Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Tuosta kusemisesta vielä... -.- Kuinka nopeasti teillä muilla alkaa nuuska (pussi) kusemaan? Entä sitten kun kusee, nielettekö sen kusen vai heitättekö nuuskan pois? Itselläni ärsyttävä tilanne kun joskus jo 5 - 10 min jälkeen jo kusee eikä huvita heittää heti pois vaan tulee sitten nieleskeltyä sitä paskavettä jonkun verran. Onkohan sen nieleminen kuinka vaarallista?:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole vaarallista, hyviä nesteitä on, itse niin monta kertaa nukahtanut biitti huulessa jolloin sinne kurkkuun on mennyt itse nuuskaakin. Eikä ikinä ole maha ilmoitellut mitään vaikka mulla on aika herkkä/huono maha. Sylkeä mahd. vähän suussa niin ei kuse niin helposti, välillä sama biitti helposti huulessa 1,5h kun on sopivan kuiva suu.

Tuosta kusemisesta vielä... -.- Kuinka nopeasti teillä muilla alkaa nuuska (pussi) kusemaan? Entä sitten kun kusee, nielettekö sen kusen vai heitättekö nuuskan pois? Itselläni ärsyttävä tilanne kun joskus jo 5 - 10 min jälkeen jo kusee eikä huvita heittää heti pois vaan tulee sitten nieleskeltyä sitä paskavettä jonkun verran. Onkohan sen nieleminen kuinka vaarallista?:D
Jos kusee niin otat talouspaperin palasen ja kuivaat nuuskaan ja heität kuivaan huuleen niin ei kuse enää? Vai heittääkö porukka pois oikeesti heti kun alkaa kusemaan.

Tykittääkö jengi paljon salilla treenatessa? Itellä menee se 1-2 bittiä treenin aikana. On se vaan kiva palkita ittensä kovan kyykkysarjan jälkeen. Tai motivoida itteään tykillisillä ennen seuraavaa sarjaa. Tosin koitan pitää pussia treeneissä kun sen saa sitten kätevästi pois siksi aikaa kun juo vähän väliä juomapullosta. Irto alkaa valitettavan nopeasti hajoamaan tosta jatkuvasta juomisesta.

Edit. Toinen hyvä aika pussinuuskalle on päiväunet. Tulee uni paljon paremmin silmään kun heittää nuuskan huuleen ja sellanen 15-30min unet on just sopivat tolle yhelle nuuskalle. Harmi kun en ikinä muista uniani mutta veikkaan ihan mutulla että nuuskahuulessa nään pelkkiä hyviä unia.

Mä heitän heti pois kun alkaa oikeesti vuotamaan, ostakaa laadukasta nuuskaa niin ei vuoda niin nopeesti, enkä niele mehuja kun närästää muuten ni v*tusti.

Mä en yleensä käytä nuuskaa treenatessa, paras fiilis on saada nuuskaa kunnon reenin jälkeen.

Mä heitän heti pois kun alkaa oikeesti vuotamaan, ostakaa laadukasta nuuskaa niin ei vuoda niin nopeesti, enkä niele mehuja kun närästää muuten ni v*tusti.

Mä en yleensä käytä nuuskaa treenatessa, paras fiilis on saada nuuskaa kunnon reenin jälkeen.

Yhdyn kaikinpuolin tähän!

^Sama täällä!

En ymmärrä yhtään niitä, jotka käyttää nuuskaa reenatessa tai nukkuessa! Parasta on heittää nuuska huuleen kovan reenin päätteeks tai ison aterian jälkeen ku istuu tietokonetuoliin kahtomaan leffaa tai jotai :D Aamunuuskaa ei passaa unohtaa, koska se pärinä on parasta mikä aamunutusta tulee!

Nyt vituttaa tää säästökäyttäminen! Ens viikonloppuna haaparantaan ja vajaa 2 kiekkoo jälellä!

^Sama täällä!

En ymmärrä yhtään niitä, jotka käyttää nuuskaa reenatessa tai nukkuessa! Parasta on heittää nuuska huuleen kovan reenin päätteeks tai ison aterian jälkeen ku istuu tietokonetuoliin kahtomaan leffaa tai jotai :D Aamunuuskaa ei passaa unohtaa, koska se pärinä on parasta mikä aamunutusta tulee!
Nyt vituttaa tää säästökäyttäminen! Ens viikonloppuna haaparantaan ja vajaa 2 kiekkoo jälellä!

Melko vittumaisen tiukilla saat elellä :D Nukkuessa on välillä mukava pitää, varsinki jos tietää kuinka väsyny oot ja huolella rödan laittelet ja alkaa koisaa ni kyllä se tunne vaan aika gutaaa tekee. :)

Sehän tässä nuuskaamisessa just hienoa onkin, että biitistä voi nauttia millon vaan. Meet päiväunille ja olo on vähän levoton niin biitti huuleen niin kyllä uni maittaa. Röökaaja lähtee parvekkeelle spaddulle ja viimesetkin unen rippeet katoaa.

Miks porukla haluaa ettei nuuska kuse? :confused: Oon monta kertaa lopettanu nuuskaamisen ku tuntuu ettri mistään nuuskasta irtoa enää mitään. Joskus ennenku pistän nuuskan huuleen niin otan vettä suuhun ja kostutan ylähuulen. Ei tulis mieleenkään laittaa semmosta nuuskaa huuleen, joka on puristeltu johonki paperin väliin.

Ahh... Viiden päivän vapaat töistä, kunnon yöunet, iso muki kahvia ja pari pussia Genun Extra strongia huuleen. Hyvää perjantaita kaikille!

Huulessa tällä hetkellä Skrufin Tranbär Whitea. Ihan jees, mutta en kyllä saa tästä juurikaan mitään karpalon makua irti.

Saa kyllä baari-illan aikana jaella aika helvetisti nuskaa, jos purkillinen menee muutamassa tunnissa. Ite käytän pussia ja kestää noin 1,5-2 tuntia per pussi huulessa. Töissä, kun on parin tunnin välein tauko, niin yks pussi kestää aina yhen tauon välin.
Treenatessa en ite käytä. Pukkarissa sitte suihkun ja palkkarin jälkeen biitti huulee!

Saa kyllä baari-illan aikana jaella aika helvetisti nuskaa, jos purkillinen menee muutamassa tunnissa. Ite käytän pussia ja kestää noin 1,5-2 tuntia per pussi huulessa. Töissä, kun on parin tunnin välein tauko, niin yks pussi kestää aina yhen tauon välin.
Treenatessa en ite käytä. Pukkarissa sitte suihkun ja palkkarin jälkeen biitti huulee!

No eihän tarvitse kuin narauttaa purkki auki niin heti on varmaan viis kaveria pummaamas biittiä. Yleensä tulee vielä tungettua uus huuleen kun ottaa vanhan pois, niin kyllä se äkkiä hupenee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom