Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai hitsin kevät kun ei jaksais oottaa että viikonloppuna saa olla kalastamassa Ettan tykitettynä huulessa. Se on vaan niin parasta olla nuuska huulessa, kalja kädessä ja kalastaa! Hyvää kesää teille! :)

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2190406 ihme menoa taas. Laillistais vaan kokonaan ni sais nekin verotulot

Onko tässä nyt taaskaan mitään järkeä. Jos vaikka itse+kaveri käyttää nuuskaa ja käy hakemassa sitä vaikka laivalta, mutta kaveri ei esim. pääsekään jostain syystä reissulle mutta kuitenkin edelleen käyttää nuuskaa ja antaisi rahaa jotta hänen puolestaan hänelle hakisin vaikka 2 tornia nuuskaa hänen käyttöönsä, niin tämän lain myötä en siis saisi antaa kaverilleni tätä nuuskaa vain ja ainoastaan siitä syystä koska hän ei ollut mukana, ja näin ollen se katsottaisi siis luovuttamiseksi

En näe mitään järkeä siinä että kaverini joutuisi hakemaan nuuskansa erikseen, jos ja kun hän sitä joka tapauksessa käyttäisi. Tämä menee nyt taas ihan liiallisuuksiin ja että 3 tornia saisi tuoda? Minkäköhän ihmeen takia?

1 tanko Rapea, 1 tanko generalin loossia, 1 tanko Grovia ja ja... 4 prk RomeoYjulietaa, 4 prk White Catchiä, 4prk Original Catchiä, 2 prk Camelin White portitionia, 5 prk Generalin White Portitionia. Vähän aika pärjää :)

Mitä mieltä olette, että meneekö yritys eduskunnassa läpi? Perkele jos menee niin...

Oikeastaan mulle ihan sama meneekö vai ei. Itse en ainakaan ole tuon takia mitenkään rajoittamassa satunnaista nuuskaamista. Fakta on että nuuska on Suomessa ja pysyy Suomessa, päättää herrat sitten miten tahansa. Aina se vähän voi käyttöä vähentää, mutta ei tää maa varmaan nuuskattomaksi muutu kuitenkaan. ;)

EDIT: Mitä olette muuten mieltä noista parasta ennen-päiväyksistä? Itsellä tälläkin hetkellä huulessa Ettania, jossa on päiväys mennyt jo vuosi sitten umpeen. Ollut Suomeen tuonnin jälkeen koko ajan pakastimessa. En itse ainakaan huomaa mitään eroa uudempaan.

Oikeastaan mulle ihan sama meneekö vai ei. Itse en ainakaan ole tuon takia mitenkään rajoittamassa satunnaista nuuskaamista. Fakta on että nuuska on Suomessa ja pysyy Suomessa, päättää herrat sitten miten tahansa. Aina se vähän voi käyttöä vähentää, mutta ei tää maa varmaan nuuskattomaksi muutu kuitenkaan. ;)

EDIT: Mitä olette muuten mieltä noista parasta ennen-päiväyksistä? Itsellä tälläkin hetkellä huulessa Ettania, jossa on päiväys mennyt jo vuosi sitten umpeen. Ollut Suomeen tuonnin jälkeen koko ajan pakastimessa. En itse ainakaan huomaa mitään eroa uudempaan.

Eipä nuo uudet lait minuunkaan paljon vaikuta. Tosin siinä auttaa se, että on ruotsalaisia kavereita niin voi vaikka postissa lähettää, ja työmatkoja tulee Ruotsiin ja Tanskaan aina välillä ja sielä käy täällä myös porukkaa.

Mutta helpompi noin on toki sanoa, kun en niin paljon käytä.

Vuotta vanhoja nuuskia mullakin on pakastimessa ja ihan hyvää on.

Alkaa pikku hilkaa kyl vituttaa nämä lait. Itse en useasti laivalle pääse ja kavereita ei kauheemmin myöskään siellä käy niin vaikee tätä nuuskaa hankkia. Nytkin ilman. Perkele laillistais vaan.

Joo, en tajua mikä siinä on muka niin vaikea päästä tämmösistä iänikuisista laeista eroon ja kehittää vaan uusia lakeja ja toimintatapoja niiden tilalle. On se nyt prkl. Ei voi olla noin vaikeaa. MITÄÄN ei vaan tapahdu.

Onko kellään kokemusta paljon maksaa Tukholmassa maissa esimerkiksi skruf stark, thunder tai röda löysänä? Maksaako torni vähemmän kuin se jos ottaa kiekot erikseen?

Original Cathci on sit :kuola: ois pitäny ottaa enemmän.

Onko kellään kokemusta paljon maksaa Tukholmassa maissa esimerkiksi skruf stark, thunder tai röda löysänä? Maksaako torni vähemmän kuin se jos ottaa kiekot erikseen?

Skruf stark lös maksoi about 39 kruunua purkki, samoin Röda lös. Tornin hinta 390kr. Näin ainakin yhdessä tupakkiliikkeessä.

Laivalta lähti mukaan seuraava määrä torneja. 7x ETTAN LÖS, 1xOnyx, 1x GROV lös, maista ostin yksittäisiä eksoottisia purkkeja. Taas on varastot täytetty joksikin aikaa : ). Harmi että siljalla ei ollut eetu 5kpl 4 hinnalla alennuksessa..general oli.

Juu, Ettani sais olla tarjouksessa, joka kerran ollut general tai göteborg's vaan. Pahoja valintoja aina "Yks torni enemmän tarjouksessa olevaa vai jotain 1-vaihtoehtoa". Nyt lähti mukaan 10 tornia ja muutamia muita.

Tekis nuuska poikaa nyt kyllä. Pitääpi lähteä hankintamatkalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom