Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Mulla on itellä IT 5ml niin onhan se hyvä kapistus.
Ainoa asia että joka aamu niin helvetin jumissa, saa välillä kaksinkäsin repiä auki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on itellä IT 5ml niin onhan se hyvä kapistus.
Ainoa asia että joka aamu niin helvetin jumissa, saa välillä kaksinkäsin repiä auki.

Tasasin väliajoin vähä huulirasvalla voitelee ni ei jumita. Ainakaan täällä.

Mä käytin usein rypsäriä sen Icetoolin tiivisteen voitelemiseen sillon kun vielä löysää tykittelin. Dieetillä tietty pitää varoo ettei tuu liikaa kaloreita!

Tuo koko kokeiluhan kusi sukille siinä vaiheessa, kun valitsi irtonuuskaa pussien sijaan. Taustatiedot koko aiheesta ilmeisesti vähän hukassa, niin eipä tuolla irtotavaralla saa kuin vahinkoa aikaiseksi ja hampaanvälit täyteen.

Mikäköhän nykyään on ku pussinuuskat alkaa maistuu parin pussin jälkee ihan puulta. Ennen uppos Romeo, Montecristo ja götebori ilman ongelmii nykyää lähinnä vituttaa et joutuu noit huuleen työntään, tosin saattaa vaikuttaa et käyttäny skruffin strongii pussii ja löysää viimeajat.

Empä ole kasvatellu mutta itse joskus tehny omatekosta lössiä. Kyllä minä mieluiten sitä oikeaa käytän niin ei mene liian totiseksi tää touhu :D Knox löysää 2 tornia ja 1 frosted pussia kaapissa :P

Juu ja eipä nuilla myyjilläkään tainnu olla hirveesti tietotaitoo kyseisen asian suhteen

Tai sitten ei oo vaan turhan ronkeleita nuo kaiffarit. Ainakin jos Intian suunnilla ovat tottuneet suutupakoita imeskelemään, nii kai tuo löysän tinttaaminen huuleen on vielä perussiistiä hommaa. Niitä omia mössöjään vetävät ainakin koko suu ja hampaat ihan ruskeenpunaisena sen töhnän peitossa. Toimii ihmeellisesti ja maistuu ihan paskan ja suitsukkeen risteytykseltä, tiedä sitten mitä kaikkea ne niihin iskee.. :D

Oisko kellää hajuu mitä nuuskia/tarjouksia siljalla on nyt/helmikuussa? Ois abiristeily ja sieltä meinasin tuua. Et jos joku käyny nii heitä vähä hintoja ynm.

E: En kerennyt muokkaamaan edellistä joten kysäsen onko genral extra strong/extra strong long noista mitään vastusta onyxille? Tykkään vahvasta joten mietin otanko näitäkin matkaan vai tyydynkö perinteiseen ja pettämättömään onyxii :)

Eetu tais olla tarjoukses jos ny oikein muistan ni 3tornii 105e~. Longis melkee 2 kertaa onyxii enemmä nikotiinii ni kai siin siinä mielessä on "vastusta".

edit. mitä porukka ees tekee tiedol mikä on tarjoukses ku kummiski menos sinne risteilylle mis sen näkee sit.

edit. mitä porukka ees tekee tiedol mikä on tarjoukses ku kummiski menos sinne risteilylle mis sen näkee sit.
Se on kato sitä fiilistelyä risteilyä ja nuuskanhakua odotellessa kun taktikoidaan ja punnitaan vaihtoehtoja mitä tuodaan ja millä hinnalla, tuota nuuskaa kun saa tuoda vain rajallisen määrän ja maksaakin helvetisti tavallisen kuolevaisen budjettiin suhteutettuna nykyään.

Nyt tarttis nopeaa vastausta. Miten on haaparannassa nuuskakairan tukku taikka se uusi pulju joka on neton viereen tullu niin auki näin sunnuntaina? Onko 18 asti?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom