Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Suositelkaa jotain pussinuuskaa 31 vuotiaalle miehelle.Harrastan punttia ja ajoittain kamppailulajeja.Paketin pitää olla ehdottomasti musta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suositelkaa jotain pussinuuskaa 31 vuotiaalle miehelle.Harrastan punttia ja ajoittain kamppailulajeja.Paketin pitää olla ehdottomasti musta.

Itse suosittelisin Generalin white portionia, mutta omaan makuun paras nuuska löytyy kuitenkin vain kokeilemalla ;)

Itse suosittelisin Generalin white portionia, mutta omaan makuun paras nuuska löytyy kuitenkin vain kokeilemalla ;)

Mulla taitaa olla tota,ei oo ollenkaan mun juttu.Nyt mulla on huulessa white catch licouret,ihan ok mut must tuntuu et pystyn parempaankin.

Mulla taitaa olla tota,ei oo ollenkaan mun juttu.Nyt mulla on huulessa white catch licouret,ihan ok mut must tuntuu et pystyn parempaankin.
Mä käytän vuorotellen catch liquoricea ja general whitea, molemmat omalla tavallaan loistavia pussinuuskia. Toi catch on oikeen sellanen jälkkärinuuska hyvän ruoan ja tumman murphys stout oluen päälle kun sellasen saa. ;)

Käväsin eilen Nuuskatukussa ostamassa kokeeks pari purkkia 05 the lab seriesin strong white long portionia. Vahvaa on, ei valu, ihan ok makustakin ja toi pitkulainen muoto on miellyttävä.
Ite kans käytin tota Catchin valkeeta lakua, mut siirryin Offroadin vastaavaan miellyttävämmän maun (ei niin kitkerä) ja puolet halvemman hinnan takia.

Kerkesin tossa tiskillä ollessani kattoo muutamia hintojakin..Ettan pussi 349kr, Röda Lacket 369kr, Offroad white laku 219kr ja toi 3 kiekkoo 05:sta oli 120kr. Muuta ei jaksa muistaa, kun sitä valikoimaa on kuitenkin suht´ paljon.:)

Mikä granit pusseista on paras?Mulla on tota maxi portionia ja jotenkin tuntuu et se ei oo mun juttu et se perus granit oli parempaa?Mut onks toi granit joku halppis merkki?

General Ekstra Sterk ehottomasti.

Offroad wintergreeniä kannattaa kokeilla kanssa!

Joo no itellä menee joku 12 pussia / päivä, ei siinä ehdi vielä huuli kipeeks tulemaan.

Muistan kyllä itseasiassa että tuollakin määrällä sain aikanaan Generalin White Portionilla toisen puolen huulesta pikkasen araks, mut semmosta se on. Sota on kovaa ja nuuskan käyttö kylmää.
En tätä tarkoittanut, itselläni vaivaa rapen käytön jälkeen (itselläkin noin 10 pussia / päivä) huulessa outo , kipeä tunne.
Kyllä tää Ettani sitte mieltä lämmittää pelkän göteborgin ajattelun jälkeen. :kippis1:

Generalin extra sterkki saa täältäkin äänen, tosin Lucky Striken pussit on aivan helvetin hyviä! Ei ainoastaan kiekko ole musta, vaan myös pussitkin on! Harmi vaa, että saatavuus on vähä huonompi.

Taas pamahti kaks tornia genun exrta sterkkiä... Ei lohduta ku hetken aikaa menty jo perus lavain eetu/genu kuralla, pakko napata ruotsin risteily parin viikon sisällä ja käydä hakemassa oikeeta tavaraa. Se valikoima, kun et vain osaa päättää mitä kaikkea ostat. Ah.

:S ite tein sen virheen et ostin wintergreeniä koko puntin!!!! ja nyt vituttaa...on pakko laittaa mynttoni suuhun samalla ku on nuuskat huulessa...sen verran pahan hajusta ja makusta toi wintteri....

HAH! Joku kohtalotoveriki löytyi! Joskus pari vuotta sitten ostin tota wintteriä löössinä, just offia ja en oo hirveämpää nuuskaa maistanu ikinä! Yritin väkisillä käyttää sitä, tarjosin kavereille biittejä, yritin myydä niitä, muttei kukaan huolinu. Lopulta muut nuuskat loppu ja olis ollu pakko käyttää sitä. Ikinä ennoo YHTÄÄN purkin jämääkään heittäny menemään, mutta silloin lähti wintterit pienelle offroad-reissulle lähimännikköön. 6 purkkia meni sen siliän tien, mutta niitä ei vain voinu käyttää. Eli jos ootte kokeilumielessä hankkimassa nuuskaa ni oma mielipide on, että kiertäkää nämä wintergreenit kaukaa!

Hitto ku tulee elävästi mieleen kuinka tuli nuorempana tehtyä muutama erä kotitekoista nuuskaa kaveriporukassa :D Siihen tarvittiin ruokasoodaa jota kuumennettiin uunissa 200 asteessa niin että siitä tuli soodahappoa. Muodostuneeseen soodahappoon sekoitettiin tupakanpuruja ja vettä ja puristettiin päälle sitruunasta mehua. Sitä sitten tykitettiin ihan kikkeli katossa :rolleyes: Kyllä muuten haisi kämppä pahalle tuon soodan kuumentamisen jälkeen!

:S ite tein sen virheen et ostin wintergreeniä koko puntin!!!! ja nyt vituttaa...on pakko laittaa mynttoni suuhun samalla ku on nuuskat huulessa...sen verran pahan hajusta ja makusta toi wintteri....
Turhaan en maininnu, kokeilla ;) Omasta mielestä toi on ihan ok kamaa. Onko porukka kokeillu marja ja cola offia? Itelle tulossa pari kiekkoa molempia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom