O: Elektroniikkaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja laidlo
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Ostan: puhelimia, televisioita (LCD,LED, TFT), soittimia, kannettavia, kotiteatterit, pc-kaiuttimet, yms. ylimääräiset rojut pois nurkista. Myös isoja eriä kerralla. Mallilla / merkillä ei väliä, mutta toki uudemmat kiinnostavat enemmän. Myös vialliset puhelimet( kytkypuhelimet ja enkun kieliset käyvät), ja muukin tavara jossa vikaa..
EI ylihintaista tavaraa!

Puhelin: 045 6708 452
Hinta: Riippuen tuotteesta
Sijainti: Postilla muualta, etelä-pohjanmaalla naamatusten

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Laitoin siihen entiseen puhelinostoilmoitukseen noista kolmesta puhelimes. Niin soita mulle: 0400-555448

Nokia 5800xpressmusic löytyisi hyllystä, Ollut takuuhuollossa yhteysvirheen ja mikrofonin ja kuulokkeen takia, ja SFC:n paskiaiset väittivät kosteusvaurioksi. (kosteustarra ei ole kostunut ja "kuva" minkä sain huollosta näytti mun mielestä vaan fluxilta piirilevyllä. (olen ollut 10kk nokian tehtaalla korjaamassa puhelimia, että jotain niistäkin tiedän) Aika ja välineet ei vaan riitä kotona korjaamiseen enää. Pistä s-postiin tarjous jos kiinnostaa niin jos on ihmismäinen niin pistän tarkempaa tietoa.
jri (at) pakkotoisto.com

Löytyisi tuollainen Sony Ericsson T290i, hyvin vähän käytetty ja paketti yms. kaikki tulee mukaan. Laita tarjousta jos kiinnostaa maka.ksh@gmail.com

Mulla on tuolla E63 myynnissä. ;)

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
logitechin thx pöytäkajarit ja jonkunnäkönen basso siihen ois nurkissa, pöytäkajareista elementti paskana, säädin puuttuu ja jotain muuta pientä vikaa. uutena joku 250e, pistä txt 0407543743 tai mail juho.ikavalko@hotmail.com

Mulla olis tarjolla Nokia N73 Music edition josta näyttö paskana. Sitä ennen juuri huollossa vaihdettu runko ym. + uus akku. Mailaa perttu.tepponen at hotmail.com

Sony Ericssonin k810i löytyy. Ihan ok kunto, mukaan uus laturi ja 2gb muistikortti. Jos kiinnostaa niin laita kiva tarjous: kasikuus at gmail.com

Olis tarjolla OR 440 lattiakaiuttimet ja JVC kotiteatterivahvistin. Yhteyttä voit ottaa mailista j.a.koponen@gmail.com

Mulla löytys Logitechin Ls21 tietokonekajarit, joissa plugissa pieni kosketushäiriö mut muute toimii hyvi. Jos kiinnostaa pistä viestii maka.ksh@gmail.com

Mulla olisi Sony NWZ-E436FB (4GB) MP3-soitin, ostettu viime kesänä, takuuta on ja kaikki härpäkkeet sekä kuitti.
Ja sitten olisi Navigon 2150 Max navigaattori. Täydellinen myyntipakkaus. Ei kuittia. Ei tunnista muistikorttia enää.. Jos sinne kortille kopsaa jostain alkuperäiset datat niin toimii. Mukaan kaikki härpäkkeet, ei kuittia.
Ja lisäksi Logitechin X-140 kaiuttimet. Mustat, ei kuittia. Toimivat.
Ja musta Nokian 3110C, mikki rikki, kaiuttimen kautta kuulee kyllä. Mukaan myyntipakkaus. Ei kuittia.

Esitä tarjouksesi meiliin pehmis_71@yahoo.com

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Back
Ylös Bottom