Wintikka sanoi:Alunperin olen siis väittänyt, että ilman kunnon sparria ei kannata lähteä kehään paljoa hyppelemään. Ootko siis sitä mieltä, että matsia vaan kehään pelkällä kuntonyrkkeilyllä?
Kyllä jos on asennetta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wintikka sanoi:Alunperin olen siis väittänyt, että ilman kunnon sparria ei kannata lähteä kehään paljoa hyppelemään. Ootko siis sitä mieltä, että matsia vaan kehään pelkällä kuntonyrkkeilyllä?
purepower sanoi:Kyllä jos on asennetta!
Niin nyrkkeilyssä kuin missä vain lajissa pelkkä tekniikoiden harjoitteleminen ilman vastustajaa ja vastatekniikoiden kuvitteleminen, saa tupeen lepattamaan kilpamatsissa pahemman kerran. Ei suositeltava kokemus. Kukaan kisajärjestäjä ei varmaan tällaista lisenssitöntä ja harjoittelematonta edes kisoihinsa ottaisi.purepower sanoi:Kyllä jos on asennetta!
Nage sanoi:Usko piruuttas, kun tarpeeksi kauan könyää kehiä ja snagarijonoja, niin tietää että aina joku jossain on kovempi. Mutta kun puhutaan urheilukilpailuista, kuten nyrkkeilyssä, painissa, judossa, vapaaottelussa, tms niin sparraamattomana siellä kilpakehässä ei pärjää.
Hellitä hetkeksi ja nuku pahaolos pois ja yritä huomenna uudestaan.
Nage sanoi:Saat toki olla mitä mieltä haluat, vaikka että maapallo on pannukakku. Sinua ei vain kukaan usko, koska siitä on valistuneemmilla ihmisillä toisenlaisia mielipiteitä, jopa omakokohtaisia kokemuksia.
purepower sanoi:Ymmärrän kyllä,että sellaiselle joka harrastaa esim.nyrkkeilyä on vaikeaa myöntää,että joku treenamaton kaveri on sittenkin se kovempi ja vetääkin sua pataan.
Ai nyrkkeilykehässä ja nyrkkeilysäännöillä on joku sparrausta harjoittamaton "vienyt" harjoitellutta kaveria. Enpä usko. Nuo katutappelut on sitten ihan erikseen.purepower sanoi:Itse olen nähnyt kuinka taitavia kavereita on viety,veikkaan,että sinuakin on viety aikalailla kun niin kovasti haluat uskoa tuohon väittämääsi.