hyväähän ne ovat. pitkäkestoista hiilariakin niistä saa :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mie syön useimmiten venäläisiä Ekspress-nuudeleita...Ei varmasti sen terveellisempiä/vaarattomampia, ku jotku kiinalaisetkaan. ;) Suomessa nuudelit on iha hemmetin kalliita, enkä oikeen raaski ostaa niitä.
Olen antanut kertoa itselleni, että ko. aine toimii aivoissa samaan tapaan kuin amfetamiini ja siihen todellakin jää koukkuun. Tiedoksi vaan niille, jotka vetävät aromisuolaa kaikkeen.
Ilmankos sitä nykyään menee ihan joka ruokaan.Tää on ruoka, jota mä en ymmärrä millään. Jotain saatanan vetistä pastasilppua vedetään ihan innoissaan ja hehkutetaan, että se on halpaa. Vitut se mitään halpaa ole kun katsoo kilohintaa ja yhdellä pussilla lähtee nälkä ehkä riisitautiselta pikkulapselta mutta ei todellakaan aikuiselta. Ja ne maustepussit on kyl sellaista myrkkyä, ettei ei saatana.
Mieluummin sitä nyt syö kunnon pastaa.
Mitäpä mieltä suuri yleisö on? Kannattaako mieluummin nähdä enempi vaivaa ja keitellä riisit ja pastat kuten ennenkin, vai onko tuommoinen nuudeli ok vaihtoehto, jos haluaa päästä helpommalla.
Noissa kiinalaisissa paketeissa tahtoo nuo ravintoarvot olla niin epäselviä, ettei oikein tahdo kaloreitten laskeminen onnistua, mutta mulla nyt ei niin tarkkaa ole.
Eihän sekään nyt mitenkään superterveellistä ole, mutta salin jälkeen hiilaritankkauksena toimii hyvin.Nuudelit on kyllä ravintoarvoiltaan aika scheissea. Valkoisesta vehnästähän ne tehdään? (Paitsi riisinuudelit.)
Eikö joku sanonut pari sivua sitten olevansa koukussa nuudeleihin..? Sehän johtuu vaan siitä, että niissä pikku maustepusseissa on natriumglutamaattia eli arominvahvennetta. Olen antanut kertoa itselleni, että ko. aine toimii aivoissa samaan tapaan kuin amfetamiini ja siihen todellakin jää koukkuun. Tiedoksi vaan niille, jotka vetävät aromisuolaa kaikkeen. Liekö miten vakavaa. Jos nyt vähän kattois ettei ihan joka safkassa ole tätä E621... lähinnä einesten ja puolivalmisteiden ongelma se onkin.
Nyt olen ollut vajaa pari kuukautta dieetillä ja hyvällä omallatunnolla popsinut Mama (kana) nuudeleita raejuuston ja kanan/tonnikalan kanssa. Pussin kyljestä luettuna ainakin Proteiinia 1g, Hiilaria 7g, Rasvaa 3g ja 60kcal. En nyt ihan joka päivä ole noita syönyt mutta melkein. Rasvaa on palanut peilin mukaan jonkin verran ja paino laskenut 91kg--->87kg.