Nyrkkeily - yleinen keskustelu, ennakot, uutislinkit jne

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Voisiko joku laittaa tänne linkin live-streamista, kun otteluiltama alkaa? Olen tilannut Cmore Totalin jo aiemmin Canal Digitalin kautta, mutta tuota kautta se ei ilmeisesti näykään? En ala erikseen tilaamaan toista Cmorea MTV:n kautta. Jos ottelu ei tuolta Canalin kautta näy, niin paketti loppuu saman tien. VMP! Toivon, että Klitschko voittaa, mutta järki sanoo, että Joshua vie.

Naurettavinta on kuulla monesti että ennen taso oli kovempi ennen kun oli Tysonit ja Holyfieldit Alit ym.... Olivatko Tysonin vastustajat 80-luvulla parempia entä Klitchkon haastajat ?

En usko että Mike Tyson tai Muhammad Ali parhaimmillaan voittaisi Wladimir Klitchkoa.
Minä uskon että Lennox Lewis parhaimmillaan voittaisi Klitchkon. Lewis oli pitkä, ulottuva ja ensimmäisiä modernin tyylin raskaansarjan ottelijoita.

Odotan kyllä innolla tätä matsia. Tykkään jo hommasta sinänsä paljon, koska nämä herrat on kunnon urheilijoita hyvillä käytöstavoilla. Ja jopa näyttää urheilijoilta hevarissa.
Vähän epäilyttää, onko Klitchkon taktiikka sama kuin muissa tiukoissa matseissa, heittää japia ja halailla. Enkä nyt japin heitolla tarkoittanut sitä ällä foorumilla samalla nimimerkillä pyörivää japia.

Itse maksoin kiltisti Cmoren lähetyksen. Nyt on niin maukas ottelu, että en jaksa alkaa leikkiä streamien kanssa. Pitää saada katsoa rauhassa, ilman sitä
v#tutusta ja pelkoa pätkimisestä/katkeamisesta.

Ihan ok hinta oli ottaa netin kautta tuo cmore total kuukaudeksi 25e. Pelkkä nyrkkeilymatsi oli 35e. :D

Klitschkolle toivon voittoa. :worship:

Monen aikoihin päämatsi? Veikkaan Klitcholle häviötä vaikka voittoa toivon. Joshua saman pituinen, painavampi, ulottuvampi, nuorempi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Joshualla nyt eka kunnon vastus. Jos vladi on terävässä kunnossa niin tästä Joshualle ruma tappio. Tuossa iässä saattaa vaan se parasta ennen -päivämäärä tulla hyvinkin yllättäen.

Olisi iso matsi briteissä Joshua vs Fury mikäli sattuisi voittamaan tämän. Pakkohan tämä on katsoa.

Monen aikoihin päämatsi? Veikkaan Klitcholle häviötä vaikka voittoa toivon. Joshua saman pituinen, painavampi, ulottuvampi, nuorempi
Onhan se hienoa, kun vanhat starat pärjäävät, mutta tässä matsissa on mun mielestä tarjolla enemmänkin. Nyt on mahdollisuus klassiseen hallitsijan valtikan luovuttamiseen. Joshualla näyttäisi olevan kaikki vaadittavat ominaisuudet olemaan seuraava hallitsija lajissa ja uskon, että tästä matsista alkaa Joshuan kausi.

Jos punnituksen perusteella pitäisi arvioida, niin Klichko näyttäisi satsanneen kuntoon ja Joshua voimaan. Kohta nähdään miten menee.

Joshualla nyt eka kunnon vastus. Jos vladi on terävässä kunnossa niin tästä Joshualle ruma tappio. Tuossa iässä saattaa vaan se parasta ennen -päivämäärä tulla hyvinkin yllättäen.

Olisi iso matsi briteissä Joshua vs Fury mikäli sattuisi voittamaan tämän. Pakkohan tämä on katsoa.

Joshua on vaarallisempi vastustaja kuin mitä Fury oli

Back
Ylös Bottom