Nyrkkeily - yleinen keskustelu, ennakot, uutislinkit jne

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Makasi tajuttomana kanveisissa mutta kuitenkin nousi ylös luvunlaskun sallimissa rajoissa, suojasi itseään Wilderin uudelta hyökkäykseltä ja vielä kaiken lisäksi hallitsi lopun erää? Luvunlaskuhan on nimenomaan sitä varten, että annetaan mahdollisuus nousta ylös, Fury näin teki. Monesti lasketaan siihen kasiin asti ja jos ottelija ei reagoi siihen mennessä niin huidotaan peli poikki. Fury kuitenkin loi kehätuomariin katsekontaktin jo maatessaan ja pomppasi ennen kasia ylös.

Olihan se pieni ihme että Fury selvisi siitä. Hätäsempi tuomari olisi saattanut heiluttaa pelin jo poikki, mutta onneksi näin ei käynyt.
Silloin kun maataan tajuttomana kanveesissa, niin ottelua ei kuulu jatkaa. Zombie moodissa on ennenki tullu aivovaurioita.
Ja tää on vaan mun mielipide ei mitään muuta.

No saiko Wilder sitten ihmeitä noissa erissä aikaiseksi jos ei oteta noita kahta edellämainittua mukaan? Toisin sanoen mitkä oikeuttivat erävoitot hänelle?
Ei saanut. Lähes kaikki muut erät voi mun mielestä tuomita kummin päin vaan ilman suurta vääryyttä. Pari erää varmasti meni Furyllekin ja noi kaksi siis selvästi Wilderille. Eli lopputulos oikeutettu niinkuin olisi ollut Wilderin voittokin ja olisin hyväksynyt Furynkin voiton. Pointtina siis se, että kotiinpäin vetoa en nähnyt.

No aika moni jälkireaktiossa tuominnut ryöstöksi.

Wilder tuskin uskaltaa lähteä englantiin asti ottelemaan.

Gvodzyk nyt numero 1 WBC mestari pelätty haitilainen nukkui 11.erässä

Ei saanut. Lähes kaikki muut erät voi mun mielestä tuomita kummin päin vaan ilman suurta vääryyttä. Pari erää varmasti meni Furyllekin ja noi kaksi siis selvästi Wilderille. Eli lopputulos oikeutettu niinkuin olisi ollut Wilderin voittokin ja olisin hyväksynyt Furynkin voiton. Pointtina siis se, että kotiinpäin vetoa en nähnyt.

Wilder osui todella vähän. Siksi mun mielestä on todella vaikea antaa Wilderille eriä yhtään enempää kuin 2, 9 ja 12. 2. eräkin on todella kyseenalainen.

Wilder osui todella vähän. Siksi mun mielestä on todella vaikea antaa Wilderille eriä yhtään enempää kuin 2, 9 ja 12. 2. eräkin on todella kyseenalainen.
Molemmat osui erittäin vähän. Suojaukseen paukkui aika paljon. Suurin osa eristä aika makuasia kummalle antaa.

Tuli laitettua rahaa kiinni Furyn voitolle ja ottelun kestoksi yli 9,5 erää. Syke nousi kyllä kunnolla Furyn käydessä kanveesissa sekä tuomareiden päätöstä odotellessa :D Saatanan saatana

Ihan käsittämätöntä, että eka tuomari on saanut kaikki neljä ekaa Wilderille. (n)

DtZA_TmX4AAfwO8.jpg

Ihan käsittämätöntä, että eka tuomari on saanut kaikki neljä ekaa Wilderille. (n)

DtZA_TmX4AAfwO8.jpg
Samoja toisinajattelijoita löytyy näköjään täältäkin. Noille tuomareille sentään maksetaan kusettamisesta. Näiden muiden motivaatiot on vähän epäselviä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Samoja toisinajattelijoita löytyy näköjään täältäkin. Noille tuomareille sentään maksetaan kusettamisesta. Näiden muiden motivaatiot on vähän epäselviä.
Eikö se ole nähty ennenkin, että jotkut täällä tuomitsee ottelut käytössä olevien sääntöjen sijaan sillä, kummalla tulee enemmän verta naamasta tai kumpi joi enemmän kaljaa ottelun jälkeen baarissa.

Silloin kun maataan tajuttomana kanveesissa, niin ottelua ei kuulu jatkaa. Zombie moodissa on ennenki tullu aivovaurioita.
Ja tää on vaan mun mielipide ei mitään muuta.
Ei tietenkään kuulu jatkaa. Eihän nyrkkeilyssä edes saa hakata maassa olevaa (n) En kuitenkaan ole koskaan nähnyt että tajuton mies pomppaa noin vauhdilla ylös ja hallitsee vielä lopun ottelua.

Mä näin ottelussa Wilderin joka lyö kovempaa ja kestää iskuja paremmin kuin Fury. Fury vei hyvin taidoilla alkuun mutta loppua kohden Wilder alkoi hakemaan Furyn kumartelut alas ja löytämään Furyn sieltä. Uskon että uusinnassa Wilder nukuttaa Furyn ennen täyttä aikaa. Fury onnistui tässä matsissa erittäin hyvin ja varmaan sääntökirjan mukaan olis pitänyt voittaa.

Tän jälkeen Joshuaa tuskin nähdään ottelemassa Jenkeissä. :ROFLMAO: Olis hienoo jos näitä isoja otteluita voitais järjestää puolueettomalla maaperällä.

Tän jälkeen Joshuaa tuskin nähdään ottelemassa Jenkeissä. :ROFLMAO: Olis hienoo jos näitä isoja otteluita voitais järjestää puolueettomalla maaperällä.

En usko, että kumpikaan ottelija suostuisi siihen, koska tilipussi olisi aika paljon pienempi. Lähtökohtaisestihan ottelut käydään siellä, missä isompi nimi on tunnettu. Mutta osaako joku sanoa, että milloin ja millä tavalla nyrkkeilyssä mentiin todella härskiin kotiinpäin vetämiseen? Kovin uusi ilmiöhän tämä ei ole.

En usko, että kumpikaan ottelija suostuisi siihen, koska tilipussi olisi aika paljon pienempi. Lähtökohtaisestihan ottelut käydään siellä, missä isompi nimi on tunnettu. Mutta osaako joku sanoa, että milloin ja millä tavalla nyrkkeilyssä mentiin todella härskiin kotiinpäin vetämiseen? Kovin uusi ilmiöhän tämä ei ole.

Käytännössä ainoa mahdollisuus olisi se, että homman rahoittaisi joku (semi)diktaattori, joka haluaisi tuoda ison urheilutapahtuman maahansa. Saudi-Arabiassahan on esimerkiksi käyty viime aikoina jotain aika isoja nyrkkeilymatseja.

Kotiinpäin vetäminen ilmiönä tunnettiin jo antiikin Rooman gladiaattoritaisteluissa, enkä usko heidänkään sitä itse keksineen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom