Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mene inttiin, tai jos olet jo käynyt, niin mene uudestaan. Sieltä tuota frostedia tulee ovista ja ikkunoista :/Onneksi ei tarvitse Uumajaan eksyä, onpas perkeleen kallista.
Sainpas pitkästä aikaa vanhaa kunnon jonnenuuskaa, Offroadin Frostedia. Erityisen hyvälaatuisia pusseja tällä kertaa!
Käyn työmatkalla huomenna Tukholmassa (mennen tullen lentäen) ja kaveri laittoi ostoslistan mukaan että mitä pitää tuoda. Aikaisemmat kokemukseni pitävät sisällään lähinnä laivoilta tuontia ja siksi kyselisinkin että miten se tapahtuu tuolla kirjaimellisesti maissa. Onko nuuskalle erikseen kauppoja? Entäs mitkä on tuontirajat? Pahoittelen tyhmiä kysymyksiä mutta kuulemma olen ainoa toivo.
Joskus, ei jatkuvaan käyttöön mutta hyvää ainetta jos röörit tukossa niin ainakin aukeaa :DKukaan pakkiaslainen testannut nenänuuskaa?
Kukaan pakkiaslainen testannut nenänuuskaa?
Kukaan pakkiaslainen testannut nenänuuskaa?
Minä, mulla vaan on niin heikot poskiontelot, että tuntuu että koko naama räjähtää kun vähäkin käyttää. Ja en, en mä niitä poskionteloihin asti vedä.Kukaan pakkiaslainen testannut nenänuuskaa?
Minä, mulla vaan on niin heikot poskiontelot, että tuntuu että koko naama räjähtää kun vähäkin käyttää. Ja en, en mä niitä poskionteloihin asti vedä.
On muuten Probe Whiskeyn pussi paskaa verrattuna löysään, maistuu Ettanin pussilta.
Probe tykkinä on yks parhaimmista nuuskista.
Kyllä, myös yksi mun suosikeista. Tosin ei ole vielä tullut vastaan Prima Fintiä parempaa.
General Extra Strong, 15mg/g.Top 5 pussinuuskat? Jos voitte laittaa vielä nikotiinin määrän/pussi nii tack!
General Extra Strong, 15mg/g.
Eipä niitä muita sitte tarvi. Grov Stark ehkä, sama vahvuus. Onyx, 12mg/g.