GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

NutriPlus kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hanna88
  • Aloitettu Aloitettu
Muutama kuva tuosta vaaleapäisestä joka oli bodyfitneksessä, melkein kehonrakentajan tiukkuus ja massa, tosi hyvä kunto.

fit1.jpg

fit2.jpg

fit3.jpg

fit4.jpg

Mä olen vähä pihalla näistä kilpailuista, mutta kuka tuo kilpailija nro 15 on? Wau, kerrassaan mahtava kroppa! :worship: Uutta puhtia omaan harjoitteluun. :whip: Kilpasiskot 13 ja 16 näyttävän lähinnä turisteilta tuossa rinnalla, silti yhtään väheksymättä.

Kaikella kunnioituksella, hieno kunto mutta väärä laji. Nro 15. on kehonrakentaja, ei fitnesskilpailijan näköinen. Liikaa lihaa ja muutenkin massiivinen järkäle.

camu sanoi:
Kaikella kunnioituksella, hieno kunto mutta väärä laji. Nro 15. on kehonrakentaja, ei fitnesskilpailijan näköinen. Liikaa lihaa ja muutenkin massiivinen järkäle.

Mun mielestä ehdottomasti koko joukon parhaimman näköinen. Upeat lihakset:hyper:

mä en ihan ymmärrä sitä, että koko keho maalataan itseruskettavalla tummanruskeaksi ja naama jätetään valkoiseksi :confused:

Ekat kissat kävin nyt Kultsalla katsomassa ja jopa oli yllätyksiä täynnä. Minusta ei selvästikkään ole ainesta tuomariksi. Olin ihan varma, että tulokkaista numerot 15 ja 9 ovat kärjessä. Ehkä tosiaan 15 on liian lihaksikas niihin kisoihin... hmm. Oli todella erikuntoista porukkaa kisaamassa kyseisessä sarjassa. Yläkatsomoon myös Mimmi näytti olevan hyvässä kunnossa. Vaikuttaakohan arviointiin kuinka paljon missä istuu? Asiasta enemmän tietäviltä tänne lisää jälkipuintia!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
kata sanoi:
Ekat kissat kävin nyt Kultsalla katsomassa ja jopa oli yllätyksiä täynnä. Minusta ei selvästikkään ole ainesta tuomariksi. Olin ihan varma, että tulokkaista numerot 15 ja 9 ovat kärjessä. Ehkä tosiaan 15 on liian lihaksikas niihin kisoihin... hmm. Oli todella erikuntoista porukkaa kisaamassa kyseisessä sarjassa. Yläkatsomoon myös Mimmi näytti olevan hyvässä kunnossa. Vaikuttaakohan arviointiin kuinka paljon missä istuu? Asiasta enemmän tietäviltä tänne lisää jälkipuintia!

Tosta eturiveiltä näki ainakin saman kuin tuomarit, joten ehkä siksi mun arvaukset osui aika hyvin :) Piia ois kyllä saanu voittaa tulokkaitten sarjan, nih! Nro. 15 oli hyvässä kunnossa, mutta näytti enemmän kehonrakentajalta kuin fitnesskilpailijalta.

Btw, Randströmin vapari ei sytyttänyt sitten yhtään.. Mielestäni roikkuvat housut vei ilmavuutta hypyiltä, outo valinta.

Mäkin odotin Randströmin vaparilta enemmän. Olihan se erilainen, mutta ei kyllä minuunkaan tehnyt erityistä vaikutusta. Tais olla numero 9 kellä oli mun silmään hyvä vapari. Löyty vauhtia ja voimaakin. Ei kyllä pärjännyt muuten. Seuraavaksi pitää myös parkkeerata eteen istumaan. Mäkin bongailin jotain punttimimmejä katsomosta, mut en sit ilenny tulla moikkaa kun istuin miehen kanssa muualla :) Seuraavalla kerralla kyllä tuun Pakkiksen riveihin mukaan jos sellaset taas hommataan, niin pääsee kunnolla puimaan kisaa.

Hyzenthlay sanoi:
kuka oli kilpailija 11 fitneksessä (ei tulokas) :)

en kyllä ollut katsomassa, mutta ois voinut olla kiva :/

Figuressa nro. 11 oli Johanna Hellgren ja fitnessissä nro. 11 oli Maarit Mattila. Kumpaa mahdoit tarkottaa??

tarkoitin siis tuota ensimmäisessä kuvassa näkyvää, jolla on vaaleanturkoosit bikinit. *blush* upean kapea vyötärö ja käsissäkin on lihaa :)

Hyzenthlay sanoi:
tarkoitin siis tuota ensimmäisessä kuvassa näkyvää, jolla on vaaleanturkoosit bikinit. *blush* upean kapea vyötärö ja käsissäkin on lihaa :)

Eli tulokkaiden voittaja Tuija Loikkanen? Punaset hiukset päälaella...

Hyzenthlay sanoi:

Figure tulokkaiden voittaja Tuija Loikkanen.

camu sanoi:

Juu ei muuta kuin syksyllä kehonrakennuksen SM-kisoihin... Onnittelut kovasta kunnosta...väriä seuraavaan kisaan enempi...ja ehkä se toinen laji.
Kun säännöt on tällaiset.

body-pimu

Hienoja kuvia ja onnea kaikille.Kova juttu ,kun uskaltaa edes lavalle mennä.Mari Kamppi kyllä aika pienen näkönen,kuiva suorastaan.Vapari millanen Marilla?

Suositut

Back
Ylös Bottom