Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ettanin pussia tuli kaverilta ostettua yks kiekko, kyllä on semmosta kuraa -.-
Hei mites toi on, että myydäänkö noita IceTooleja laivalla jotenkin halvalla? Monet on väittäny että myydään ja monet on ton myös kumonnut.. Mites muuten Prismaster-tykit? Minkä hintasia ne on laivoilla?
Ikinä en oo laivalla icetooleja nähny(oon saattanu olla liian kiinnostunu nuuskakaapeistakin), mut maissa noi Prismasterit maksaa muistaakseni jotain 2euroa, eli ei oo kallista:dance:
Hei mites toi on, että myydäänkö noita IceTooleja laivalla jotenkin halvalla? Monet on väittäny että myydään ja monet on ton myös kumonnut.. Mites muuten Prismaster-tykit? Minkä hintasia ne on laivoilla?
Icetoolit on kassan takana . Myyjiltä voi kysyä .
Okei, hienoa! Ei sulla sattuis olee hintaa tiedossa?
Mistä tollasii prismastereit oikeen saa :wtf:
Olen itse käyttänyt noita jenkkinuuskia säännöllisen epäsäännöllisesti ja komenttina voisin sanoa että ajaa kyllä asiansa.Tuote on tietysti selkeästi karkeampaa oli sitten fine cutia tai longia, mutta mielestäni vahvemman oloista.
Sain pari viikkoa sitten tuliaisiks porukoilta dippiä jenkeistä, nom nom. Oli aika erikoista aluks heittää sellasta löysää isorakeista settiä alahuuleen, ja varsinkin se räkiminen oli ärsyttävää. Nyt kun on tullut käytettyä niin ei enää probleemaa, muuta kun ettei noita mehuja vieläkään mielellään niele :D Kodiak Wintergreen on varmaan parhaimman tuoksusta ja makuista nuuskaa mitä on tähän asti tullut tyypattua ja lienee muuten vahvimpien joukossakin.
Svenskt snus on kuitenki käytännöllisempää sen tähden kun ei tarvii jatkuvasti räkiä johonkin, joten sen kunniaksi perjantaina 1 torni onyxia ja general extra styrkkaa!