Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Offroadin frosted on sitä kamaa, millä alotetaan, mitä aluksi hehkutetaan ja toivottavasti siirrytään myöhemmin oikean nuuskan pariin. Kaikki V2 tuotteet on boikotissa mulla, laatu on aika kamalaa, pussit karheita, välillä päästä auki, ja yleisesti ottaen lähinnä välttäviä. Rubbish, sanois britti. Swedish Match, Skruf ja AG Snus on ainoita mitä tulee nykyään käytettyä.

Offroadin frosted on sitä kamaa, millä alotetaan, mitä aluksi hehkutetaan ja toivottavasti siirrytään myöhemmin oikean nuuskan pariin. Kaikki V2 tuotteet on boikotissa mulla, laatu on aika kamalaa, pussit karheita, välillä päästä auki, ja yleisesti ottaen lähinnä välttäviä. Rubbish, sanois britti. Swedish Match, Skruf ja AG Snus on ainoita mitä tulee nykyään käytettyä.

Oon kyllä erimieltä arvon Rommelin kanssa. Näin muutaman tuhannen irtopurkin jälkeen thunder ja odens on ainoita jotka pärisee pussina. Montecristo ja romeo&julia ehkä vielä menis noista ns.laatunuuskista, mutta ettanin, generalin tms pussit on kyllä kaikki yhtä tyhjän kanssa. Nykyään onkin aina ettan lössin seurana purkki thunderin pussia että voi vaikeassa paikassa heittää pussin huuleen jos lösin laittaminen esim ajellessa on liian vaivalloista.

Mä en oo ikinä kokenu tarvetta saada nuuskasta sivuoireena tätä kuuluisaa ''pärinää'', kuhan se nuuska rentouttaa ja maistuu hyvältä.

Kohta saa sen viikon parhaimman biitin huiviin. Perjantaina töiden jälkeen kun viikonloppu alkaa, ihan sama mikä nuuska onnhuulessa, hyvältä se silti tuntuu. :)

Onpa raikas aamu, naama täyteen minttu-teetä ja Mint by Nick and J...
Ei vitti laittaa löössiä niin kauan kuin ryystän kahvia ja teetä, rupee pian kusemaan.

Oon kyllä erimieltä arvon Rommelin kanssa. Näin muutaman tuhannen irtopurkin jälkeen thunder ja odens on ainoita jotka pärisee pussina. Montecristo ja romeo&julia ehkä vielä menis noista ns.laatunuuskista, mutta ettanin, generalin tms pussit on kyllä kaikki yhtä tyhjän kanssa. Nykyään onkin aina ettan lössin seurana purkki thunderin pussia että voi vaikeassa paikassa heittää pussin huuleen jos lösin laittaminen esim ajellessa on liian vaivalloista.

Mitä ihmettä, Thunderia? Onhan se vahvaa, mutta nehän on semmosia läpimärkiä riepuja? Makuasioista ei tosin voi kiistellä, ite en vaan siedä noita tällä hetkellä. Eniten menee pussina itellä Generalin Extra Strongia, yhtä vahvaa ku Thunder. Nikotiini tosin imeytyy hitaammin, kun Generaliin on käytetty vahvempia lehtilajikkeita ja Thunderiin lisätty se ylimääräinen nikotiini nesteenä, eli se "pärisee" enemmän.

Kokeilin tota Thunderin frostedia ja voi jeesus mitä skeidaa. Saman efektin saa halvemmalla kun pussittaa hammastahnaa ja tunkee sitä huulen alle.

Voi vittu ootte kyllä nirsoja, kaikki on paskaa ja hammastahnaa. Lopettakaa käyttä jos toi menee noin vammailuksi:D

Kerran ostanu tornin Offroadin frostedia ja oli kyl viimenen kerta.Yhes kiekossa oli minipusseja,siis about 1/3 lyhyempia ja ohkasempia ku normaalisti.Loput olikin sit niin et pussit oli puoliks vajaita minkä takii ei edes huomannu oliks nuuska huulessa vai ei.

Taitaa olla teinien suosiossa toi Offroadin frosted ku ei oo niin jäykkää tavaraa ja useimmiten ku jollain alle 18v kaverilla nään kiekon ni on just kyseistä tavaraa

Mitä catchin white eucalyptysta oon käyttäny pari vuotta sitten? Semmonen valkonen tai harmaa purkki kiiltävällä vihreällä tarralla. Pyysin kaveria tuomaan pari purkkia ku en ite jaksanu hakia, niin sain semmosta koko valkosessa purkissa olevaa whiteä, mutta ihan vitun kuivaa verrattuna aikaisempaan. Voin toki muistaa väärin ton aiemman nimen, mutta catchia se oli.

Aika :david: kysymys, vaikka ettan lös miehiä olenkin :D

Voi vittu ootte kyllä nirsoja, kaikki on paskaa ja hammastahnaa. Lopettakaa käyttä jos toi menee noin vammailuksi:D
Nuuska on aina nuuskaa ja nuuska on aina hyvää. Kuitenkin jos ja kun on varaa valita, niin sijoittaa rahansa mieluummin siihen mistä pitää. Syöthän sinäkin varmaan mieluummin sisäfilettä kuin maksalaatikkoa jos on varaa valita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom