Nyrkkeilysäkki kotiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avv
  • Aloitettu Aloitettu
Joo,ei kaadu millään....paitsi puskutraktorilla! ;-) Sen voi sen jalan täyttää joko vedellä tai hiekalla,mutta itsellä oli vedellä täytetty,eikä kaatunu millään...tosin vähä pomppi ku hakkas/potki täysii...Ja heilumisesta sen verran et se on "nivelletty"tohon jalan yläosaan,joten säkki itessään heiluu jonkin verran, mikä musta oli vaan hyvä!

Luin sen Laadukkaan saksalaisen uutta mainosta ja pisti silmään kun maksoi säkki ja lapaset 29,95e tms. :P Käykää joku ostamassa ja kertokaa kokemukset, kestikö erääkään?

Mulla se nyrkkeily säkki roikkuu paksun köyden ja ketjujen varassa kattoparrusta.. Muuten on hyvä ja vakaa, mutta kun sitä mättää nii koko rakennus tärisee ja se parru on alkanu ohentua. Kunnon sarjaa huitelee nii alkaa tippumaan sahanpurua naamalle:D

blueberry sanoi:
ois tarjolla casall säkki ja hanskat 65e, onko kelllään tietoa ko säkistä`?`halpis vai parempi?

Onko noi niitä säkkejä mitä myydään esim. stadiumissa. Ite kun kävelin niitten ohi niin kysäsin myyjältä, että mitäs noi isommat säkit maksaa (niitä tais olla 4 eri kokoa siinä rivissä). Myyjä tokas vaan et noi säkit on liian pieniä sulle :D olin aika yllätänyt, kun tällänen kynäniska kuitenkin olen :) .

pushead sanoi:
Joo,ei kaadu millään....paitsi puskutraktorilla! ;-) Sen voi sen jalan täyttää joko vedellä tai hiekalla,mutta itsellä oli vedellä täytetty,eikä kaatunu millään...tosin vähä pomppi ku hakkas/potki täysii...Ja heilumisesta sen verran et se on "nivelletty"tohon jalan yläosaan,joten säkki itessään heiluu jonkin verran, mikä musta oli vaan hyvä!

Onkos sulla toi "säkki" vielä myynnissä. Mihin hintaan irtois..?

Onhan se vielä myynnissä....250 egee maksoin siitä,joten alle 150 en siitä luovu!Ja tohon rahaan saat tulla noutaa sen ihan itse.Asustelen riihimäellä,jos kiinnostaa.

pushead sanoi:
Onhan se vielä myynnissä....250 egee maksoin siitä,joten alle 150 en siitä luovu!Ja tohon rahaan saat tulla noutaa sen ihan itse.Asustelen riihimäellä,jos kiinnostaa.

Vähän pitkämatka kyllä. Täytyy kuitenkin harkita, riippuen siitä saanko kumirouheet ilmatteeks tai paljon ne maksaa (?).

Back
Ylös Bottom