O: Icetoolin tykki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja r0ttis
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Status
Viestiketju on suljettu.
Joo eli hakuses oli icetoolin tykki alumiinin tai teräksinen. Koko 3mm tai 4mm.
Jos omistat turhan tykin ota yhteyttä tänne tai s-postiin joonalehto_4@hotmail.com
Pistä mukaan tieto väristä ja koosta sekä kunnosta.

Voisin maksaa siitä 20-30 riippuen väristä ja koosta. :)

Tuon kyseisen tykin löytää kultasepän liikkeestäkin, eikä tuohon rahasummaan mitä tarjoat tarvitse kovin paljoa lisää laittaa.
Itse en käytä nuuskaa, mutta eräs -94 syntynyt kaveri tuli kerran esittelemään kun oli siitä niin kovin ylpeä ja kertoi ostaneensa jostain kultasepän liikkeestä.

Olen kyllä googlea käyttänyt ja kultasepän likkkeet kiertänyt, mutta kun suomessa halvin mitä olen löytäny on 3mm 40€+postit joten kyllä tuo 20€ musta on jo aika kova säästö ja postitkin olis pienemmät.

En pahalla halua sanoa, mutta jos kympin taikka kahden säästö tossa tuntuu hienolta niin ei se nuuskakaan ilmaista täällä ole? Ite ainakin lopettaisin sen huulen syövyttämisen :)

noh en haluis maksaa samaa hintaa tykistä kun nuuskasta itsestään. eihän kukaan maksa sytkäristäkään yhtä paljon ku röökiaskista? :)

Aika moni maksaa sytkäristä paljonkin enemmän kuin röökiaskista. Olet varmaan kuullut esim Zipoista =)

mutta niitäkin haluu jotkut ostaa käytettyinä. nimimerkillä vanhan zipponsa myynyt. :)

Tykki ostettu hintaan 20€, rosterinen 3mm joten laitan tämän lukkoon sry Vindicatif, mut sain halvemmal rosterisen joten poistin sen sit. :)

LOCK

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Back
Ylös Bottom