Nyt pikasta apua!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Millaisellahan ruokavaliolla saisi pudotettua painoa nyt sen verran, että saisi ne vatsapalikat näkyviin ? Ja kuinkahan usein sitä aamuaerobista pitäisi harrastaa? Yritän kovasti vähintään sen 3 kertaa viikkoon (10 minuuttia intervallia), mutta tuo juoksu sattuu vähän sääriin. Itse olen nyt ruvennut syömään aika paljon tonnikalasalaattia (porkkanaa, herneitä, maissia, makaroonia, ja tonnikalaa) ja korvannut tällä tyylillä "paskoja" ruokia. Entäs kuinka monta pilleriä niitä kalanmaksaöljyjä saa/pitää syödä päivässä? Ja sit kun alkaa koulut niin on varmaan ymmärrettävää, että aamuaerobista ei tehdä, niin olisiko vaikka aina treenin jälkeen joku 10 minuuttia jotain aeorobista hyvä juttu?
Niin ja kuitenkin sen verran paljon syön, että ei nyt lihasmassa häviäisi. Mutta tosiaan olen kovasti vähentänyt niitä huonoja, rasvaisia ruokia ja korvannut muun muuassa sillä tonnikalasalaatilla. Ja muita vinkkejä otetaan vastaan koskien
painonpudottamista turvallisesti, lihasta hävittämättä. Varmaan olisi löytynyt vastauksia searchillakin, jos sitä vain osaisi käyttää hyvin :itku: mutta kiitoksia jo etukäteen :love:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Suositut

Back
Ylös Bottom