Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Hei meikäläinen on menossa Japaniin, ja nyt herääö kysymys, että saakohan sinne viedä nuuskaa ja jos saa niin kuinka paljon plussana vielä se, että siellä ikäraja on siis 21v, joka on vielä toistaiseksi saavuttamatta, muuten kyllä täysi-ikäinen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielestäni aivan paskaa vaikka halpaa onki. Helvetin mietoo ja pussot kusee nopeesti. Ite jouduin kuivattaa kaikki. En oo kyllä enään ostamassa.

Vitun vässykkä, mee ostaa sitä GROVIA laivalta! :D

Noniin... :D 7. päivä laivalle. Kattelin just ni atm olis eetun travel päkki 105e lös ja 109e pussi. Elikkä kyllä sitä sellasen 7 tornia vois tuua, ehkä enempi.

Mitä mieltä ootte kaliberin normi pussista? Aattelin että vois ostaa torni ku tarjolla mutta voitte toki arvostella sitä : )

Mauttomia teepusseja. Ostin kaverilta tornin ja maistamisen jälkeen oli pakko kysyä että oliko ne nikotiinittomia. Tuntui ettei niistä irronnut mitään, mutta toisaalta olin juuri sitä ennen käyttänyt ekstra sterkiä pitkään.

Mauttomia teepusseja. Ostin kaverilta tornin ja maistamisen jälkeen oli pakko kysyä että oliko ne nikotiinittomia. Tuntui ettei niistä irronnut mitään, mutta toisaalta olin juuri sitä ennen käyttänyt ekstra sterkiä pitkään.

Itse käytin kaliberia röökin lopettamisen jälkeen ja ei kyllä tuntunut missään, mutta kai niistä jotain irtoaa.

Itelläki onyxia muutama torni alla et ei noi kyl maistu miltää, mut mulla ei vuoda just ollenkaa vaikka vähä kostutin ku omaan makuu turha kuivia oli. Sit se mehu onkin jotain aivan omaa luokkaa....

Itelläki onyxia muutama torni alla et ei noi kyl maistu miltää, mut mulla ei vuoda just ollenkaa vaikka vähä kostutin ku omaan makuu turha kuivia oli. Sit se mehu onkin jotain aivan omaa luokkaa....

Mä olen muuten huomannut, että kuivat pussit alkaa kirveltää huulta kun pitkään käyttelee. Kosteilla en ole moista huomannut.

Kertokaas äijät, (+es-jonnet) että onko nuuska teistä oikeasti joku makunautinto? Vai onko se vaan khuul olla mälli huulessa tai addiktio junnuaikojen lätkävuosilta, josta ei eroonkaan pääse?

Ei ole tarkoitusena levittää nuuskapropagandaa tai muutenkaan lobata nuuskanvastaista kampanjaa, mutta hyi saatana, näin suoraan sanottuna. Se on vastenmielistä kun äijä tunkee mällin huuleensa ja huulitöröllä mutisee+se haju, joka on koko ihmisessä. (kokemusta monista nuuskailijoista, minä kun olen mieltynyt svenska pojkareihin niin siellähän näitä on enemmän kuin vaaleansinisiä ralph lauren -poolopaitoja Tukholmalaisessa katukuvassa. :D

Kyllä mä ite pidän sitä kieltämättä makunautintona ja päivien piristäjänä. Tää kun välillä kuulee itkua siitä että näyttää hölmöltä kun huuli pullottaa nii mitäs sitte? Ei mulla ainakaan oo tässä kauneuskilpailuja tulossa ja veikkaan että jokainen meistä näyttää välillä ihan vitun daijulta nuuska huulessa tai ilman. Tää haju juttu on sit taas ihmisestä ihan kiinni et jonkun mielestä nuuskaa haisee pahalle toisten mielestä rööki. Mielipiteitä on yhtä paljon ku ihmisiä. :)

Onhan siinä oma makunsa, vahva nuuska muutaman kaljan päälle viikonloppuisin ja kalastellessa ym. tekee höpöä mies. Arkisin sitä harvoin kaipaa. Sama kitinä kotona, mutta kitisköön.

Extra Stark on ainoa mikä edes tuntuu vähän, vaikka ei ole minkäänlaista säännöllistä nikotiinihistoriaa.

Ai saakeli ku kattoo mitä kaikkee sitä vois maista ostaa ni nousee iha vesi kielelle. NANNNAA

Mä olen muuten huomannut, että kuivat pussit alkaa kirveltää huulta kun pitkään käyttelee. Kosteilla en ole moista huomannut.
J mulle tuli jonkumoinen rakkula huulee tosta kaliberista ja kirvelee :D emt oliko huonosti tai jtn mutta kumminki.

Nii ja mitä ootte mieltä Thunderin RAWista, eli siis normi pussista ei valkosesta. Oisko ostamisen arvonen? Aattelin 2 tornia hommata joulun jälkee nii valitkaa näistä ja perustelkaa. General onyx, Extra strong, Extra long strong, Thunder raw tai sit joku muu. Pusseista siis kyse.

Tuli mieleen tos, et kai toi kungstobak on viikonloppuna auki? Pliis sanokaa et on.

J mulle tuli jonkumoinen rakkula huulee tosta kaliberista ja kirvelee :D emt oliko huonosti tai jtn mutta kumminki.

Nii ja mitä ootte mieltä Thunderin RAWista, eli siis normi pussista ei valkosesta. Oisko ostamisen arvonen? Aattelin 2 tornia hommata joulun jälkee nii valitkaa näistä ja perustelkaa. General onyx, Extra strong, Extra long strong, Thunder raw tai sit joku muu. Pusseista siis kyse.
Ettanin normi pussia tai Generalin normi pussia, nuuskan on kuitenkin tarkoitus olla myos hyvaa eika vahvin nuuska ole aina sita parasta, thunderit ja muut halpis paskat pois, Ettanissa on se aito nuuskan maku ja jos siita ei pida nii9n sitten Generalin normi pussia hyva maku siina syyt nikotiiniakin saa ihan tarpeeksi noista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom