Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Todistin eilen koomista tilannetta kun rinki jotain arviolta 12-13v naperoita oli saaneet ettania purkillisen ja pari oli kovaa jätkää huuli töröllä samalla kun yksi tökki icetoolia täyteen nuuskaa. Huvittavan näköistä touhua...

Tuosta se ura lähtee käyntiin. Olisipa se helppoa kun olisi voinut joskus itsekin jättää aloittamatta. Nimimerkillä lopettaminen yhtä helvettiä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itteä rasittaa aina tää kun on pakkasessa tykkiä ja pussia, aamulla lähdet töihin ja otat pussia mukaan niin tekee tykkiä mieli. Kun taas nappaat tykkiä mukaan ni pussia tekis mieli. Kyllä se vaan täytyy sit näköjään kantaa aina molempia mukana.:rolleyes:

En syö ja tuskinpa radikaalia vaikutusta. Pesee vaan hampaat tunnollisesti aamuin illoin, niin luulis leegojen pysyvän suht ok kunnossa.

Oon huomannu et niillä jotka on joskus polttanu ja siirtyny biittiin ni se lopettaminen on monta kertaa vaikeempaa ku niillä joiden ainoo nikotiinipahe on biitti. Itellä puoltoist kikee jälel, sit tulee varmaa taas taukoo jonku aikaa ku ei jaksa lähtee laival. No tuskin tulee olee ongelma ku ei se aikasemminkaa oo ollu.

Nuuskan ainut vika on sen yllättävä loppuminen. Olenkin nykyään tehny nuuskani itse ja mielestäni se on parempaa kuin kaupan nuuskat. Hinta kylläkin lähes sama, pois lukien bensarahat Haaparantaan.

En oo ite ikinä tehny mut kokeillu muutamat kerrat ite tehtyä ni saakos siitä kuin sellaista ns. Kiinteetä ettei siitä tuu vaan sellasta rakeista mössöä? Riippuu nyt täysin kyllä tekijästäkin.

Pitää kuivata tupakka kunnolla ja jauhaa se tarpeeksi hienoksi. Ite "hinkkaan" kämmenten välissä. Veden/nesteen kanssa pitää olla tarkkana ettei tule liikaa.
Muutama päivä kylmässä, niin alkaa jo muistuttaa nuuskaa. Ite nakkaan suoraan purkista lusikalla huuleen kotona ollessa, ei tarvi käsiä liata.

Onko kellää kokemusta Swedish matchin (uudesta?) tuotteesta rocket mint. White portion ja nikotiini se 12mg. Paljonkohan on tornilla hintaa ku tarjottiin mulle ni aattelin ostaa muutaman kiekon iha kokeiluun.

Onko kellää kokemusta Swedish matchin (uudesta?) tuotteesta rocket mint. White portion ja nikotiini se 12mg. Paljonkohan on tornilla hintaa ku tarjottiin mulle ni aattelin ostaa muutaman kiekon iha kokeiluun.
Torni ~21-24e Haaparannassa, maistuu enemmän pepsodentiltä ku mikään muu nuuska, valkosessa pussissa. Kannattaa sitä kokeilla jos makunuuskasta tykkää.

Ihan käyttökelposta tavaraa. Itelle ei vaan enää uppoo noi frostedit sun muut, mut toi rocketin mint on ihan ok.

Nuuskan ainut vika on sen yllättävä loppuminen. Olenkin nykyään tehny nuuskani itse ja mielestäni se on parempaa kuin kaupan nuuskat. Hinta kylläkin lähes sama, pois lukien bensarahat Haaparantaan.
Itse en kyllä kauhean mielellään itse tehtyyn nuuskaan koskisi. Poltettavaksi tarkoitettu tupakanpuru kun käy hieman erilaisen käsittelyprosessin kuin tupakka jota käytetään nuuskassa. Uunissa kuivatettu tupakka, kun sisältää muutenkin enemmän syöpää aiheuttavia polyaromaattisia hiilivetyjä kuin ilmakuivatettu tai käymällä kuivatettu tupakka.
Poltettavaksi tarkoitettuun tupakkaan lisätään myös erilaisia aineita kuten esimerkiksi ammoniakkia joka kasvattaa nikotiinimäärää hengitetyssä savussa. Varmasti tekee enemmän hallaa limakalvoille itsetehty nuuska kuin normali. Ja kun kyseessä on kuitenkin poltettavaksi tarkoitettu tupakanpuru, niin on varmasti lisätty aineita jotka parantavat makua, lisäävät säilyvyyttä yms. joiden tarkoitus on hajota polttaessa. Kun sitä sitten isketäänkin huuleen suoraan limakalvolle, niin varmasti irtoaa enemmän paskaa verenkiertoon kuin norminuuskasta.

Void puhuu asiaa. Jos on pakko ite tehdä nuuskat, niin panostakaa reissuun Ruotsin puolelle ja ostakaa valmis setti, jää löysäkiekolle hintaa ~1e. DIY-miehet voi hankkia käsiinsä raakatupakkaa ja väsätä snusit siitä.

Tällä hetkellä pitäis olla onnellinen että on ettania vielä pari tolppaa pakastimessa mutta kyllä se ikävä kyllä täytyy myöntää että nyt ei oo vähään aikaan enään työmaalla pysyny kunnolla noin niinku ajallisesti. 15-20min pysyy ja sen jälkeen saaki viskata menemään. Mutta annas olla ku nappaat töihin pussia tai rödaa ni se on ku eri maailma.

Onko kellään tietoa mistä päin Venäjää saa ostettua halpaa nuuskaa? Jotain villiä huhua olen kuullu, että joitain (thunder ainakin) tehtaitakin on täällä päin. Itse asun tällä hetkellä Kazanissa.

hoho, oi onnea ku viiminen tykillinen oli huulessa ja sit kuulen et frendillä myynnissä. Ja taas tauko siirty tornin verran eteenpäin.

Onko kellään tietoa mistä päin Venäjää saa ostettua halpaa nuuskaa? Jotain villiä huhua olen kuullu, että joitain (thunder ainakin) tehtaitakin on täällä päin. Itse asun tällä hetkellä Kazanissa.
Kyllä oli jonkun verran ympäripyöreä kysymys, eihän se ole iso maa, eihän:)? No ainakin Värtsilästä saa:), meikäläisen matkailukokemukset ei nimittäin sen kauemmas yllä, mutta kun kysytään niin vastataan. Eikä nuutinen kyllä Venäjällä mitään erityisen halpaa todellakaan ole. Illalla pitänee pyörähtää ja muutama purkki tuoda. On ollut nuuskan käytössä kolmisen viikkoa taukoa, vaan eiköhän se taas tästä...

Snuussi

Mikähän olisi suht halpaa ja laadukasta irtonuuskaa? Vai sopiiko noi kaksi asiaa samaan yhtälöön? Meinaan että huomenna käväsis pyörähtään tuolla haaparannalla.:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom