Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onneksi ei tarvitse Uumajaan eksyä, onpas perkeleen kallista.

Sainpas pitkästä aikaa vanhaa kunnon jonnenuuskaa, Offroadin Frostedia. Erityisen hyvälaatuisia pusseja tällä kertaa!
Mene inttiin, tai jos olet jo käynyt, niin mene uudestaan. Sieltä tuota frostedia tulee ovista ja ikkunoista :/

Ei oo frosted ihmiskäyttöön soveltuvaa. Eikä Thunder, se tuli taas todettua. Vajaita pusseja ja inhottava sisältö. Eikä auta vaikka liipasee kaks ultra strongia huuleen, pärinöiden sijaan tulee vain äkillinen vitutus.

Oli kyllä virhe ostaa Thunderin Frostedia viime reissulla. Ei se maistu enää ruuan päällekään. Toisekseen ne pussit kusee aivan helvetisti, joten niitä kehtaa vetää enää vain himassa.

Röda Lacketin valkoista pussia menee hankintaan ensi kerralla. Hakkaa Göteborgin makunuuskat kevyesti.

Käyn työmatkalla huomenna Tukholmassa (mennen tullen lentäen) ja kaveri laittoi ostoslistan mukaan että mitä pitää tuoda. Aikaisemmat kokemukseni pitävät sisällään lähinnä laivoilta tuontia ja siksi kyselisinkin että miten se tapahtuu tuolla kirjaimellisesti maissa. Onko nuuskalle erikseen kauppoja? Entäs mitkä on tuontirajat? Pahoittelen tyhmiä kysymyksiä mutta kuulemma olen ainoa toivo.

Käyn työmatkalla huomenna Tukholmassa (mennen tullen lentäen) ja kaveri laittoi ostoslistan mukaan että mitä pitää tuoda. Aikaisemmat kokemukseni pitävät sisällään lähinnä laivoilta tuontia ja siksi kyselisinkin että miten se tapahtuu tuolla kirjaimellisesti maissa. Onko nuuskalle erikseen kauppoja? Entäs mitkä on tuontirajat? Pahoittelen tyhmiä kysymyksiä mutta kuulemma olen ainoa toivo.

Se perinteinen kolme tornia on raja, ja onhan siellä Tukholmassa kauppoja sitä varten. Tsekkaa nuuskaorgista nimet, osotteet ja aukiolot.

Mihin te päädyitte tossa väittelyssä montako purkkia nuuskaa saa tuoda? Oon ite kuullut tullimieheltä että 10grammasta odensia sais tuoda tuplamäärän koska grammoja niin vähän mutta tullin sivuilla oli selkeästi että 30purkkia joista max 50g purkki. Frendi sai joku aika sitten sakot haaparannassa ja siltä tosiaan odensit laskettiin siltä grammojen eikä purkkimäärien mukaan.

Kukaan pakkiaslainen testannut nenänuuskaa? :david:
Minä, mulla vaan on niin heikot poskiontelot, että tuntuu että koko naama räjähtää kun vähäkin käyttää. Ja en, en mä niitä poskionteloihin asti vedä.

On muuten Probe Whiskeyn pussi paskaa verrattuna löysään, maistuu Ettanin pussilta.

Minä, mulla vaan on niin heikot poskiontelot, että tuntuu että koko naama räjähtää kun vähäkin käyttää. Ja en, en mä niitä poskionteloihin asti vedä.

On muuten Probe Whiskeyn pussi paskaa verrattuna löysään, maistuu Ettanin pussilta.

Probe tykkinä on yks parhaimmista nuuskista.

Ekaa kertaa granitin löössiä. Samaa paskaa kun kaikki muutkin. Positiivista esim. Ettaniin nähden, että huulesta pois heitettynä lähtee siististi. Ei hajoo ikinään käsiin.

E: on siis kosteempaa ja pysyy hyvin muodossaan.

General Extra Strong, 15mg/g.

Eipä niitä muita sitte tarvi. Grov Stark ehkä, sama vahvuus. Onyx, 12mg/g.

Komppaus. Jatkossa tuskin tulee muuta edes ostettua, ellei kokeilumielessä jotain ota.

Nostalgiamielessä ostin viimeeksi Skrufin Xtra Stark -pusseja, joista joskus muinoin aloitin, ja nuo olivat aivan älytön pettymys: kosteita toisiinsa liimautuneita pusseja, jotka eivät juuri potkineet sekä alkoivat vuotaa todella nopeasti.

EDIT: Oden'sin pussit ovat olleet ihan jees, kun niitä olen pari kertaa ostanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom