Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Osaako joku sanoa jotain paikkaa Tukholmassa, joka myisi rödaa tai rallaria? Aika nihkeästi tuntuu löytyvän...

Kaveri kun toi mulle tota joku aika sit niin äsken kysäsin niin sanoi ostaneensa bussiasemalta keskustasta.

edittiä. Röööödaa toi siis.

Varastot täydennetty. Ei huolta huomisesta, kun pakastimessa 6 tornia eri laatuja nuuskaa. Pääosin pusseja, mutta vähän löössiä myös.

Löytyy mm General Extra stark, Skruf Stark pussina ja löysänä, General Onyx, Grov, Ettan, Retro.

Kaikki hyviä nuuskia, mutta Skruffin starkki nuista pusseista paras :)

tykkiä menee enimmäkseen mutta pussia myös jonkin verran tällä hetkellä pakastimesta löytyy 2 tornia rödää ja extra sterkkiä , rapen pussia ja genen pussia

Ois kyl hienoo saada röödää ja skrufia pakastimeen, kun sieltä tällä hetkellä löytyy vaa genua, ettania ja grovia..nelisen purkkia kutakin ja löysänä tietteski. Onneks parin viikon päästä tulee 3-5 tornin täydennys :)

Kuin pitkään noi nuuskat säilyy pakastimessa? Entä jääkaapissa?

pakastimessa menee pariki vuotta "vanha" ainaki itel. Jääkaapissa varmaa sillai mitä se purkin pohja kertoo vaikka on sitä käytetty puol vuotta vanhaaki mikä ollu jääkaapis eikä pakastimes. Ei se mun mielestä muutaku vähä "kuivu"

varmaa jokaselta kioskilta ainaki rödaa löytyy

Ei muuten löydy.Huomasin sen itekin viime Ruotsin reissulla. Yleensä mitä myytiin niin oli just nämä yleisimmät merkit kuten ettan, gene, grov, rape ja sitten ehkä näiden lisäks saatto olla muutamia merkkejä kuten kronan catch tms. Erikseen oli sitte sellaset nuuskaan vähän erikoistuneet kioskit ja kaupat joissa oli valikoimaa, mutta yleensä ei siltikään kaikkia merkkejä mitä Ruotsissa tehään. Kaupoissa sitten oli ehkä n. 10 eri merkkiä. Ainakin niissä missä ite kävin, mutta oli just kaikki ne tunnetuimmat niissäkin. Varmasti jotain erikoisnuuskakauppojakin löytyy.

viikolla ja sunnuntaisin pääsee siljalle 18v, että kyllä sinne melko mukavasti pääsee jos on kova hinku. Itse tulin eilen takaisin laivalta mukanani general extra sterkiä, sterkiä ja göteborgin rapea löysänä. Voisivat laivalla vaikka hieman uudistaa/laajentaa valikoimaaa hmmmmmmmmmm........

Back
Ylös Bottom