Nyrkkeilijälle voimaohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Boxer-83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
elmo82 sanoi:
ja siiitä alko niin tarkka tekniikka treeni että esim eka vuos tehtiin lähes tulkoon pelkkkää vasenta suoraa.

ja pointtina tässä oli kun kysyit voima ohjelmaa niin annoin sulle sen (edelleen painotan et sitä ei tehdä kun korkeintaan kerran vuoteen), mutta sit se yksi pässi haukku sitä ohjelmaa niin vastasin sille.

mutta treenaa sä kovaa ja ilmottele miten sujuu. ootko muuten paljon kisaillut.

hmm... sillä aikaa ku teet vasenta suoraa ni taitaa muut lyönnit ruostuu ihan hyvin.. ja jos toi sun "voimaohjelma" tehää kerran vuoteen ni voin vaa kuvitella kuinka voimakas sä oot.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kyllähän nyrkkeilijän, kuten muidenkin urheilijoiden kannattaa syklittää punttitreeninsä. jos on heikko, hankitaan voimaa, jos ei jaksa, hankitaan kestävyyttä. ei kamalan vaikeaa. kumotakseni jonkun omituisia oletuksia: voima ei tee hitaaksi eikä jäykäksi.

hmm... sillä aikaa ku teet vasenta suoraa ni taitaa muut lyönnit ruostuu ihan hyvin.. ja jos toi sun "voimaohjelma" tehää kerran vuoteen ni voin vaa kuvitella kuinka voimakas sä oot.

tasan 135kg eikä muualla läskiä kuin mahassa pieni häpykumpu ja NATUNA ja yhen kerran kokeilin voimanostokisoja yht tulos 600kg ja jonkun viikon päästä otetaan uusiks ja aina vaan enemmän rautaa ja tulosta.

ja kun me treenattiin se vasen aivan vitun nopeeks niin se järjesteli paikat muille lyönneille kun pidetään vasen koko ajan liikkeessä kuin käärmeen kieli niin mistä se kaveri pääsee lyömään.

ja muistaakseni sanoit vielä aivan itse ettet tiedä asiasta mitään joten jos pitäisit nämä sokaisevat tiedon murut ihan vaan sen oman pikku pääs sisällä:david:

ja jos epäilet mun kokemus/tieto pohjaa niin olin parhaillaan (kehumatta) sm ranking 4 joten suck that:D

tasan 135kg eikä muualla läskiä kuin mahassa pieni häpykumpu ja NATUNA ja yhen kerran kokeilin voimanostokisoja yht tulos 600kg ja jonkun viikon päästä otetaan uusiks ja aina vaan enemmän rautaa ja tulosta.

ja kun me treenattiin se vasen aivan vitun nopeeks niin se järjesteli paikat muille lyönneille kun pidetään vasen koko ajan liikkeessä kuin käärmeen kieli niin mistä se kaveri pääsee lyömään.

ja muistaakseni sanoit vielä aivan itse ettet tiedä asiasta mitään joten jos pitäisit nämä sokaisevat tiedon murut ihan vaan sen oman pikku pääs sisällä:david:

ja jos epäilet mun kokemus/tieto pohjaa niin olin parhaillaan (kehumatta) sm ranking 4 joten suck that:D

elmo82 sanoi:

kieltämättä hyvät tulokset... kovemmassa kunnossa bodauksen kannalta kuin suurin osa bodareista ja voimakkaampi kuin suurin osa voimanostajista täällä.. pelkällä vasemman suoran harjoittelulla ja kerran vuodessa 15 dippiä.. ei muuta ku vaihto body/voimanosto treeniin ja olet virtuoosi.

en epäile tämän jälkeen pätkääkään sinun kokemus/tieto pohjaa, olen vain kateellinen näistä tuloksista.... over and out.

Harrastin neljävuotta nyrkkeilyä joskus ja ei siellä kyllä siihen aikaan pahemmin painoihin koskettu paitsi ehkä tehtiin varjonyrkkeilyä keveiden 1,5kg-5kg lisäpainojen kanssa. 5kg lisäpaino oli ehdoton maksimi.

Kuntopiiriä tehtiin kyllä ahkeraan välillä oli niin kovaa, että sinne meinasi kuolla kun teki 400 vatsalihasta 400 selkälihasliikettä ja 300 punnerrusta putkeen ilman taukoja.

Treenirakenne oli yleensä sellainen, että 30min juoksua, naruhyppelyä, kestävyys harjottelua 1 tunti tekniikka ja otteluharjoittelua ja loppuun 15min tiukkalihaskuntopiiri.

Tosin treenit vaihteli välillä oli 2tuntia pelkkää ottelutreeniä putkeen tms. Muistelisin, että valmentaja halusi, että käydään airobic tunneillakin.

Tästä on kyllä nyt jo 10v aikaa en kuitenkaan usko, että menetelmät on täysin radikaalisti muuttuneet.

:hyper:

Tämä oli varmasti pakkiksen historian hauskimpia posteja! Ei saatana, kerran vuodessa kuntopiirillä pääsee 135-kiloseksi kellä ei oo kun pieni vatsa, eli jotakuinkin samassa lihassa Fredrik Smulterin kanssa :)

Ja kun reenaa pelkkää vasenta suoraa 2 vuotta niin tulee päälliköksi :worship: En tiedä mitä sanoa, hiton hyvä huumorintaju.

:hyper:

Tämä oli varmasti pakkiksen historian hauskimpia posteja! Ei saatana, kerran vuodessa kuntopiirillä pääsee 135-kiloseksi kellä ei oo kun pieni vatsa, eli jotakuinkin samassa lihassa Fredrik Smulterin kanssa :)

Ja kun reenaa pelkkää vasenta suoraa 2 vuotta niin tulee päälliköksi :worship: En tiedä mitä sanoa, hiton hyvä huumorintaju.

tunnen aika monta yli 130kg kaveria joista ei päälle päin uskos että ovat yli sadan kilot siihen voi vaikuttaa aika moni muukin tekijä kuin syöminen.
oma painoni tulee siitä kun en keskity pätemään netissä vaan treenaan senkin ajan.

vasen suora vaan sattuu olemaan nyrkkeilyn kulma kivi ja tärkein lyönti. sillä on huomattavasti todennäköisempää että saat matsissa vasurilla pisteitä kuin että tyrmäät oikealla.

vielä kerran sanon tämän vaikka tiedän että tästä syntyy väittely

NYRKKEILY JA PUNTIN NOSTO EI KULJE KÄSI KÄDESSÄ!!!:curs:
joten älä mulle ala:thumbs:

Puntti ja nyrkkeily ei kulje käsi kädessä. Olipa neronleimaus! Tuollasesta voisi saada jo jonkun nobelin palkinnon.

Olisi mukava nähdä se 135 kilosen nopea etukäden sivallus tai mikä käärmeen kieli liekin. Tarvii tarkkana olla jo tuomareidenkin, ettei jää piste näkemättä. :hyper:

Nyrkkeilyn SM:n jälkeen kannattaa ottaa pikku dietillä se kumpu pois vatsasta ja käydä pokkaamassa raskaan sarjan Body mestaruuskin. :worship:

Puntti ja nyrkkeily ei kulje käsi kädessä. Olipa neronleimaus! Tuollasesta voisi saada jo jonkun nobelin palkinnon.

Olisi mukava nähdä se 135 kilosen nopea etukäden sivallus tai mikä käärmeen kieli liekin. Tarvii tarkkana olla jo tuomareidenkin, ettei jää piste näkemättä. :hyper:

Nyrkkeilyn SM:n jälkeen kannattaa ottaa pikku dietillä se kumpu pois vatsasta ja käydä pokkaamassa raskaan sarjan Body mestaruuskin. :worship:

tule kattomaan jos ehit:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eiköhän nyt keskityttäs itse kukin treenaamaan muutakin kuin sormenpäitä.

itellä ei ole ainakaan mielenkiintoo alottaa taas tätä juupas eipäs leikkiä.
jos kerran kaiken tiedätte niin vittu tehkää toki niin ja kehittykää tosi tappokoneiks.

Zone-sarja -42%
oma painoni tulee siitä kun en keskity pätemään netissä vaan treenaan senkin ajan.

vasen suora vaan sattuu olemaan nyrkkeilyn kulma kivi ja tärkein lyönti. sillä on huomattavasti todennäköisempää että saat matsissa vasurilla pisteitä kuin että tyrmäät oikealla.

Jaa, mä kerkiän pätemään netissä ja olen silti aikalailla vahvempi sua, mutta painoa ei oo (enää) niin paljoa.

Kävin kahtelemassa sun aiempia postejasi, ja ihan asiaa postailit. Ja täällä väität että sait yli 600kg YT:n kerran vuodessa kuntopiirillä. Ihan tosi, heräisit jo tähän maailmaan. Ei mulla noita muita juttuja vastaan olekaan paljoa, ei nyrkkeilijän tarvii iahn äärettömästi punttia vääntää, pienemmät pärjää ilman kokonaan. Ja jabi on tärkeä lyönti, mutta jälleen kerran herätys tähän maailmaan. Pelkällä jabin reenaamisella ei pääse yhtään mihinkään, sen nyt tajuaa lapsikin.

