Nyrkkeilykengät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rovasti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nilkka meni kuntonyrkkeillessä ja oli viimenen tikki ajatukselle ostaa nyrkkeilykengät. Nilkat tarvitsis tukea ja muutenki jalkapohjat kärsii kitkan vaikutuksesta turhan paljon.

Eli hankkiakko "trendi"-kengät vai ihan aidot kengät? Olen ajatellut siirtyä
jossain vaiheessa kohtapuoliin kickboxingin pariin että kelpaako siellä hillua kengät jalassa treeneissä?
Ilmeisesti pohjat pitäisi olla sileät. Olen nähnyt joillain maikoilla hämäävästi trendikenkiä muistuttavat popot mutta ehkä se johtuukin puusilmistä.

Entä jalkasiteet? haittaako pitoa matolla?Olisiko parempi vaihtoehto?

Hinta on tietysti yksi kysymys eli mitään 100 euroa en raaskisi pistää.

Rovasti sanoi:
Hinta on tietysti yksi kysymys eli mitään 100 euroa en raaskisi pistää.

Wrangella näyttäs olevan aika sopivan hintasia.

[mod] Jääköön nyt ne linkit pois. T: Sumu[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyrkkeilykengät on kalliit ja myyntipaikkoja on aika harvassa. Painitossut saa halvemmalla (50-100€) ja niitä löytyy useimmista vähän suuremmista urheiluliikkeistä. Wrangen tossut kiertäisin kaukaa.

_

No mitäs wranglen tossuissa on vikana, paitsi hinta?
Entä ajaisiko jalkasiteet saman asian? Eli nilkkaa pitäs tukea hyvin.

Eikös se vähän niin mene ettei köyhällä oo varaa ostaa paskaa.

Tosiaan kun ostaa niin ostaa sit kerralla hyvät, ettei tarvii olla kuukauden päästä uusia hankkimassa. Mulla on Blitzin kengät ja ne on kesti tosi hyvin. Makso 80eupoo kylläkin

Kengissä lienee vaan se huono puoli ettei niiden kanssa hirveästi kickboxingia harrasteta..
Mitenkäs siteet? On varmaan erilaiset kuin käsisiteet? myytäneen samoissa mestoissa..

kehotuksen sana..ei wrangen tossuja!!! syy:ei kestä!!..hyvää ja halpaa ei oo!! :D
asiasta kuudenteen mistä BATTLEAXE hankki Blizin-kengät?? onko jossain netis kuvii/myyntipaikkaa

Rovasti sanoi:
Kengissä lienee vaan se huono puoli ettei niiden kanssa hirveästi kickboxingia harrasteta..
Olen nahnyt tyyppeja treeneissa, kenen jalkapohjat eivat kesta, kayttavan tossuja. Oletettavasti kaikki nyrkkeilykengat eivat sovi potkikseen mutta kaikki potkikseen sopivat kengat kayvat nyrkkeilyyn.

Jos ei perus paini/nyrkkeilytossut kelpaa niin Helsingissä saa bfshopista savatetossuja , en laita linkkiä ettei tule turhaa sanomista, mutta pienellä googlettamisella luulisi löytyvän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs vikaa muka wrangen kengissä on? Mulla on ollu wrangen-painikengät kovassa käytössä noin vuoden verran, 4-5 kertaa viikossa budolajeissa ja punttisalilla, ja kyllä niitä vieläkin kehtaa käyttää. Hinta oli muistaakseni joku 40 egee, eli ne on tosiaankin aika halvat.

Kaikki bokraamiseen ostasin Nahkasakelta..hinta ja laatu todellakin kohtaa.Sakel on kans sen verran ammattiylpeyttä et jos hajoiski nopeesti,ni tod.näk saat uudet.Myös Sportti divari,Hämeentien/Sturenkadun risteyksessä kannattaa tsekata,monasti tekee halval hyviä löytöjä.

En ymmärrä tota miksi linkkejä just.tällasiski tapauksis ei saa laittaa.Mitä vahinkoa se tekee!?? :curs:

Osta painitossut, niillä nyrkkeilee siinä missä nyrkkeilytossuillakin. Kannattaisiko antaa jalan parantua ennen kickpokeen siirtymistä?

Tossujen hinnoista Suomessa:

Ovat aivan järjettömissä hinnoissa. Ostin kaks vuotta sitten eräästä kamppailutarvikeliikkeestä Asics Intensity -merkkiset painitossut. Hinta oli sillon 120 €, mutta sain tingattua 100 €:oon. Esim. Wrestler's World -nettikaupassa ko. tossujen hinta $43 = n. €36. Ja ko. tossut on todella hyvät. Kun itse seuraavat tossut ostan, niin en taatusti osta Suomesta jos hinta ei ole kohtuullisempi. Kun ulkomailta tilaa täytyy tietty olla Visa tms. Hintaan tulee lisäksi postikulut ja jos riittävän kallista tilaa, alv + tulli. Ton hintasista kengistä täytyyy maksaa n. 10 € alvia + tullia (postikulut muk. lukien). Eli hinnaksi tulee pyöreesti vajaat 60 €. Eli puolet halvemmalla. Jonkun aikaa täytyy tietysti oottaa että posti tuo. Pienen ongelman muodostaa koon valinta, sen kun ois syytä olla sopiva. Wrestler's world ainakin lupaa lähettää ilmaseksi palautuspussukan jossa tossut voi palauttaa jos koko ei ole hyvä ja lähettävät sitten ilmaseksi uuden parin (vain yksi vaihto). Yksi vaihtoehto on käydä jossain liikkeessä sovittamassa kenkiä ja tilata samanlaiset halvemmalla ulkomailta. Itellä nykyiset on nyt hitusen isot, vaikka sovittaessa tuntui olevan just ok, eli ei paikan päällä sovittaminenkaan välttämättä ongelmaa ratkaise.

Aion luultavasti tilata ulkomailta painikengät, pitäisi varmaan jokin kimppatilaus tehdä samantien. Kun katselee noita sivustojen hintoja, näyttää hyvältä.

NP sanoi:
Aion luultavasti tilata ulkomailta painikengät, pitäisi varmaan jokin kimppatilaus tehdä samantien. Kun katselee noita sivustojen hintoja, näyttää hyvältä.

Kannattaa ehdottomasti kysyä kimppatilausmahdollisuutta esim. Everlastin tai jonkun muun maahantuojan kautta. Jos muutenkin tilaavat esim. USA:sta tavaraa, niin varmasti tilaavat myös kenkiä mikäli tilattava erä on riittävän suuri. Silloin ei tarvitse itse huolehtia tulleista yms.

Itselläni on tällä hetkellä käytössä Adidaksen painikengät (lajina Krav Maga) ja toistaiseksi ovat tuntuneet hyviltä ja mitään hajoamisen merkkejä ei ole näkyvissä. Niiden ovh muistaakseni 90eur, mutta halvemmallakin saattaa saada. (itse maksoin niistä 69eur tarjouksessa)

training_day sanoi:
Itselläni on tällä hetkellä käytössä Adidaksen painikengät (lajina Krav Maga) ja toistaiseksi ovat tuntuneet hyviltä ja mitään hajoamisen merkkejä ei ole näkyvissä. Niiden ovh muistaakseni 90eur, mutta halvemmallakin saattaa saada. (itse maksoin niistä 69eur tarjouksessa)

Mulla oli makkaraa harrastaessa käytössä reebokit, tai siis käytinhän brassijutsussakin muutaman kerran. Kyllähän ne vuosia kesti.

A.H. sanoi:
Kannattaa ehdottomasti kysyä kimppatilausmahdollisuutta esim. Everlastin tai jonkun muun maahantuojan kautta. Jos muutenkin tilaavat esim. USA:sta tavaraa, niin varmasti tilaavat myös kenkiä mikäli tilattava erä on riittävän suuri. Silloin ei tarvitse itse huolehtia tulleista yms.

On hyvä muistaa, että Everlast ym. firmat eivät tee hyväntekeväisyyttä, vaan niillä on vakaa aikomus elää kauppaamalla ihmisille rättejä ja/tai varusteita. Näin ollen ottavat aina omansa välistä. Siksi esim. kengät maksavat Suomessa niin hemmetisti. Kun menekki on pientä, täytyy ottaa enemmän välistä. Alvin joutuu pieni kuluttaja maksamaan joka tapauksessa, siitä ei mihinkään pääse vaikka tilais mitä kautta (paitsi jos tilaa suoraan ulkomailta ja ostos on riittävän pieni). Tulli on vaan 3.5 % kokonaissummasta ja alvi 22 % eli tullin osuus on aika pieni. Katso tullin kotisivulta kohta yksityishenkilöt. Ei tullista ja alvista mitään ylimäärästä vaivaa aiheudu. Jos tilaat jotain pientä ja halpaa, tavara tulee kirjeenä suoraan kotiin. Jos isoa tai kallista, paketti menee tulliin josta sen joutuu käydä hakemassa. Samalla tulli sitten perii tullin ja alvin. On jokaisen oma valinta haluaako elättää kotimaisia ja ulkomaisia kauppiaita vaiko vaan ulkomaisia. Jos ei halua elättää kumpiakaan, voi olla paljain jaloin.

Minkähänlaiset kengät ja mistä kannattaisi hankkia kuntonyrkkeilyä ja/tai norminyrkkeilyä varten? Joko Helsingistä ihan fyysisestä kaupasta tai sitten verkkokaupasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom