin ehjä. Täysin tarpeettomana lojuvat; tarjoamalla voit saada rpr omaksesi, jos kiinnostaa?

Note 2 4G. lasirikki, ehjä lasi löytyy mukaan ja home näppäin kadoksissa. HP 100

Ei kiitos.

2 kpl HTC One X puhelimia. Toisessa näyttö säröillä, ei muuta vikaa. Toisessa näytön kirkkauden säätö ei pelaa, muuten täysin ehjä. Täysin tarpeettomana lojuvat; tarjoamalla voit saada rpr omaksesi, jos kiinnostaa?

Keksi näille joku hinta niin katotaan. rprostaa@gmail.com

Sony z ultra menee myyntiin mutta takalasissa on halkeama ja usbreiän tiiviste irronnut. Ostettu 3kk sitten. Onnostuuko sulla korjaus/osto? 240e ois tavoitteena.

Back
Ylös Bottom