Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Ei sitä kuivumista pusseissa niin huomaakkaan, mutta jos sulla on purkit huoneen lämmössä nii kyllä sen erottaa jo silmällä tai sormella kokeilemalla et kyllä se on kuivunu ainakin vähän ! :rolleyes:

Mun mielestä kuivaa aika nopeesti. Parhaiten huomaa pusseissa niin, kun kattoo vikaa pussia kiekossa, ja vertaa sitä avaamattomaan, kylmässä säilytettyyn kiekkoon. Kyllä ne kuivaa :D

Ainiin muuten ! Tein tänään omaa nuuskaa. Sanoisinko, että onpahan asiallista kamaa! Haisee kyllä omaan nenään vähän hazardille, mut maistuu aika hyvälle, ja toimii ku tauti. Kannattaa kokeilla ! Jos joku haluu että pistän mun reseptin tänne, niin laitan kyllä . Että sanokaa jos jotain sattuu kiinnostamaan (:

Moro ! Oon huomenna (tiistaina) lähössä Silja Serenadella ruotsiin, ja pitäis tuoda 5 tornia sieltä. Kertoisko joku asiasta tietoinen että paljon siljalla nuuskien hinnat? Ja jos joku tietää, ois hyvä saada tietoon että mitkä on tarjouksessa. Eli 5 sinkoo 4 hinnalla tarjous kyseessä. Kiitos jo etukäteen (:

Btw. Oon uus foorumilla, ja päätin koettaa onneani josko joku kerkeisi vastata jo tänään . Aion kyllä jatkossakin keskustella täällä :)

Tämä tulee jo myöhässä, mutta Siljalla(Symphony) n. 3-viikkoa sitten käyneenä hinnat ja kampanjat näytti tältä:
-Kaikki nuuskat, siis aivan kaikki olivat 28.50e/torni.
-Osta 5, maksa 4 -kampanjassa olivat tällä(kin) kertaa kaikki Generalin tuotteet eli Lös, White portion ja Extra stark. Hintaahan tuolle setille siis tuli 114e.

Pakko tulla pitkästä aikaa tänne hehkuttamaan, General Extra Sterk on kyllä kuin pala taivasta. Useampia kuukausia tässä tulikin jo tyhjin suin oltua, ja elämänlaatu ei kyllä parantunut sitten mihinkään suuntaan. Kummasti nousi taas onnellisuuspisteet näinkin pienestä asiasta. :haart:

Tämä tulee jo myöhässä, mutta Siljalla(Symphony) n. 3-viikkoa sitten käyneenä hinnat ja kampanjat näytti tältä:
-Kaikki nuuskat, siis aivan kaikki olivat 28.50e/torni.
-Osta 5, maksa 4 -kampanjassa olivat tällä(kin) kertaa kaikki Generalin tuotteet eli Lös, White portion ja Extra stark. Hintaahan tuolle setille siis tuli 114e.

Kiitos, vaikka oikeastaan meni yli deadlinen. :D Mutta ei tuolla sen väliä, aina pääsee uudestaan, ja tuli nyt sitten tehtyä omat nuuskat kuten mainitsinkin jo. Nytpä tiedän mitä hintaa ja minkälaista tarjousta laivalla on, ja pääsee uudestaan sitten ku kerkeää. :p

Kiitos, vaikka oikeastaan meni yli deadlinen. :D Mutta ei tuolla sen väliä, aina pääsee uudestaan, ja tuli nyt sitten tehtyä omat nuuskat kuten mainitsinkin jo. Nytpä tiedän mitä hintaa ja minkälaista tarjousta laivalla on, ja pääsee uudestaan sitten ku kerkeää. :p
No jos kerran kävit risteilyllä niin miks hlvetissä et käynyt katsomassa hintoja sieltä? Huoh...

Mites nykysin on ton ulkomailta tilaamisen, oon kuullu et aika usein jää tulliin? Ja että toimitetaanko mistään suomeen nykysin ja onko se tulliin jääminen määrästä kiinni? :jahas:

Mites nykysin on ton ulkomailta tilaamisen, oon kuullu et aika usein jää tulliin? Ja että toimitetaanko mistään suomeen nykysin ja onko se tulliin jääminen määrästä kiinni? :jahas:

Kohta nimim. erkku7 tulee kertomaan ettei jää tulliin jos tietää mistä tilaa...PRKL!

kele, tajusin just notta viimeistä kiekka viedään :(

Kyllä monestakin paikasta lähettävät Suomeen, mutta verot lyödään jo valmiiksi siihen hintaan. Eli ei ole merkitystä jääkö tulliin vai ei, mutta hemmetin kalliiksi se tulee.

Kohta nimim. erkku7 tulee kertomaan ettei jää tulliin jos tietää mistä tilaa...PRKL!

Juu ja griever voi vetää vitun päähänsä, kyllä monesta paikasta näin vinkkinä, saa kun kysyy kyseiseltä firmalta että järjestää erillisen toimituksen/kuljetuksen (jonka ns. hoidat ite) niin tulee ihan nätisti kotiin myös sellasista kaupoista jotka normaalisti ei toimita ees suomeen, eikä muuten jää nää tulliin. :thumbs:, (sama juttu kun sen netti viinikaupan kanssa) :david::david::david::david::david::david::david::david::david::curs::curs::curs::curs:
PELLE

erkku Kiitos vinkistä :) ylensä oot vaan kääntänyt veistä meidän (jotka emme tiedä mistä tilata) haavoissa. Vieläkö sieltä oot saanu tilattua mistä tilailit joskus aiemmin?

kohta nimim. Erkku7 tulee kertomaan ettei jää tulliin jos tietää mistä tilaa...prkl!

juu ja griever voi vetää vitun päähänsä, kyllä monesta paikasta näin vinkkinä, saa kun kysyy kyseiseltä firmalta että järjestää erillisen toimituksen/kuljetuksen (jonka ns. Hoidat ite) niin tulee ihan nätisti kotiin myös sellasista kaupoista jotka normaalisti ei toimita ees suomeen, eikä muuten jää nää tulliin. :thumbs:, (sama juttu kun sen netti viinikaupan kanssa) :david::david::david::david::david::david::david::david::david::curs::curs::curs::curs:
Pelle

***ding ding ding!!!*** :lol2:

No nuuskan myynti on laitonta EU-maissa, mutta Ruotsilla on joku poikkeuslupa. Tanska tulkitsee EU:n nuuskadirektiivin niin, että irtonuuska luokitellaan irtotupakkaan, jolloin he saavat myydä sitä mutta eivät saa myydä pussinuuskaa.

No eikö samalla tyylilla Suomiki vois tulkita tota EU direktiiviä.

juntti suomi

Heh johan vitsin murjaisit! ei toimi tässä kehitysmaassa olisihan silloin aikoinankin saatu samanlainen diili kuin sivistysmaa ruotsikin mutta kun täällä jonnenjoutavaa nuuskaa ei käytetä niin eipä siihen tavita mitään erikoisoikeuksia siispä tyytyväisesti tungetaan fyrkat ruotsiin, venäjälle ja muualle eurooppaan ja lopetetetaan se nuuskateollisuus joka onj täältä mennyt ruotsiin aikojen alusta. kiitos keskustan. kepu pettää aina!

Niinpä. Suomalaisten poliitikoiden mielestä ei vaan ole järkevä hankkia toista koukuttavaa riesaa tupakan rinnalle huonontamaan ihmisten terveyttä.

Minä taas uskon siihen, että tupakkayhtiöt maksavat liikaa siitä, että nuuskaa vastustetaan.

Imho tätä Suomi savuttomaksi -kampanjaa voisi edesauttaa laillistamalla nuuskanmyynti Suomessa esim. tohon Tanskan malliin. On se kuitenkin "terveellisempää" (lue vähemmän epäterveellistä) nuuskata kuin tupakoida. Taas on väärät ihmiset päättämässä. Äänestän RKPtä ensivaaleissa.

Suomen eduskunta nuolee vaan EU:n ja yrittää olla joku eu:n huippu maa prkl! vaikka ranska on eu:N ns "pää maita" niin silti sieltä saa nuuskaa kaupoista!!

Suomen eduskunta nuolee vaan EU:n ja yrittää olla joku eu:n huippu maa prkl! vaikka ranska on eu:N ns "pää maita" niin silti sieltä saa nuuskaa kaupoista!!

Ranskasta nuuskaa? Mitä helvettiä.

Mun mielestä tää Suomi savuttomaksi -kampanja on pelkkä vitsi. Ei tule ikinä tapahtumaan.

Back
Ylös Bottom