Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Näillä hinnoilla alkaa kyl lopetus jo kiinnostamaan. noin 3v sitten muistan ku torni ku torni oli aina 27e. eli hinnat noussu tos ajas about 60%? Ei hyvää päivää

Eikai siitä oo kun sen 3-5v kun oli aina se perustarjous että 3tornia ettania sen 60e. Osas aina laskea 2e purkille hintaa. Sillon makso kurvin kiskalla 50e torni ja se tuntu ihan älyttömältä riistolta kun joutu sinne venymään. Nyt maksaa melkein saman verran verottomana laivata:jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko kyllä mainita oma mielipide, että tämä offroad white portition lakritsa on kyllä hirveetä paskaa. Ekaa kertaa jouduin laittamaan tuplat huuleen, että sain edes jonkunlaisen tunnetilan päälle. On vielä tuoretta tavaraa! yksi pussi Offroadin extra sterkia potkii meikäläiselle joka kerta "kännin" päälle. Eikä maistu edes millekkään lakritsille!

Aivan kamalaa kuraa, sillon kun nuuskaa sai vielä ostaa netistä niin mulle tuli tota Offroadin lakua joku näytepurkki, ei musta kyllä ollu whiteä mutta maistui ihan jollekin öljylle tyyliin moottoriöljy :D

Onko kukaan saanut käsiinsä Generalin Extra Strong long portionia? Vaikuttaa aika mielenkiintoiselta uutuudelta.

Ostin kolme kiekkoa testinä Siljalta viikonloppuna. Voin sanoa, että on VAHVAA kamaa. Google näytti nikotiinimääräks 20mg/g. Esim Thunderin Frostedissa 16mg/g.
Maku on samanlainen kun Ekstra Sterkissä, pirusti stydimpää kamaa vaan. Nyt kahtena aamuna ottanut kahvin kanssa ja on lähteny molempina päivinä jalat alta. Ei oikein sovi hengailubiitiks, mut safka/kahvibiitiks. Pussit alkaa vuotamaan aika paljon hetken käytön jälkeen, josta en ite oikein pidä.

4,50e oli yksittäisellä kiekolla hintaa Siljalla. Kolme tornia ois irronnut hintaan 105-109e, en muista kumpi noista hinnoista oli, kun eri Genuilla oli eri tarjoukset.

Suosittelen vahvojen biittien ystäville. Tätä kokemusta ennen vahvin pussi mitä mulla on ollu on ollut eri Thunderit. Voisin veikata markkinoiden "vahvimmaks" pussinuuskaks.

En nyt tietysti tiedä mitkä kaikki tekijät vaikuttaa nuuskan "vahvuuteen", mutta kyllähän esim Odensin extreme nuuskassa on 22mg nikotiinia. Tuli hiukka paha olo pitkän tauon jälkeen heittää tommonen huuleen...

En nyt tietysti tiedä mitkä kaikki tekijät vaikuttaa nuuskan "vahvuuteen", mutta kyllähän esim Odensin extreme nuuskassa on 22mg nikotiinia. Tuli hiukka paha olo pitkän tauon jälkeen heittää tommonen huuleen...

Mulla toi "vahvuus" tulaa nikotiinin määrästä + mausta. Puol tuntia biitin pois heiton jälkeen maistuu vielä huulessa biitin maku. Kyllä noi pussit ainakin mulla potkii enemmän kun 5ml Ettania. Perskuta kun olin niin kännissä taxfreessä, en tajunnut kattoa tarkemmin jos ois ollut General Long White Extra Strong Portionia myynnissä. White pussien ystävänä olis varmaan ainakin mulle soveltunut tuo paremmin. Jos joku pääsee tuota maistelemaan, niin rapoa kiitos. Jos maualtaan + tyyliltään sama kun Genun normaali white pussi niin tosta kyllä tulee mun tulevaisuuden "perusbiitti".

mikä on laivalta saatavista pussinuuskista tehokkainta? millä saa teidän mielestä sen parhaimman hyvänolontunteen? Kun puhutaan pussinuuskista.

Juub Romeo an Julieta, sekä yllämainittu Monte Cristo ovat kyllä pussinuuskien aatelia. Julietan avatessa jo nenään tunkeutuva salmiakkimainen aromi riittää tekemään tylsästä arjestasi luksusta, Monte Cristossa on taas hienostuneen kreivimäinen ja aromaattinen makuelämys.

Vielä laivoista: saako nuuskaa 24h risteilyiltä vai pitääkö ottaa päivä Tukholmassa risteily?

Saa kaikilta laivoilta, jotka menee Ruotsiin. Eli myös esim. 23h risteilyt Turusta, joista ei pääse maihin, mutta laiva seisoo sen tunnin Tukholman satamassa. Ruotsin lipun alla seilaavilta laivoilta saa ostaa aina kun taxfree on auki ja muilta sitten Ruotsin aluevesillä.

Toukokuun alussa kävästiin hapitsussa niin offroadin pussit oli jonkun 25e tornilta, general ja ettan lös about 50e. Onko kellekkään muulle käyny, että ois nuuska kuivanu pakkasessa? Itellä ei koskaan ennen oo kuivunu, mutta nyt tuntuu, että generali ois kuivunu, kun pakkasesta otettu kiekko tunnusti ihan kuivalta ja sellaselta irtonaiselta ja aina hajoo huuleen vaikka kuinka varovasti yrittää ottaa pois. Oisko mitään neuvoja tohon, että saisko sitä mitenkään kosteeks, kun ei kehtais kahta tornia nakata menemään.

Nyt voi tulla tyhmä kysymys, mutta kysytään silti... Jos on lähdössä laivalle ja ajattelee tuoda nuuskaa sieltä, niin onko väliä valitseeko illalla vai aamulla lähtevän miniristeilyn? Illalla lähtevä on halvempi, mutta onko tax-free auki kun ollaan Ruotsin aluevesillä? Mistä sen ylipäätään näkee, että millä risteilyllä myydään nuuskaa ja mihin aikaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom