Nutri Pluss fitness classicin tuloksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tarkiainen taas näytti mistä kana pissii, sitä hän teki jo 90- luvun alussa :thumbs:
Näköjään nämä 10 vuoden tauon jälkeen comebackin tekevat ukot pesee uudemmat kaverit millon vaan, Herranen, Pasanen, Tarkiainen, ja toivottavasti tulevaisuudessa vielä JP Pulkkinen.

Ihan mukavat skabat olivat.. Kehonrakennusta seurasin mielenkiinnolla, loputtomat fitness-sarjat hieman herpaannuttivat keskittymistä:)
Mutta onnittelut voittajille. Tarkiainen oli kyllä melkoinen monsteri!!

Mites Eatzin hommelit suijui?

Me poistuttiin avovaimon kanssa kaverin valmistujaisiin...joissa oli hauskaa, mutta aamulla jäljellä vain päänsärky :D

pexxi sanoi:
Mites Eatzin hommelit suijui?

Hyvinhän ne, hienoa nähdä livenä tätä porukkaa.
Meitä oli Eatzissa oli reilut parikymmentä henkeä, josta sitten jatkettiin hyvän safkan jälkeen Memphisiin ja Hesarille :kippis1:

Sillä lailla! Pitänee ensi kerralla yhtyä seuraan..heh

Kovin paljon tuli Pakkotoiston kautta väkeä kisoihin. Iso kiitos Ironbutille, joka komeesti järjesteli asiat vip-puolella. KP:kin noteerasi Pakkotoiston ja kuuluttikin asiasta yleisölle. Katsomme, josko saisimme isomman vaihteen päälle syksyn kisoja ajatellen, ei taida riittää 4 riviä edestä silloin.

Richard75 sanoi:
Fitness kisoista jäi päällimmäisenä mieleen todella hienot vapaaohjelmat, taso nousee kokoajan.

Vaparit siinä mielessä ok, ettei tarvinnut naurua pidätellä. Monelta puuttui kuitenkin voima ja taito liikkeitä sekä liikkeiden puhtauteen olisi voinut keskittyä enemmän. Nro 3 oli puhdas ja sähäkkä samoin nro 6 (ellen ihan väärin muista). Voittajan täytyy huomattavasti vaikeuttaa ohjelmaa kansainvälisiä ajatellen.

fatness sanoi:
Vaparit siinä mielessä ok, ettei tarvinnut naurua pidätellä. Monelta puuttui kuitenkin voima ja taito liikkeitä sekä liikkeiden puhtauteen olisi voinut keskittyä enemmän. Nro 3 oli puhdas ja sähäkkä samoin nro 6 (ellen ihan väärin muista). Voittajan täytyy huomattavasti vaikeuttaa ohjelmaa kansainvälisiä ajatellen.

Totta, kansainvälisellä tasolla voittajan ohjelmalla ei paljon juhlita.
Erityisesti Aija Suokaksen ohjelma oli hienoa katseltavaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
fatness sanoi:

Mun mielestä vapaaohjelmat oli aika huonoja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Aika paljon näki liikkeitä, joita ei hallittu täysin ja hassun näköisiä hyppyjä. Epäonnistuneita liikkeitä oli yllättävän paljon.

Taso oli mun mielestä aika huono. Katson noita vapaaohjelmia tosi tiukalla silmällä, joten olen hirveän kriittinen.

Hippa sanoi:
Mun mielestä vapaaohjelmat oli aika huonoja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Aika paljon näki liikkeitä, joita ei hallittu täysin ja hassun näköisiä hyppyjä. Epäonnistuneita liikkeitä oli yllättävän paljon.

Taso oli mun mielestä aika huono. Katson noita vapaaohjelmia tosi tiukalla silmällä, joten olen hirveän kriittinen.

mun mielestä vaparit oli ihan hyviä. Se on aina helvetin vaikea tilanne mennä esittämään sen kun voimat on aika kateissa. Oikein hyviä liikkeitä oli mukana. Ehkä pikkasen käsien ja nilkkojen hallintaa, jolla saa siisteyttä ohjelmaan. Vapariasut eivät olleet kauhean säväyttäviä.

Hippa sanoi:

Mua jäi kans häiritsemään ne matalat ja jäykän näköiset hypyt. Ymmärrän kyllä, että voimat on nollissa jne, mutta eipä tuollaiset hypyt paljoa säväyttäneet.. siis muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Kehonrakennuksen vapareissakin oli aika jäykkää menoa yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Miksi ihmeessä sen vaparin pitää olla tyyliin tuplat takaa ja rinta edestä ja kiitos ja näkemiin? Miksi ei voi hiukan irrotella ja käyttää huumoria? Isokin mies osaa varmasti liikkua hieman musiikin tahdissa?

NP sanoi:
Nevala oli kovassa kunnossa, Vellun löysyys pistää pahasti silmään.

Nevalan kunto pisti silmiin heti kun tsekkasin näitä kuvia...TODELLA kova.
Pientä kiristelyä vielä PM:iin. Aivan älyttömän hyvä malli...tasaisesti lihaa ja
selkä todella kova. Hienoa kehitystä syksystä.
Tarkiaisen comeback oli hieno...ONNITTELUT.
Ja Vellu ei muuta kuin kiristelyä PM:iin. SM kullankin otit kun olit kiree.
Kisat jäi väliin kun olin toisaalla reissussa...toivottavasti kaverit kuvasivat
kisat.

Loistavia kuvia! Valokuvaus on näemmä taitolaji...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
niclas sanoi:
Olihan se Nevala syksylläkin hyvässä kunnossa mutta posetus ei vaan ollut kunnossa.
Nevala on tosi massiivinen ja paksu, mutta ei osaa tuoda parasta lihasryhmäänsä parhaalla mahdollisella tavalla esille. Tuplahauis takaa -posetuksessa kyynärpäät ovat kuvan jokaisessa posessa liian korkealla ja selkä ei näytä leveimmältä mahdolliselta. Nevala on kuitenkin tulevaisuuden huippunimi.

Tomi sanoi:
Tuplahauis takaa -posetuksessa kyynärpäät ovat kuvan jokaisessa posessa liian korkealla ja selkä ei näytä leveimmältä mahdolliselta.

Sitä mäkin ihmettelin, että miten se jätti ne kyynärpäät niin ylös, eikä ollut pelkästään kuvissa...

Juoppo sanoi:
Loistavia kuvia! Valokuvaus on näemmä taitolaji...

LOL. Aika surkeita noi kuvat on. Meni vähän säätämiseks kameran kanssa joten noita joutu editoimaan aika paljon... Laitoin tossa hetki sitten uudet kuvat sinne vanhojen tilalle. Noisea poistettu. Viel pitäis muutamaa editoida, mutta anti olla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom