Nyrkkeily ja voima

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
reino sanoi:
Jos ne 30 kyykkyä vastaa sun käsitystä hyvästä loppuvenyttelystä lenkin jälkeen niin tee vaan. Mutta jos tarkoitus on vetää jalat juoksun jälkeen lopullisesti tukkoon, niin mieti miksi ihmeessä?

Yleisesti ottaen: kyllä hyvä on. Kyllä varmasti tulee jumppaa tarpeeksi per viikko. Monelle vois olla liikaakin, mutta sää oot nuori ja hurja mies.

Tottakai huolelliset venyttelyt lenkin päätteeksi, ja eihän noi kyykyt tukkoon vedä.

Pikkuveljelle kyseinen ohjelma, se on hurja mies, en minä ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jto sanoi:
miten ihmeessä joku määrätty sarja-toisto -systeemi (2*6) ei sopisi leukoihin, dippiin tai kulmasoutuun tai ihan johonkin muuhunkin??? höpöhöpö.

tosiasiahan on se ettei lihas tiedä sen liikkeen nimeä mitä suorittaa.. se tekee vaan työtä käskettyä.. että lähes kaikki sarja-toisto systeemit mitkä toimii joillekkin lihasryhmille toimii myös toisille.. vaikken ykkösiä suosittelekkaan hauiksille tekemään..

-H0

Pertti 123 sanoi:
Luonnollisesti liikeradat ja tekniikka pitäs opetella juunnuna, ettei aikuisena tartte muuta kuin riuhtoa.

siinä vaiheessa kun mielestäsi teet täydellisiä suorituksia - eikun vaan.. minä en oo 15 vuoden treeniaikana vielä päässyt siihen et voi riuhtoa. Ehkä olen hieman vajukki kun vieläkin opin uutta =)

-H0

hzero:
niinpä. mua hieman naurattaa, kun jotkut tulenpalavasti saarnaa joidenkin ihmeellisten numeromantrojen puolesta, että ne ois toimivia vain määrätyille lihaksille tai että ne ylipäänsä olisivat jotenkin erityisiä... :D . no... ihmiset tykkää fiksatuista muodoista yms.

täydellisistä suorituksista: kehitys loppuu tyytyväisyyteen...

jto sanoi:
hzero:
niinpä. mua hieman naurattaa, kun jotkut tulenpalavasti saarnaa joidenkin ihmeellisten numeromantrojen puolesta, että ne ois toimivia vain määrätyille lihaksille tai että ne ylipäänsä olisivat jotenkin erityisiä... :D . no... ihmiset tykkää fiksatuista muodoista yms.

varsinkin me salilla käyvät yksinkertaiset ihmiset - "no tässä paperissa lukee näin niin mää teen näin.." onhan se helppoa ja käytännöllistä - se on vähän sama kuin nainen joka syö ehkäisypillereitä siksi et tietää mikä päivä on menossa.. ;)

-H0

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom