O: Nokia "zippo" tai vastaava liukukansipuhelin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -_Tane
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Halutaan siis ostaa legendaarinen Nokia zippo tai jokin muu Nokian 8000-sarjan puhelin. Ainoastaan toimiva ja akku mukaan. Jos joltakin löytyy ja haluat siitä luopua, niin laita vip-viestiä. Hintahaarukka 0-200e.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Halutaan siis ostaa legendaarinen Nokia zippo tai jokin muu Nokian 8000-sarjan puhelin. Ainoastaan toimiva ja akku mukaan. Jos joltakin löytyy ja haluat siitä luopua, niin laita vip-viestiä. Hintahaarukka 0-200e.

Mulla ois vanha 8850 pöytälaatikossa, ehjä. Akku ja laturi löytyy, voi olla että löydän jostain myös alkuperäisen puhelimen värisen pöytälaturin johon puhelimen saa pystyyn.

Jos kiinnostaa niin tarjoa jotain....

0351_8850.jpg

Annan sulle ilmaisen vinkin.
Ebaysta saa noita noin 40e posteineen uudistettuina eli kaikki kuoret uusittuina. Jos siis ulkomailta tilaaminen kiinnostaa.
Niitä saa sieltä mustina, harmaina ja kultaisina.
Itse kerran semmoisen sieltä hommasin ja oli ihan sitä mitä pitikin. Ainoastaan suomenkieltä puhelimesta ei löytynyt.

Itel oli tollainen joskus.. ihan jees ulkoisesti.. muttei omaa edes herätyskelloa tai oikeammin mitään muitakaan ominaisuuksia.. eli ihan vain puhelut ja viestit.. mitään muuta sillä ei sit voikkaan tehdä.. ja nykypäivänä kun puhelimissa on kaikki.. tollainen tuntuu herkästi aivan liian alkeelliselta.. taskulaskinkin on monimutkaisempi laitos.

Itse olen totaalisen kyllästynyt näihin nykypäivän "älypuhelimiin". Isoja, kömpelöitä ja helvetin kalliita. En ymmärrä mihin Nokian puhelimista katosi yksityiskohdat, käytännöllisyys ja uniikit piirteet. Helvetinmoisia kapuloita ja rumia kun susi.

Itse olen totaalisen kyllästynyt näihin nykypäivän "älypuhelimiin". Isoja, kömpelöitä ja helvetin kalliita. En ymmärrä mihin Nokian puhelimista katosi yksityiskohdat, käytännöllisyys ja uniikit piirteet. Helvetinmoisia kapuloita ja rumia kun susi.

Tollanen kasa löytyi pienellä penkomisella, 50 euron tarjous hyväksytty.

Puhelin, 2 akkua, 2 laturia, 2 takakantta. Ja tää on mate-in-finland eli Salossa tehty luuri.

Tosin aktiivikäytöstä on aikaa varmasti ainakin 5 vuotta ellei enemmän, eli akkujen nykykunnosta sun muista ei ole mitään hajua, enkä luonnollisesti mitään muutakaan takuuta laitteelle enää anna....

Jos edelleen kiinnostaa niin pistä vaikka sähköpostia: markus.salin(a)gmail.com

2013-08-19 22.02.18.jpg

EDIT: Testasin akut ja näyttää molemmat olevan ihan kaput, eli verkonpainoksi taitaa koko vehje joutaa...

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Back
Ylös Bottom