Nyyssölän graafinen sci-fi novelli: -Bill The Android-

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

Bisley

SNIKT!
VIP
Ikä
38
Aloitin oman pikku projektin tuolla blogissani. Eli kyseessä on ihan pöytälaatikkokamaa oleva graafinen novelli ei-tosikoille sci-fin ystäville, jota julkaisen sitä mukaan, kun saan tehtyä. Käykää tsekkaamassa ja kommentoikaa!:D :D :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Odotan innolla jatkoa.

Tyylistä sen verran, että olen tarkoituksella tekemässä tästä sellaista sotkuisen näköistä ja synkkää grafiikkaa. Se on tällainen oma fiksaatio.:D
bill%20the%20android001.jpg

Vanhana synkähkön sarjiksen ystävänä pidän tuosta tyylistä, IMHO tuossa on kyllä jotain Miller-henkistä esim. "leikkauksessa" kun en parempaa termiä keksi :thumbs: Ilmoitusta kehiin kun on lisää tarjolla.

Mukavan näköistä. Ja scifi uppoaa aina (hyvä sellainen)

Tohon viimeseen ruutuun pitäs saada vielä "the end" -teksti... :)

Loppuis, kuin kung fu-leffat aikoinaan...Ja kaikki ois wtf?

Laitoin vielä vähän jatkoa... On muuten yllättävän työlästä tämäkin rojekti. Kivaa kylläkin. Pikkuisen rajoittaa tuo blogikoko. Kuvat kun ei saa olla kuin maksimissaan 460 pikseliä leveitä.
Niin suomenkielestä sen verran että mieluusti olisin kirjoittanut HellCityäkin suomeksi, mutta Maikki halusi sen olevan ns. kansainvälinen. Noh, kieli ainakin on hieman helpompi kirjoittaa tähän prokkikseen, sillä en mä nyt mikään enklanninkielen maisteri sentään ole, heh.
:thumbs: :thumbs: :thumbs:

Hyvännäköistä kuvaa ja helppolukuista tekstiä.:thumbs:
Kenties innoittajana ollut RanXerox- ja Hard Boiled-sarjikset? Tulivat ekana mieleen. Blade Runner lienee selviö..;) Lisää lisää!

Hyvännäköistä kuvaa ja helppolukuista tekstiä.:thumbs:
Kenties innoittajana ollut RanXerox- ja Hard Boiled-sarjikset? Tulivat ekana mieleen. Blade Runner lienee selviö..;) Lisää lisää!

Ranxit ja Hardboiledit on tullu nuorena joo luettua (Hard Boiled oli niin leuat pudottavaa matskua pienelle Bisleylle ettei se siitä toipunut koskaan). Miller on aina ollut mun suosikki. Ja mitä Blade Runneriin tule, yhä odotan sellaista siistiä Special Editionia kyseisestä rainasta. Ei nimittäin käsittääkseni ole vieläkään saatu kunnon versiota DVD:lle?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom