Kaminari sanoi:Meinasitko mennä kattomaan?
edit: Pfff. Meinasitko mennä ite kisaamaan?
Joo. Menen. Mutta en mä kyllä miesten SM-kisoihin voi kisaamaan mennä ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaminari sanoi:Meinasitko mennä kattomaan?
edit: Pfff. Meinasitko mennä ite kisaamaan?
venla sanoi:Joo. Menen. Mutta en mä kyllä miesten SM-kisoihin voi kisaamaan mennä ...
Kaminari sanoi::lol2: Nekö pidetään eri aikaan?
venla sanoi:Joo:D . Miesten SM-kisat ovat siis Tampereella maaliskuun alussa (4.-6.3.06, finaalit isketään siis maanantai-iltana) ja naisten kotimaiset arvokisat vasta huhtikuun lopulla, tänä vuonna Hämeenlinnassa.
Kaminari sanoi:Prkl. Pitäsköhän tuonne vaivautua kattelemaan.
venla sanoi:Taksilla!? Sepä oiski viksua. No, jos lähret niin laita neilikka rintapieleen, koetan bongata;) .
Sitä vaan piti sanoa notta tuolla TUL:n kisoissa oli +91 -kiloisissa myös sellainen kuin Ilkka Lehtimäki (HAK), hävisi Saariselle finaalissa. "Nyrkkeilyssä kokematon mutta isokokoinen.":D http://www.boxing.fi/sivu.php?lid=370&lan=2
Kaminari sanoi:Onkos ohjelmia nähtävillä missä?
venla sanoi:Joo, tuntuis olevan jänniä matseja, ainakin muutamissa sarjoissa. Että et sitte tuu neilikka rintapielessä Pyynikin palloiluhallille nyrkkeilyä kahtomaan, no voi sun;) +91:iin oli ilmottautunu se kolmaski (porilainen) mutta mää luulen että se menee kyllä alle 91-kiloisiin.