Mikä ois hyvä nuuska hinta/laatu suhteelta jos aikoo alottaa nuuskan käytön? paljon maksaa?
Omasta mielestä paras hinta/laatu suhde on knoxin ja offroadin nuuskissa. Hintakaan ei mikään hirvee ole 28e tolpaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä ois hyvä nuuska hinta/laatu suhteelta jos aikoo alottaa nuuskan käytön? paljon maksaa?
Itse olen Erkun kanssa samaa mieltä. Hinnat, laadut ja laivavalikoimat on tässä ketjussa mainittu vähintään 117 kertaa. Tarjoukset selviää kun menee sinne vitun laivaan. jos ei ole oma merkki tarjouksesa nii so not, jätä sit ostamatta tarjousnuuskaa!
Mitä löysää muuten laivoilla myydään? Ettan, General, Göteborg..?
Mitä väliä sillä on jos nuuskan hinta vaihtele +/- 1-2€? jos käyttö on siitä kiinni, ni sit kannattaa lopettaa!
Kellään kokemuksia seuraavista tuotteista? (Maku? Onko koostumus ystävällinen sormilla väsättäväksi?) Kauppa, josta ajattelin ostaa ei myy muita (tuttuja) merkkejä.
- Phantom Classic Loose Snus http://www.snusshoppen.com/varer/phantom-classic-loose-snus-x10.jpg
- Thunder Frosted Extra Strong http://www.snusshoppen.com/varer/thunder-frosted-extra-strong.jpg
Tanskan maalta ois saatavissa, kun täällä nyt tovi vaikutetaan. Thunder ois aika jämyä tavaraa (nikoa 16mg / g). Voi olla viiksen alla aika tujua, ehkä liiankin tujua perus Ettanin ja Generalin jälkeen.
MP-Lite;2896058 begin_of_the_skype_highlighting**************2896058******end_of_the_skype_highlighting sanoi:Ettanissa oli ainakin silloin kun Suomessakin myytiin, 20mg/g nikotiinia.
Itse olen Erkun kanssa samaa mieltä. Hinnat, laadut ja laivavalikoimat on tässä ketjussa mainittu vähintään 117 kertaa. Tarjoukset selviää kun menee sinne vitun laivaan. jos ei ole oma merkki tarjouksesa nii so not, jätä sit ostamatta tarjousnuuskaa!
Laivoilla on vaan nuo muutamat merkit myynnissä johtuen tietty siitä että ei sinne tax freehen voi nuuskalle varata isompia tiloja kun tuo tupakan poltto on kuitenki yleisempää.
Onko kellää tietoa tämänhetkisestä hinnasta ja onko ruottis mais offroadia kuinka saatavilla. Kaveri lähtee kuunlopus sinne ja pitäs saada :D tai thunderista sama juttu.