Ei se puntti kyllä haittakaan, jos vain osaa treenata, oli päälaji mikä vaan puntista voi yötyä aina.

Jaa, mä kerkiän pätemään netissä ja olen silti aikalailla vahvempi sua, mutta painoa ei oo (enää) niin paljoa.

Kävin kahtelemassa sun aiempia postejasi, ja ihan asiaa postailit. Ja täällä väität että sait yli 600kg YT:n kerran vuodessa kuntopiirillä. Ihan tosi, heräisit jo tähän maailmaan. Ei mulla noita muita juttuja vastaan olekaan paljoa, ei nyrkkeilijän tarvii iahn äärettömästi punttia vääntää, pienemmät pärjää ilman kokonaan. Ja jabi on tärkeä lyönti, mutta jälleen kerran herätys tähän maailmaan. Pelkällä jabin reenaamisella ei pääse yhtään mihinkään, sen nyt tajuaa lapsikin.

Ei se puntti kyllä haittakaan, jos vain osaa treenata, oli päälaji mikä vaan puntista voi yötyä aina.

Painoin 74kg silloin kun nykkeilin aktiivisesti neljävuotta sen. Sen jälkeen sitten aloin nostella punttia pelkästään ja paino nousi 94kg parissa vuodessa kananrinnalla, heraproteiinilla ja kreatiinilla. Silti uskallan väittää, että olin nykkeily vuosinani paljon kovempi jätkä kuin nykyään vaikka penkistä ei noussutkaan sitä 120kg.

Isot lihakset saa kasvatattua puolet helpommalla kuin mitä nyrkkeily treenaminen vaatii. Pelkkä punttaaminen on vähän sellasta laiskan miehen treenaamista verrattuna kestävyyttä enemmän vaativiin lajeihin. Sen takia varmaan pelkkään punttiin siirryin kun olen laiska, mutta kuitenkin pitää joku kondis olla ei voi ihan rupsahtaa.:kippis1:

Kyllä esim. Tony Halme oli monta kertaa kusessa kehässä vaikka massaa oli 150kg ja vastassa 90kg painoinen oikean nyrkkeilytaustan omaava. Mikäs matsi se olikaan jossa Tony kest jokui 30sekuntia sitä Mustaa miestä vastaan vaikka uhosi olevansa apinoiden kuningas? :D

hei nyt on tullut ymmärrys virhe se vähänen jumppa mitä tarkoitin oli sillon nyrkkeily aikaan, rupesin nostamaan punttia kunnolla vasta kun olin nyrkkeilyt lopettanut ja sit tuli painookin lisää sillon oli tietenkin ihan erilaiset treenit. nyt treenaa kyllä punttia kovaa ja ei tietenkään millään jumpalla yhteistulos nousekkaan ton tuloksen nostin noin kaks vuotta sen jälkeen kun lopetin boksailun.

enkä ole koskaan tarkoittanut että treenattaisiin pelkästään vasenta suoraa vaan että sitä pitää treenata eniten (mun mielipide) koska se on tärkein lyönti.

anteeksi vaan kaikille jos olen kirjoittanut epäselvästi ei ole runoilu vahvin puoleni.

jaaritusta ja tämä:

Isot lihakset saa kasvatattua puolet helpommalla kuin mitä nyrkkeily treenaminen vaatii. Pelkkä punttaaminen on vähän sellasta laiskan miehen treenaamista verrattuna kestävyyttä enemmän vaativiin lajeihin. Sen takia varmaan pelkkään punttiin siirryin kun olen laiska, mutta kuitenkin pitää joku kondis olla ei voi ihan rupsahtaa.:kippis1:

En tiedä miksi mua quottasit, mä allekirjotan ton sun väittämän täysin. Kamppailulajin treenaaminen on kovampaa ja siihen päällekin tulee usein vielä puntit, vaikka erilaiset. Ja 70-kilonen pugilisti on aina varteenotettavampi sälli "kovuusasteikolla" ( ;) ) kuin 90-kilonen voimailija. Itekin vaparia joskus käyn hupimielellä vääntämässä, ja siellä sen näkee kun taputtaa 75-kilonen jamppa kurkussa kuinka paljon sillä mahalla ja penkillä tekee :)

ja elmo82: Selvä homma, ajattelinkin että ei kukaan muu kuin trolli voi moista väittää, siksi kävinkin lukemassa aiempia postejasi. Ja toki se etukäden suora on tärkein ja siitä kaikki, lähtee, vähän kärjistettyä nuo 2 vuotta lähes pelkkää jabia on kumminkin. :piis:

Nyt salille ja baanalle :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom