Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen Erkun kanssa samaa mieltä. Hinnat, laadut ja laivavalikoimat on tässä ketjussa mainittu vähintään 117 kertaa. Tarjoukset selviää kun menee sinne vitun laivaan. jos ei ole oma merkki tarjouksesa nii so not, jätä sit ostamatta tarjousnuuskaa!

Itse olen Erkun kanssa samaa mieltä. Hinnat, laadut ja laivavalikoimat on tässä ketjussa mainittu vähintään 117 kertaa. Tarjoukset selviää kun menee sinne vitun laivaan. jos ei ole oma merkki tarjouksesa nii so not, jätä sit ostamatta tarjousnuuskaa!

Juuri näin, hieno juttu että tästäkin osiosta löytyy kunnon ihmisiä! :)

Onko teillä niin tylsä elämä et pitää olla niin känkkäränkkä jos nyt joku kysyy täällä jotain nuuskan hintoja. Mitäs vitun väliä sillä on teille?

Täällähän on kunnon sota pystys, hahaha. Itse käytin joskus, lopettanut. Itse suosin silloin joskus Ettania ja Skruffia. Ja kaikkia muitakin jos sattui omat loppumaan. :D

Mitä väliä sillä on jos nuuskan hinta vaihtele +/- 1-2€? jos käyttö on siitä kiinni, ni sit kannattaa lopettaa!

Toinen asia mikä joskus pistää hymyilyttämään kun käy asioilla rajan toisella puolella on se, että useasti edessä oleva kaveri tilaa kärjistetysti yhden purkin jokaista sorttia yksitellen, että myyjä joutuu ramppaan tiskin ja viileänkaapin väliä kokoajan ja kyselee hintaa jokaisen purkin jälkeen, laskee päässä omia rahoja ja jos ei miellyttänytkään hinta, niin sitten tulee: "eiku en mä otakaan tätä, laitetaan sittenkin yksi tommonen minttu-lakritsi-hedelmäkarkki-suklaamousse minipussipurkki". Tietenkään en syyllistä näitä ihmisiä, tyylinsä kullakin... pistää vaan hymyilyttään.

Toista se oli ennen kun oli vaan ettania, prima finttiä, röda lagettia, generaalia ja muutamaa lajia pussia...

Sitä mieltä että menkää sinne Tukholmaan ja ostakaa sieltä niin saatte sitä merkkiä mitä haluatte. Laivoilla on vaan nuo muutamat merkit myynnissä johtuen tietty siitä että ei sinne tax freehen voi nuuskalle varata isompia tiloja kun tuo tupakan poltto on kuitenki yleisempää.

Mitä löysää muuten laivoilla myydään? Ettan, General, Göteborg..?

nuopa siellä yleensä ainakin on. eetu ja gr on nannaa :dance:

Mitä väliä sillä on jos nuuskan hinta vaihtele +/- 1-2€? jos käyttö on siitä kiinni, ni sit kannattaa lopettaa!

hyvin sanottu.

Kellään kokemuksia seuraavista tuotteista? (Maku? Onko koostumus ystävällinen sormilla väsättäväksi?) Kauppa, josta ajattelin ostaa ei myy muita (tuttuja) merkkejä.

- Phantom Classic Loose Snus http://www.snusshoppen.com/varer/phantom-classic-loose-snus-x10.jpg
- Thunder Frosted Extra Strong http://www.snusshoppen.com/varer/thunder-frosted-extra-strong.jpg

Tanskan maalta ois saatavissa, kun täällä nyt tovi vaikutetaan. Thunder ois aika jämyä tavaraa (nikoa 16mg / g). Voi olla viiksen alla aika tujua, ehkä liiankin tujua perus Ettanin ja Generalin jälkeen.

Kellään kokemuksia seuraavista tuotteista? (Maku? Onko koostumus ystävällinen sormilla väsättäväksi?) Kauppa, josta ajattelin ostaa ei myy muita (tuttuja) merkkejä.

- Phantom Classic Loose Snus http://www.snusshoppen.com/varer/phantom-classic-loose-snus-x10.jpg
- Thunder Frosted Extra Strong http://www.snusshoppen.com/varer/thunder-frosted-extra-strong.jpg

Tanskan maalta ois saatavissa, kun täällä nyt tovi vaikutetaan. Thunder ois aika jämyä tavaraa (nikoa 16mg / g). Voi olla viiksen alla aika tujua, ehkä liiankin tujua perus Ettanin ja Generalin jälkeen.

Ettanissa oli ainakin silloin kun Suomessakin myytiin, 20mg/g nikotiinia.

MP-Lite;2896058 begin_of_the_skype_highlighting**************2896058******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Ettanissa oli ainakin silloin kun Suomessakin myytiin, 20mg/g nikotiinia.

Silloin kun tuotetta vielä Suomessa myytiin (1995 asti), niin en ollut edes tietoinen tuotteen olemassaolosta. Ymmärtääkseni normaalissa löysässä Ettanissa on tätä nykyä nikotiinia 8mg / g. Varsin normaali annostelu nikotiinin suhteen tuo 8mg.

Mä en kyllä näe mitään pahaa noissa kyselyissä. Mun mielestä tässä threadissä on vain kielletty "osto/myynti-ilmoitukset". Jos noi kysymykset vituttaa niin ei tätä ketjua ole pakko lukea, eikä tarvii aina tulla kertomaan mistä ei nyt pidä tai mikä ei kiinnosta.

Laivoilla on vaan nuo muutamat merkit myynnissä johtuen tietty siitä että ei sinne tax freehen voi nuuskalle varata isompia tiloja kun tuo tupakan poltto on kuitenki yleisempää.

Totta. Mutta silti nuuskan myyminen on ihan kohtalaisen suuri bisnes noille laivoille. Näin ainakin kerrottiin 45-min ohjelmassa n. 1v sitten.

offroad

Onko kellää tietoa tämänhetkisestä hinnasta ja onko ruottis mais offroadia kuinka saatavilla. Kaveri lähtee kuunlopus sinne ja pitäs saada :D tai thunderista sama juttu.

Suositut

Back
Ylös Bottom