Deleted member 51247
Hyi vittu se maku suussa ku herää biitti huulessa parin tunnin nokosilta..joskus käyny näin leffaa katellessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan noitta juttuja kuullu, et jotkut tykittää aina ennen nukkumaanmenoa. Ja kun herää yöllä, nii uutta pesään vaa. Aika hc-touhuu :D
Mä en ymmärrä tota pussinuuskaa. Oon täs pari vuotta työntäny löössiä suuhun ja sain kerran kolme purkkia göteborg rapen pussia tais olla, jumalauta että se veti ikenet kipeeks se pussipaska.. Kyllä Löössi on enemmän mun mieleen.mikähä noissa generaalin pusseissa on ku ikenet iha verillä ku jonku puol kiekkoo käyttäny. Ettanin pusseissa ei oo ikinä ollu tämmöstä ongelmaa :O
onneks en ostanu genee ku yhe tornin
Erittäin hyvin kiteytetty. Sama homma siis täällä.Pussithan on sama ku sukka munassa paneskelu. Kyllä mä mielummin paljasta kamaa tykitän, kun se ei sen haitallisempaa ole kuin biitti pussissa kekeily.
Pussithan on sama ku sukka munassa paneskelu. Kyllä mä mielummin paljasta kamaa tykitän, kun se ei sen haitallisempaa ole kuin biitti pussissa kekeily.
Tuosta tekee pidemmän päälle vielä pisineksen.Nyt on kymmenisen satsia tehty itse ja enää en kaupan tavaraan vaihda. Helppoa, halpaa, ja saatanan hyvää tavaraa. Hinta kohdallaan, eikä tarvi osallistua siihen perkeleen nuuskaralliin.
Omia makujakin on tullut jo jalostettua, esim Amphora-rommi, ja Smart Menthol- sitruuna.
Nuuskalainsäädännön kehitystä ei näin ollen tartte jännitellä, joten ei kiinnosta. Yrittäkööt kehvelit kieltää purutupakan ja sitruunaesanssin ;)
Itse en taas oikeasti pysty nukahtamaan biitti huulessa (muutaman kerran toki päikkärit nukkunut), vaikka se maku ei mielestäni mikään vastenmielinen jälkeenpäin ole. Ehkä hieman väkevähkö. Joku siinä vain vastustaa, että ei saa unta palloon, jos ei ole heittänyt ensin eetuja roskiin/uuniin.Ite en tajua näitä nuuska huulessa nukahtaminen = hyihyi-viestejä. Itellä tulee melkeempä joka päivä biitit poskissa nukahdettua ja yleensä ne on vielä siellä kun aamulla kello soittaa. Tai sitten herään vaan yöllä ja kiskasen ne pönttöön, mutta ei ne mihkään oo valahtanu.
Päinvastoin, itse pidän siitä hiukan valuneen kenraalin mausta. Mulla tulee uni muutenki melkee heti ku silmät umpeen laittaa ni toi ei oo mulla mikään ongelma :DItse en taas oikeasti pysty nukahtamaan biitti huulessa (muutaman kerran toki päikkärit nukkunut), vaikka se maku ei mielestäni mikään vastenmielinen jälkeenpäin ole. Ehkä hieman väkevähkö. Joku siinä vain vastustaa, että ei saa unta palloon, jos ei ole heittänyt ensin eetuja roskiin/uuniin.
Pussithan on sama ku sukka munassa paneskelu. Kyllä mä mielummin paljasta kamaa tykitän, kun se ei sen haitallisempaa ole kuin biitti pussissa kekeily.
Tuosta tekee pidemmän päälle vielä pisineksen.
Hmm, ei sitä periaatteessa voisi luokitella nuuskaksi. :D Joten se ei olisi rikollista.Ei herttinen, sehän olisi rikollista!:dance2:
Hmm, ei sitä periaatteessa voisi luokitella nuuskaksi. :D Joten se ei olisi rikollista.