Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suositelkaa jotain pussinuuskaa 31 vuotiaalle miehelle.Harrastan punttia ja ajoittain kamppailulajeja.Paketin pitää olla ehdottomasti musta.
Itse suosittelisin Generalin white portionia, mutta omaan makuun paras nuuska löytyy kuitenkin vain kokeilemalla ;)
Mä käytän vuorotellen catch liquoricea ja general whitea, molemmat omalla tavallaan loistavia pussinuuskia. Toi catch on oikeen sellanen jälkkärinuuska hyvän ruoan ja tumman murphys stout oluen päälle kun sellasen saa. ;)Mulla taitaa olla tota,ei oo ollenkaan mun juttu.Nyt mulla on huulessa white catch licouret,ihan ok mut must tuntuu et pystyn parempaankin.
Mulla taitaa olla tota,ei oo ollenkaan mun juttu.Nyt mulla on huulessa white catch licouret,ihan ok mut must tuntuu et pystyn parempaankin.
Suositelkaa jotain pussinuuskaa 31 vuotiaalle miehelle.Harrastan punttia ja ajoittain kamppailulajeja.Paketin pitää olla ehdottomasti musta.
Offroad wintergreeniä kannattaa kokeilla kanssa!Suositelkaa jotain pussinuuskaa 31 vuotiaalle miehelle.Harrastan punttia ja ajoittain kamppailulajeja.Paketin pitää olla ehdottomasti musta.
En tätä tarkoittanut, itselläni vaivaa rapen käytön jälkeen (itselläkin noin 10 pussia / päivä) huulessa outo , kipeä tunne.Joo no itellä menee joku 12 pussia / päivä, ei siinä ehdi vielä huuli kipeeks tulemaan.
Muistan kyllä itseasiassa että tuollakin määrällä sain aikanaan Generalin White Portionilla toisen puolen huulesta pikkasen araks, mut semmosta se on. Sota on kovaa ja nuuskan käyttö kylmää.
General Onyx, paras! Musta kiekko ja sopii juuri 31-vuotiaalle miehelle.Suositelkaa jotain pussinuuskaa 31 vuotiaalle miehelle.Harrastan punttia ja ajoittain kamppailulajeja.Paketin pitää olla ehdottomasti musta.
Onnistuuko maksu tukussa käteisellä(€)?
Offroad wintergreeniä kannattaa kokeilla kanssa!
:S ite tein sen virheen et ostin wintergreeniä koko puntin!!!! ja nyt vituttaa...on pakko laittaa mynttoni suuhun samalla ku on nuuskat huulessa...sen verran pahan hajusta ja makusta toi wintteri....
Turhaan en maininnu, kokeilla ;) Omasta mielestä toi on ihan ok kamaa. Onko porukka kokeillu marja ja cola offia? Itelle tulossa pari kiekkoa molempia.:S ite tein sen virheen et ostin wintergreeniä koko puntin!!!! ja nyt vituttaa...on pakko laittaa mynttoni suuhun samalla ku on nuuskat huulessa...sen verran pahan hajusta ja makusta toi wintteri....