Se mua kyllä ihmetyttää tosissaan, että miksei jotkut Mervin ystävät tai sukulaiset, vaikka ei se taida kovin suosittu suvussansa olla mutta _kuitenkin_ joka viheltäisi pelin poikki viimeisen kerran? Se vaan on nyt niin että jos kyseessä olisi minun sisko/täti/whatever, ja tätä menoa olisi jo näinkin kauan katsonut niin seuraavaksi matti saisi ovelleen 4 huppupäistä miestä jotka pakettiautomatkalla jakaisivat hieman sitä jalkalamppua ja mies jätetään puun ympäri munasilleen muurahaispesän päälle ja juotetaan se känniin että sillä alkaa laskuhumala ja krapula siinä sitten.
Ei todellakaan voisi katsoa sivusta tommosta menoa. Vaikka Mervi on itsekin takuulla ihan täys juoppohullu, mutta kuitenkin.
Ja mikäs siinä on kun jos sulla on ehdonalaista ja sitten sä rikot sitä, niin eikö se tarkota että takas linnaan kärsimään se vanha tuomio loppuun ja päälle se mitä uudesta tulee? Näin mä sen olen käsittänyt. Miksi se ei toimi nyt?
Porukat on aina silleen että Matti on niin symppis ja semmonen.. vittu se on alkoholistipaska, jota ehkä on monet kusettanut ja maailma murjonut mutta mulla ei riitä ymmärrystä tommoselle paskasäkille. Onhan se sairas, mutta jos ei kerran riitä vuodenkaan terapiat ja sulkeminen yhteiskunnasta niin kokeillana sitten 15 vuotta eikä mitään lomia. JÄtkä on liian vaarallinen muille. Piste.
Juoppumulkut on juoppomulkkuja vaikka ne oliskin joskus tehneet jotain hienoa, tai ovat kovin kivoja selvinpäin.