Nyrkkeily - yleinen keskustelu, ennakot, uutislinkit jne

Meta title: 🥊 Nyrkkeily – yleinen keskustelu, ennakot, uutislinkit ja rajuimmat otteluanalyysit

Meta description: Keskustelua matsien ennakoista, tuloksista, taktiikoista ja nyrkkeilymaailman uutisista – kehästä kulisseihin asti.

Reilu kuukausi Usyk vs Dubois kakkoseen. Veikkauksia ottelun tulokseen ?. Melkein toivun Danielille voittoa, koska Usykin hype mennyt hieman yli. Ei hän mitenkään dominoinut Furya. Jälkimmäisessä matsissa ekan katsomisen jälkeen en ois pitänyt pahana vaikka Fury olis voittanut. Toisaalta Parkerille olis toivonut tilaisuutta Usykia vastaan. Toivon Duboisin voittoa, mutta järki sanoo että ehkä Usyk sittenkin vie.

Reilu kuukausi Usyk vs Dubois kakkoseen. Veikkauksia ottelun tulokseen ?. Melkein toivun Danielille voittoa, koska Usykin hype mennyt hieman yli. Ei hän mitenkään dominoinut Furya. Jälkimmäisessä matsissa ekan katsomisen jälkeen en ois pitänyt pahana vaikka Fury olis voittanut. Toisaalta Parkerille olis toivonut tilaisuutta Usykia vastaan. Toivon Duboisin voittoa, mutta järki sanoo että ehkä Usyk sittenkin vie.
Kannattaa käydä Specsaverssilla, jos näyttää siltä, että Usyk ei dominoinut Furya molemmissa matseissa.

Muhis voitti. Kävi ensimmäisessä erässä lattiassa, mutta paransi siitä ja etenkin lopussa prässi lähiottelussa tuotti pitkälle Alvarezille vaikeuksia. 6. erässä Alvarez kävi sitten vuorostaan lattiassa.

Matsit joissa molemmat yrittävät oikeasti voittaa, ovat aika paljon mukavampia seurata. Avoin pisteytys on kyllä edistysaskel. En tosin ymmärrä, miksi pisteet näytetään vain joka toisen erän jälkeen.
Toisella kierroksella tuli valitettavasti tappio:

Mulla oli semmonen luulo että Wilder olis lopettanu, mutta väärässä olin.

@AndyS sulla varmasti on tieto tästä, eli jos alottaisin nyrkkeilyn ja mulla olis lääkärin määräämä korvaushoito testosteronista, niin onko mitään mahista kilpailla millään tasolla vai pitäskö toi korvaushoito lopettaa ja kitkutella todella alhaisilla testotasoilla?

Usyk- Dubois.

Back
Ylös Bottom