Nyrkkeilystä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jr84
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos olet vasta ekoihin treeneihin eläissään menossa, niin et tarvi noista mitään, mutta jos harrastus jatkuu pitempään, niin sittenhän nuo listaamasi jutut on ihan hyvä olla.

Seuroilla on yleensä ihan hyvin noita hanskoja ja kypäriäkin tarjolla, kun sparriin menee.

Kilpamatseissa vaaditaan vielä alasuojat ja itse olen käyttänyt vain jääkiekkoon tarkoitettuja alasuojia.

Nim. 10v ja vain omat tossut ja hammassuojat:D

Muoks:

Itse olen nyt maksanut seuran maksuja 140€/vuosi.

Harjoituslisenssi taisi maksaa 13€ ja kilpalisenssi jonkin verran enemmän. En muista paljonko, kun viimeisestä kilpalisenssistä on jo jonkin verran aikaa.

kisa lisenssi on 120 e

Minunkin on pitänyt nyrkkeilyä jo aloittaa jonkun aikaa...

Uskaltaako nyrkkeilyn aloittaa ihan paskakuntosena, vai kannattaako mennä ihan kuntonyrkkeilyn pariin ja siitä lähteä johonkin seuraan harjoittelemaan?

Tavoitteena olisi päästä ehkä jopa kilpakehään. :confused:

Kattookaapa ufs liike netistä sieltä saa hyvin tarvikkeita ja tietoo ja on luotettava paikka
koska kokemusta on: lähetin sinne sähköpostia et onko porin liikkeessä jotakin twinssin hanskamallia (en muista juuri nyt mitä) ja sieltä vastattiin että löytyy tätä kyseistä hanskamallia ja kun lähetin sähköpostin maanantaina ja lauantaina kävin siellä (porissa) niin
siellä kysyttiin et "säkö lähetit sitä sähköpostia maanantaina ja kysyit hanskoista et onko tää sitä mallia" eli kyllä on luotettava ja hyvä paikka.

Ufs liikkees on ihan hyvä treeniohjelma (SIIS NETTISIVULLA) mun mielestä ku oon vähän sitä tehny (ainaki mulle oli hyvä) ja sieltä kannattaa kysyä koska on luotettava.
Menkää sivulle ja ottakaa sieltä harjoittelu & ravinto osio ja sieltä harjoitteluohjelmat ja sieltä Esimerkkiohjelma nyrkkeilyyn.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom