Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan noitta juttuja kuullu, et jotkut tykittää aina ennen nukkumaanmenoa. Ja kun herää yöllä, nii uutta pesään vaa. Aika hc-touhuu :D

On kyllä. Melko addiktoitunutta porukkaa.
Ite tykkään kyllä laittaa nuudelit huuleen kun nukkumaanmentäessä tsiigaa aina jotain elokuvaa yms.
Joku kumma tapa tullu.

Vielä joskus kesällä tuolta Snusen.comista tuli tavarat parissa päivässä, kuulemma. Sitten tilaukset alkoivat venymään...viimeinen tilaus minkä sieltä tein (oikeastaan 2 tilausta samanaikaisesti) kesti 6 VIIKKOA saapua. Tuona aikana laitoin n. 10 kyselyä helpdeskiin, uhaten mm. perua tilauksen ellei tavaraa kuulu. Sitten viimein laitoin viestiä että tilaus on peruutettu. Lupasivat palauttaa rahat parissa päivässä (tässä vaiheessa mietin, että ei varmaan tule rahoja kuulumaan). No, meni muutama päivä ja kaksi tornia nuuskaa postissa odottamassa. Kummallista toimintaa. Rahoja ei tosiaan tilille ilmestynyt mutta ilmeisesti nuuskaa sitten löytyi. Tulliin tavara ei ollut jäänyt.

Nyt olen tilannut 2 kertaa snusworldwide.comista ja erittäin asiallisesti hoidettu hommat. Molemmissa tilauksissa on vieläpä ollut 1 ekstrapurkki mukana kaupan päällisenä, ennen joulua perus genua "Merry christmas from snusworldwide.de"-etiketillä, ja nyt toisessa tilauksessa Rödä lacketin Claq qui-nimistä nuuskaa (on muuten hyvää kamaa, juuri maistoin...vahvoja pusseja).

Torni Onyxia rantautui pakastimeeni omakustannushintaan, nyt voi vuosi 2009 alkaa. :haart:
On kyllä jumalallista tavaraa noiden white portionien sun muun jäkälän jälkeen, ihan eri fiilis!

mikähä noissa generaalin pusseissa on ku ikenet iha verillä ku jonku puol kiekkoo käyttäny. Ettanin pusseissa ei oo ikinä ollu tämmöstä ongelmaa :O
onneks en ostanu genee ku yhe tornin
Mä en ymmärrä tota pussinuuskaa. Oon täs pari vuotta työntäny löössiä suuhun ja sain kerran kolme purkkia göteborg rapen pussia tais olla, jumalauta että se veti ikenet kipeeks se pussipaska.. Kyllä Löössi on enemmän mun mieleen.

Pussithan on sama ku sukka munassa paneskelu. Kyllä mä mielummin paljasta kamaa tykitän, kun se ei sen haitallisempaa ole kuin biitti pussissa kekeily.

Nukkumaan mennessä on aivan pirun mukavaa pistää nuuska huuleen. Siinä vaan tosiaan on se dilemma että se jossain vaiheessa yötä on levinny pitkin suuta ja tyynyä. Ja makukaan ei ole paras suussa. Mutta mitä hyvää tässä maailmassa saa ilman pientä kärsimystä? :)

Tänään tuli piitkän odottelun ,nikotiinipurkan jauhamisen sekä puoliväkisin olosuhteiden pakosta :)tapahtuvan hiisailun päätteeksi Ruotsin tuontitavaraa; eetua pötkön verran suoraan (taka)ovesta jääkaappiin paalupaikalle!! Kyllä on helmee lämmätä yläpuimuriin taas pitkästä aikaa ja miettiä syntyjä syviä.. Hinnat muuton noussu ajatellen että nykyään en ainakaan itse saa enää alle 3,5e purkkia, vielä pari vuotta takaperin 30€torni oli maksimi minkä maksoin perus mallista/merkistä.. vähän kirvelee lompakossa kun rödastakin pitää pulittaa tommonen reilu neljäkybää pötkö.

Ite en tajua näitä nuuska huulessa nukahtaminen = hyihyi-viestejä. Itellä tulee melkeempä joka päivä biitit poskissa nukahdettua ja yleensä ne on vielä siellä kun aamulla kello soittaa. Tai sitten herään vaan yöllä ja kiskasen ne pönttöön, mutta ei ne mihkään oo valahtanu.

Nyt on kymmenisen satsia tehty itse ja enää en kaupan tavaraan vaihda. Helppoa, halpaa, ja saatanan hyvää tavaraa. Hinta kohdallaan, eikä tarvi osallistua siihen perkeleen nuuskaralliin.

Omia makujakin on tullut jo jalostettua, esim Amphora-rommi, ja Smart Menthol- sitruuna.

Nuuskalainsäädännön kehitystä ei näin ollen tartte jännitellä, joten ei kiinnosta. Yrittäkööt kehvelit kieltää purutupakan ja sitruunaesanssin ;)

Nyt on kymmenisen satsia tehty itse ja enää en kaupan tavaraan vaihda. Helppoa, halpaa, ja saatanan hyvää tavaraa. Hinta kohdallaan, eikä tarvi osallistua siihen perkeleen nuuskaralliin.

Omia makujakin on tullut jo jalostettua, esim Amphora-rommi, ja Smart Menthol- sitruuna.

Nuuskalainsäädännön kehitystä ei näin ollen tartte jännitellä, joten ei kiinnosta. Yrittäkööt kehvelit kieltää purutupakan ja sitruunaesanssin ;)
Tuosta tekee pidemmän päälle vielä pisineksen.

Ite en tajua näitä nuuska huulessa nukahtaminen = hyihyi-viestejä. Itellä tulee melkeempä joka päivä biitit poskissa nukahdettua ja yleensä ne on vielä siellä kun aamulla kello soittaa. Tai sitten herään vaan yöllä ja kiskasen ne pönttöön, mutta ei ne mihkään oo valahtanu.
Itse en taas oikeasti pysty nukahtamaan biitti huulessa (muutaman kerran toki päikkärit nukkunut), vaikka se maku ei mielestäni mikään vastenmielinen jälkeenpäin ole. Ehkä hieman väkevähkö. Joku siinä vain vastustaa, että ei saa unta palloon, jos ei ole heittänyt ensin eetuja roskiin/uuniin.

Itse en taas oikeasti pysty nukahtamaan biitti huulessa (muutaman kerran toki päikkärit nukkunut), vaikka se maku ei mielestäni mikään vastenmielinen jälkeenpäin ole. Ehkä hieman väkevähkö. Joku siinä vain vastustaa, että ei saa unta palloon, jos ei ole heittänyt ensin eetuja roskiin/uuniin.
Päinvastoin, itse pidän siitä hiukan valuneen kenraalin mausta. Mulla tulee uni muutenki melkee heti ku silmät umpeen laittaa ni toi ei oo mulla mikään ongelma :D
Menikö minulta ohi, mutta tarkoittaako tuossa yhteydessä uuni ihan oikeaa uunia? Jos kyllä, niin miksi helkkaris heität biitit sinne? :wtf:

Pussithan on sama ku sukka munassa paneskelu. Kyllä mä mielummin paljasta kamaa tykitän, kun se ei sen haitallisempaa ole kuin biitti pussissa kekeily.

Itekki sain frendilt yhe kiekon jos oli pari kolme pussii general white nuuskaa. Pistin sit huuleen ja ei tuntunu missään. Kai mä sit oon nyt nikotinisti emmä tiiä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom