Nykäsen Masa pidätetty

Trifixion sanoi:
:lol2: Sähän olet aivan mahdoton! No, näin tällä kertaa. Onneksi Masa ei ole naapuri. :hyper:

Olisihan minun pitänyt arvata. Sujuvasti siirryit pedofiliasta ja lääketieteen kannasta siihen aiheeseen "Nykänen ja oikeuslääketiede". Melkein onnistuikin. Paitsi että mentiin taas slippery slopea alaspäin ja ristiin kahden eri asian välillä. :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti Masa ei joudu linnaan. Muuten ei taas yli vuoteen mitään uutisia Matista. Tän päivänen lehtijuttu oli "hauska" yllätys, luulin tosiaan että jaksais monta kuukautta, mutta toisin kävi.

Ikinä ei tiedä milloin Matti yllättää.

Masahan sanoi vankilasta päästyään jossain lehdessä, että ei koske viinaan, koska se ei sovi sille.

Noh.. Piti ainaki lupauksensa.

Tällaisia pariskuntia varten pitäisi olla molemminpuolinen lähestymiskielto, jonka oikeus voisi määrätä poliisin tai sossun pyynnöstä. Matti ja Mervi eivät ole ainoa hönöpetteripariskunta, jonka touhuista tyhmempikin näkee, että tuo ei lopu ennen kuin joku kuolee.

Itse esittäisin ratkaisuksi, että Teuvo Loman linnaan Mervin viettelemisestä sekä rikoksista ihmiskuntaa vastaan (Helsinki City Boy).

reino sanoi:
Itse esittäisin ratkaisuksi, että Teuvo Loman linnaan Mervin viettelemisestä sekä rikoksista ihmiskuntaa vastaan (Helsinki City Boy).

...ja Matin kanssa samaan selliin. Voisivat pojat selvittää siellä välinsä, haukkua Merviä ja suunnitella yhdessä musiikillista tulevaisuuttaan. Teukka voisi antaa Matille tanssitunteja ja vastaavasti Matti Teukalle laulutunteja. Matti voisi sitten vaikka keikoillaan coveroida Helsinki City Boyta.

Persceles, löin vetoa että Masa koko kuukauden kestäis tyrimättä...olishan mun pitänyt tietää paremmin, sitä vaan uskoo ihmisiin...

Se mua kyllä ihmetyttää tosissaan, että miksei jotkut Mervin ystävät tai sukulaiset, vaikka ei se taida kovin suosittu suvussansa olla mutta _kuitenkin_ joka viheltäisi pelin poikki viimeisen kerran? Se vaan on nyt niin että jos kyseessä olisi minun sisko/täti/whatever, ja tätä menoa olisi jo näinkin kauan katsonut niin seuraavaksi matti saisi ovelleen 4 huppupäistä miestä jotka pakettiautomatkalla jakaisivat hieman sitä jalkalamppua ja mies jätetään puun ympäri munasilleen muurahaispesän päälle ja juotetaan se känniin että sillä alkaa laskuhumala ja krapula siinä sitten.

Ei todellakaan voisi katsoa sivusta tommosta menoa. Vaikka Mervi on itsekin takuulla ihan täys juoppohullu, mutta kuitenkin.

Ja mikäs siinä on kun jos sulla on ehdonalaista ja sitten sä rikot sitä, niin eikö se tarkota että takas linnaan kärsimään se vanha tuomio loppuun ja päälle se mitä uudesta tulee? Näin mä sen olen käsittänyt. Miksi se ei toimi nyt?

Porukat on aina silleen että Matti on niin symppis ja semmonen.. vittu se on alkoholistipaska, jota ehkä on monet kusettanut ja maailma murjonut mutta mulla ei riitä ymmärrystä tommoselle paskasäkille. Onhan se sairas, mutta jos ei kerran riitä vuodenkaan terapiat ja sulkeminen yhteiskunnasta niin kokeillana sitten 15 vuotta eikä mitään lomia. JÄtkä on liian vaarallinen muille. Piste.

Juoppumulkut on juoppomulkkuja vaikka ne oliskin joskus tehneet jotain hienoa, tai ovat kovin kivoja selvinpäin.

Harmin paikka!

Mulla oli tarkoituksena mennä Matin ja Samurain keikalle Vantaalle. Olis päässyt todistamaan "häkkilinnun" paluuta Suomen viihdetaivaan kiintotähdeksi.

Matti on kyllä aika piru mieheksi. Mutta tämä Mervi.. huhhuh. Oli aamulla melko lähellä etten joutunut soittamaan Fujitsulle "no tässön ribu terse mites ton yrjön kanssa lähteekö helposti näppiksestä vai laitetaanko uusi?"

Kalju sanoi:
ei taida tosiaan lopua enen kuolemaa toi sekoilu

Mulla on sellanen fiilis et siihen ei enää kauaa mene.
Ja sitten vasta surkutellaankin Matin kohtaloa ja sitä miten Mattia ei osattu auttaa aikoinaan.

kas-vain sanoi:
Säälittävää miten viina vie ihmisiä! Jos Matti ei osaa olla ilman viinaa niin miksi Mervinkin pitää juoda?

Katsos kun on kännissä, niin ne lyönnit ei satu yhtä paljon. :evil:

Sacramento sanoi:
Ehkä se johtuu skeptisestä luonteestani, mutta toi juttu haiskahtaa vahvasti käsikirjoitetulta.

Liityn Sacramentoon. Tässä on kysymys salaliitosta. Seiska on lähettäny muutaman kopan kaljaa ja muutaman pullon kossua tupaantuliaislahjaksi Matille. Ihan vaan viattomasti, niin että ensimmäinen saunailta vapaana sujuisi "rattoisammin." Ei siinä mitään kässäriä kuitenkaan tarvita. Koko homma on niin ennalta-arvattavaa. Viina + Matti + Mervi = Huomispäivän lööppi.

Matti kilpailee Mike Tysonin kanssa aika tasapäisesti kaikkien aikojen sekopäisimmän menestyneen urheilijan tittelistä.
Nyt näyttää kyllä siltä, että Matti on liitelemässä lopullisesti ohi. Tysonin viimeaikaiset uhkailut levittää huippualeveäksi veetyyli videolla tuntuvat melkoisen turhanpäiväisiltä kun Matti taikoo näitä huippusuorituksia jatkuvalla syötöllä ja tekee vielä tyylikkäät telemarkit päälle.

Tai ehkäpä se vankila on Matin mielestä vaan niin mesta paikka. :rock:

Kyllä kummatkin, Mervi ja Matti, ovat niin alkoholisteja, että tämä oli ihan odotettavissa. Toivottavasti ne tunkee sen säälittävän mäkimiehen sinne vankilaan muutamaksi vuodeksi. Mervin vois laittaa mukaan ihan vain sen vuoksi, ettei tarvi kattoa sen "bikinikunto"-juttuja lehdistä. Toisaalta, on aika viihdyttävä seurata näitä Matin toilailuita.

Mikäköhän siinä on, että heti kun tapahtuu jotain niin on soitettava vako märkänä iltalehteen/-sanomiin ja pyydettävä toimittajat kylään :david:

On väärin sanoa "Aika turha äijä" Matista, sillä jumalauta mitä kaikkea hän on kerennyt tehdä...

Matti Nykänen

(Pahoittelen jos joku on jo postannut tämän linkin)

Otteita linkistä:

Public class Matti {

27.04.2000 Nykänen puhalsi poliisin alkometriin neljän promillen lukemat.(Iltasanomat 27.4.2000)
19.05.2000 Matti Nykänen herätyskokouksessa (Iltasanomat 19.5.2000)
20.05.2000 Julkkisuskovaiset kannustavat Mattia (Iltasanomat 20.5.2000)
09.06.2000 Matti Nykäselle syyte naisen pahoinpitelystä (Iltasanomat 09.6.2000)
20.06.2000 Nykäsen promillet tippuivat verikokeessa (Iltasanomat 20.6.2000)

}

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom