Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

PRKL seuraavissa vaaleissa kaikki äänestää perussuomalaisia että sais ehkä joskus Suomen irti eu:sta ja nuuskan myynnin takaisin Suomen mantereelle. Alkaa ottaa päähän koska nuuskan hankkiminen kohtuullisella hinnalla alkaa olla yhtä vaikeeta ku veden löytäminen saharasta. Oon tässä jo miettinyt Ruotsiin tai Tanskaan muuttoa, iha vaan nuuskan perässä muita syitä ei ole, pitäis vielä vähän kieltä taitaa.
Tai sitten kaikki äänestää RKPtä! :p Mun mielestä nuuskan myynnin pitäs olla laillista Suomessa, kun se kerran Tanskassakin on. Ruotsi on vaan saanut erivapauden myyntiin ja sit tanskalaiset saa myydä, koska se rinnastetaan purutupakkaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki nyt äänestää samaa puoluetta olkoon RKP tai perussuomalaiset, mutta sellainen joka ajaa nuuskan asiaa edes hieman. Tanskassahan myydään pelkästään löössiä, eikö näin?

RKP:n Lax lobbaa nuuskan puolesta. Europarlamentaarikko Henrik Lax kampanjoi Brysselissä sen puolesta, että unioni kumoaisi "päättömän lain", joka kieltää nuuskan myynnin EU:n alueella.
Tiedot löysin adressit sivustolta - "Nuuskan myynti lailliseksi Suomessa"

Nyt on taas pakastimessa torni onyxiä ja Göteborgs Prima Fintiä. Lueskelin tosta göteborgista vähän mielipiteitä ja päätin tornin hankkia, täytyy kyllä sanoa ettei kaduta. Muovautuu käsissä rapsakasti pehmoinen pallero ja pysyy huulessa hiton hyvin. Parasta löössiä tähän asti. :)

Esitän nyt uudestaan varmasti monesti kysytyn kysymyksen, kun ei tahdo oikeen löytyä vaikka vähän tässä oonki selaillu sieltä sun täältä. Elikkä paljon hintaa kertyy kiekolle/tornille Ruotsin mantereella iha jtn perusmerkkejä?

Kun Ruotsissa käytte niin ainakin itse löysin parhaan valikoiman nuuskaa Gamla Stanin puolelta, siellä oli ihan joku tupakkaliike ja siellä oli kaikkea mahdollista.. muunmuassa sitä Monte Cristoa löössinä kun joku tuossa aiemmin harmitteli ettei löytänyt löössinä. Ja 2,5eurolla en ainakaan itse löytänyt mistään niin halvalla, kyllä se vähintään sen 3e maksoi purkki liikkeissä.

mutta minun kysymys kuuluukin että mistäs on porukka viime aikoina tilannut nuuskaa onnistuneesti? 10e/purkki hinta ei houkuttelis, niin että jos joku on jostain hieman halvemmalla tilannut niin kertoisiko.. :)

No miksikäs ei? :D jos sä esimerkiksi tietäisit nettisivun mistä sä saisit 500e joka kuukausi tuskin kertoisit siitä kellekkään :D tai vaikka siks että on ite nähny vaivaa sen eteen että saa halvalla nuuskaa niin miksi sitä antaa omantyönsä tuloksen myös muiden käyttöön??? käyttäkää yahoo.com:ia.

No miksikäs ei? :D jos sä esimerkiksi tietäisit nettisivun mistä sä saisit 500e joka kuukausi tuskin kertoisit siitä kellekkään :D tai vaikka siks että on ite nähny vaivaa sen eteen että saa halvalla nuuskaa niin miksi sitä antaa omantyönsä tuloksen myös muiden käyttöön??? käyttäkää yahoo.com:ia.
Täh...:down:. Mitä se on sulta pois jos muutkin saisi edullisemmin nuuskaa. Jos et oikeesti haluais kertoa muille, niin tuskin täällä edes mainitsisit koko asiasta.

Tais olla sulta vaan provo postaus.

No herra ``Heikoin`` voi luulla ihan mitä haluaa mutta meitä on tällä foorumin osiolla muutama käyttäjä jotka tietävät kyseisen paikan kikkoineen joten sä voit tunkee provo postaus väittees takas pieneen päähäs.

PS. On sulla näköjään noita omia postauksiakin näköjään jo hurjat 16 :D

No on se ennenkin nähty aikasemmin esim northerner:ista sai tilattua ilman mitään maksuja suomeen nuuskaan, heti kun kaikki kuuli siitä eiköhän kaikki sieltä tilannut ja tulli kiinnitti pirusti niihin paketteihin huomiota ja verot tuli, nyt edes northernerista ei edes saa ellei maksa sitä 300€ tornista,

joten mä kysyn mitä vit*ua mä siitä hyödyn millään eri tavalla jos kertoisin?
:D:D perustele sä tää kysymys :D

Jo on taas vääntö? Eikai se ole keltään poiskaan, jos ihmiset pitävät asiat omana tietonaan. Mutta tarvitseeko toisaalta tulla tasaisin väliajoin niitä henkseleitäkään paukuttelemaan ja keulimaan omista kontakteistaan?

Jo on taas vääntö? Eikai se ole keltään poiskaan, jos ihmiset pitävät asiat omana tietonaan. Mutta tarvitseeko toisaalta tulla tasaisin väliajoin niitä henkseleitäkään paukuttelemaan ja keulimaan omista kontakteistaan?

Oot kyllä Kimsson oikeessa, oli vaan pakko lisätä suolaa muiden haavoissa :D

Ihan mielenkiinnosta silti utelen, että paljollas erkku sitä nuuskaa sieltä netistä keulii verrattuna esim. laivahintoihin?

yleensä tilailen aina sen 8purkkia jotta ne tulee kirjekuoressa ja tulee suoraan postilaatikosta sisään, sellasen 20-25e on siellä tornit, mutta tilaan aina sen 8 purkkia niin yleensä tilaus on ollut sellaista 20€ sis postikulut.

Huom. kirje on todella halpa lähettää ja vastaan ottaa tavaraa ;)

:dance2:
yleensä tilailen aina sen 8purkkia jotta ne tulee kirjekuoressa ja tulee suoraan postilaatikosta sisään, sellasen 20-25e on siellä tornit, mutta tilaan aina sen 8 purkkia niin yleensä tilaus on ollut sellaista 20€ sis postikulut.

Huom. kirje on todella halpa lähettää ja vastaan ottaa tavaraa ;)
:dance2:ei toi kyllä mitää halpaa ole,ei niin halpaa että kannatais henkseleitä paukuttaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom